![]() |
Stel dat je voor één dag God mocht zijn, ...
... wat zou jij dan doen of veranderen?
|
zorgen dat er een dag geen oorlog is, en dat hopelijk ook zo blijft na die dag!!
|
De mens laten uitsterven en alles wat wij hebben kapot gemaakt weer repareren.
|
Citaat:
|
dan zou ik niet bestaan...
|
Dat kan ik me niet voorstellen en daar hoef ik me ook geen voorstelling van te maken.
|
Citaat:
Ik ga ook voor het stoppen van oorlog en alle dat met oorlog te maken heeft (uitroeien van kernwapens), en als ik dan nog tijd overhad zou ik ervoor zorgen dat alle mensen genoeg te eten hadden en goede geneesmiddelen kregen. Een te positief beeld voor één dag, ik weet het 8) |
ervoor zorgen dat ernstige ziektes bestreden werden.
|
als ik god was zou ik religie afschaffen, geloven in mezelf (god dus) dat mag dan blijven, maar dan iets wat gevold word door het individu en niet door een samengestelde organisatie.
religie is in mijn mening de spil van het gros van het kwaad en verderf op de wereld dus kan je dat zo goed mogelijk gewoon ff opruimen. |
Citaat:
|
Citaat:
probeer je het eens voor te stellen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Mocht ik hier trouwens niet voor gaan, dan sla ik die politiek correcte bullshit verder over en ga ik misbruik maken van m'n krachten. Lekker mensen irriteren die mij in het verleden op wat voor manier dan ook pijn hebben gedaan. :] En ik ga mensen opsporen die ik een tijd niet meer gezien heb maar die ik wel weer 'ns zou willen zien. |
Citaat:
Ik vind gewoon, geloven doe je maar in je eentje... jij en een band met god, en daar heb je geen organisatie voor nodig. Juist die organisatie, hoe onherroepelijk ook leidt altijd tot problemen, en dan heb ik het nog niet eens over extremisme. kijk eens naar wat voor beperkingen de katholieke kerk in principe alleen al oplegt. (dat de gelovigen zich er niet altijd aan houden is wat anders...) om nog maar niet te spreken over tal van andere lugubere taferelen die zich binnen tal van religieuze organisaties hebben plaatsgevonden. |
Citaat:
dus ik denk wel dat het in sommige gevallen naar extremisme kan leiden niet altijd maar wel af en toe |
de oorlog stoppen
en alle mensen die ziek zijn of in het ziekenhuis of weet ik veel wat heeft beter maken!! |
Trachten te ondervinden waarom ik 'god' besta...
|
BRUCE ALMIGHTY :D
|
Ik zou ook religie afschaffen
|
Citaat:
|
ik zou ervoor zorgen dat ik voor altijd god was?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je hebt altijd nog je zoon aan je rechterhand en een legertje aan engelen |
ik zou alle heidenen laten vervolgen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.