![]() |
Condooms MET smaakje
Ranzig:p
Net ff geproefd...Gekke bui(A) egt vies.. wat vinden jullie ervan dan? |
met Groov?:+
Sorry kon het niet laten:$ Maar heb het nog nooit geprobeerd. |
nee?!
haha.. nee egt niet! wrom dat dan?:{ |
ik zou het eerlijk gezegd niet weten ik ben meestal degene of eigelijk altijd degene die hem om heeft dus ik heb dat absoluut nog niet geproefd en echt de behoefte om aan een rubbertje te gaan lopen sabbelen heb ik nou ook niet echt :kots:
|
Citaat:
|
echt lekker is het niet nee, maar toch ideaal. kunt er leuk mee spelen. Zodoende kun je ook eerst een beetje neuken en daarna nog beffen. dan proef je het ook!
|
hoezo ga je het proeven eigelijk nix te doen of ???
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zekers jah.. Ach jah wat moeste we er anders mee he |
Citaat:
|
Citaat:
Maar op dat moment van de dag.. Tsjah..keer wat anders he ;) |
Citaat:
Stel nu dat je op "het moment" zonder staat.. spijt da ge dan dit gedaan hebt :Y) |
nou ik vind condooms duur genoeg! dus ik ga ze echt niet voor de lol aanbreken.. alleen voor het neuken :9 haha..
|
ik doe ze aleen maar om me lul, je moet aan me vriedin vraagen wat ze er vand vind 8-)
|
Citaat:
|
ik had het laatst geprobeert met aardbeiden smaak :P
was opzich wel grappig, maar op den duur werd het condom vervelend en toen heb ik het eraf gehaald maar toen smaakte het heel vies:notgood: proefde de binnenkant van de concoom nog|:( |
Heb nog nooit geslachtsgemeenschap gehad, dus ... :$ Ja en ben ook niet van plan om van'n condoom te proeven.
|
Citaat:
|
die krengen zijn al duur genoeg, dus laat staan, dat je ze voor je plezier gaat open maken om ze te proeven :s
|
het lijkt me wel lachen om eens een condoom te kopen met een figuurtje erop ofzo :+
|
dysney condomms: fun for the family
|
Re: Condooms MET smaakje
Citaat:
|
Citaat:
|
Van een condoom met chocoladesmaak wordt je echt super misselijk bah.. En beetje enge kleur ook hehe. Daarentegen vond ik de oranje en gele en rode condoompjes wel grappig :p Maar liever zonder condoom :) Want dat ding is tog nie zo handig.
|
nog nooit geproefd, lijkt me wel lachen;)
|
die tingle condooms zijn vet :p is met mint smaak. maar is niet alleen te gebruiken voor t smaakje, ook voor het tintelen :) is zeker t proberen waard..hehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.