![]() |
:d
whaa! ik heb vandaag een eigen autootje gekregen!! :D
oud opel corsaatje 8-) ik ga autorijden :p :wave: |
Wow... Van wie? :p RELAAAXT hoor! :7
|
:[ grrrrrr
wel tof 8-) |
pfff, ben blij dat ik qua openbaar vervoer nog gunstig woon. En dat ik mijn fietsjes heb :) Ik hoef nog niet zo'n geldverslindende roestbak :o
|
wel vet:7
van wie heb je hem gekregen dan? en betaalt diegene ook belasting etc. voor je? 8) |
Re: :d
Citaat:
|
ik heb mn rijbewijs betaald gekregen. no way dat daar nog n auto achter aan komt of wat anders:p
toch leuk voor je:thumbsup: |
en die krijg jij ff :p
|
Zoooooo chill !! :7 Geef mij er ook es één O-) :p
|
Re: :d
Citaat:
|
Gaaf :) ik wil ook al zo graag een eigen auto, maar ja geldgebrek!
|
ik heb m van mijn ouders gekregen: Mijn tante deed toevallig haar oude autootje weg voor 400,- praktisch niks dus... Hij rijdt nog prima en ik ben er helemaal trots op! Hij staat op mijn vaders naam en hij betaalt dus ook de verzekering en de belasting enzo. Mijn benzine moet ik wel gewoon zelf betalen. En dat lukt me prima denk ik :p
|
haha ik rij ook in een opel corsa, ook van mijn ouders. Ik moet hem ook tanken, maar de rest wordt betaald, echt relext
|
Opel Manta is ook cool :thumbsup:
|
veel plezier ermee
|
Whaaaah zo stoer :yes:
|
Citaat:
|
Ik rij in mn moeder d'r auto.. ze gebruikt hem toch nooit :p
|
Citaat:
oldtimers zijn gewoon cool ;) van vind je dan van de Hanomag Hengsel? :d |
Citaat:
|
Citaat:
die van me moeder en die van me pa.. me moeder gebruikt hem niet zo heel veel, en me vader werkt in ploegen, dus slaapt ook wel veel overdag.. perfect dus :9 ik kan bijna altijd 1 van de twee auto's pakken, en voor de korte stukjes (bv naar't werk) pak in 1 van de twee scooters :p.. |
ik rij bijna niet meer in onze auto. normaal ging ik altijd tanken en brood halen in belgie, maar daar heb ik geen tijd meer voor. als ik in de stad moet zijn heb ik mn fiets of brommer.
maja ik rij elk weekend voor mn werk nog in allerlei auto's dus ik vind het wel prima zo:7 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.