![]() |
Vragen voor een fietstocht
Ik zoek nog een paar leuke vragen voor een fiets tocht. In de trand van hoeveel zand zit er in een kuil van 0.5 bij 2 bij 1? Zulk soort vragen. Als je nog een leuke weet kan je hem erbij zetten. Alvast bedankt..
|
ow doet me denken aan familie dag... van die leuke moeilijke raadsels 8)
|
wat wij ook deden btw was een krant aan stukken scheuren, maar dan wie het langste stuk papier had , was de winnaar...en daar komen dus echt wel lange stukken slierten papier uit :D
|
Paar vragen die ik nog weet van een speurtocht zoveel jaar geleden:
- Waar staat BMW voor - Noem het getal Pi - Hoeveel schapen staan er in de wei (mocht je perongeluk langs een weiland komen :z ) - Welke hoort niet in het rijtje o Mozart o Schumacher o Beethoven |
Wat is de kleur van een witte olifant.. of zwarte of weet ik veel hoe dat beest heet :z
|
ze naar een bijenhouderij (:?) laten fietsen en dan vragen hoeveel wespen er zijn, bij ons was er 1 groep niet in getrapt :z
|
Citaat:
jah die zoek ik.. zoals, je komt bij een T- spliting, op iedere hoek van die splitsing zit 1 man. Je weet niet welke kant je op moet daarom mag je 1 vraag stellen aan 1 van de 2 mannen. Maar 1 van de 2 liegt altijd en de andere spreekt altijd de waarheid. Wie wat doet weet je ook niet. Welke vraag stel je en welke kant ga je op.. |
|
Citaat:
_0_ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.