![]() |
Wat moet ik hier van denken? help me :(
Jah, ik ben dus feitelijk al een tijdje op iemand van men straat.
Ik leerde ze kennek omdat ik vaak met men hond ga wandelen enja het klikte wel. Ik doe er dan altijd een babbeltje mee enzo maja veel komt er niet van... Nu kom ik ze vandaag tegen maar ze moest weg naar haar oma en ik zo van 'ik kom wel mee' enja dat gebeurt dus was wreed ver enzo maja konde we veel babbele. Nu ik vind dat het goed klikt tussen ons maar als ik ze vraag of ze in het weekend iets te doen heeft dan zegt ze altijd dat ze vol zit... ze zei dat ze nog een cadeau kope voor een vriendin van haar maja daarvoor heb je toch geen hele zaterdag nodig? Ze wil dus duidelijk niet... Wel op het einde van de rit zei ze: 'ik vind het zo lief van je dat je bent meegkomen dat je een kus van me krijgt' ...goed kusje op de wang... en dan zeg ik zo waarom geen serieuze kus? (op de mond bedoel ik dan) en dan trek ze haar gezicht weg... en dan 'tot nog eens' k... Wat moet ik hier nu van denken? plz help me, ik weet dak niet zo vlug moest zijn maja zo ben ik en das tenminste mooi duidelijk maja wat moet ik nu eigelek denken 'vind ze me aardig of niet' het kan zooooveeel betekene dus wat zoude jullie in zoon geval doen? Alvast bedankt jullie zijn zo vriedelijk hier :D |
Het kan zijn dat ze zich een beetje opgedrongen voelde toen je zei: " Geen serieuze kus ? " Daar begin je te snel mee :)
|
volgens mij wil jij alles veel te snel.
Geduld is een schone deugd:) |
tja, ze vind het als ik het zo lees iets te hard gaan. Ik bedoel, probeer eerst een beetje vrienden met haar te worden en ga daarna voor de relatie. Leer haar eerst eens kennen, anders valt het miss tegen.
|
wat je hiervan moet denken dat het misschien wel iets te snel gaat. doe het rustig aan en als ze je ziet zitten dan komt het vanzelf wel goed
|
gewoon rustig afwachten ... don't rush it ...
|
Citaat:
|
K bedankt vo alle commentaar :D
Nu ik zag haar vandaag op haar fiets terug k was met men hond aan het wandelen. Ik roep zo 'hey!' naar haar en dan kijkt ze naar me en fietst gewoon door. ik dacht mss w8 ze wel bij haar huis enzo maar tegen dat ik daar aankwam was ze al weg... Normaal wacht je toch op de andere niet? Wat moet ik hiervan denken ^-^ Heb ik nog hoop :'( |
(best friends answer(will&grace)) ze had vast haast en ze was ff haar stem kwijt kan gebeuren
|
Die vraag om serieuse kus had je niet moeten doen dat is inderdaad alsof je het op wil haasten gewoon relaxt blijven doen anders duw je haar alleen maar weg als ze je leuk vind kom je daar snel genoeg achter want dat moment van stilte verschijnt vanzelf hoef je niet naar te vragen ik weet het uit ervaring ;)
|
Citaat:
ontopic: het kan zijn dat ze zicht door dat verzoek om een kus een beetje opgehaast voelde en dat ze het nu wat rustiger aan wil doen ... |
Je moet niet zo opdringerig doen, want anders gaat ze nog denken dat je een of andere rare kwibus bent.
|
hehe dan ga ik gewoon lekker afw88 :'(
|
Citaat:
|
hehe das mooi gesproke ;)
|
WAT EEN LOSERS ZIJN JULLIE OMFG
sorry hoor :z |
Citaat:
het si toch: geduld is een schone zaak of heb ik het nou mis? |
Citaat:
Je zult wel gelijk hebben. Bedankt om het even te vermelden ;) |
:aai: :d
|
hehe wat een gezever hier :d
t zit in de kleine dingen he ;) |
Citaat:
|
Jah k kom ze zo vandaag tegen, zie ze met iemand anders bezeg... Haar vriendje :no: Lekker balen :'(
Stom van me he|:( Maja ben het ondertussen al gewoon dus ik til er niet zo zwaar aan:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach ja life goes on he :d
|
Citaat:
|
c'est la vie.
Iedereen heeft zo zijn eigen probleempjes zeker:{ |
Heey ik wou toch nog eve 'bedankt' zeggen voor al jullie steun ;)
Jammer dat het zo is afgelopen maar ik vond het echt keivriendelijk van jullie ^-^ Bedankt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.