![]() |
Wat ga jij doen????
Het is vandaag zaterdag 14 mei wat hebben jullie op het programma staan????
Ik zelf begin s'morgens met een stevig potje voetbal waarna ik s'middags niet weet wat ik ga doen om s'avonds lekker achter de computer of tv te gaan zitten. Plaats hieronder jullie plannen.:d |
HET IS VRIJDAG DE 13E HET WAS GEZELLIG, DUH!
|
Ik ga studeren vandaag.
|
Ik ga nú naar mijn werk en dan ben ik 3uur klaar. Dan ga ik ff aan school werken..Denk ik.:)
|
Citaat:
|
ben net wakker ... gisteren eindexamenfeest gehad ... vandaag wat leren en een beetje lamballen ...
|
Ik ga naar de kermis togggg
|
Gisteren uit geweest met m'n huisgenoot + nieuwe huisgenoot, dus net wakker. Straks theatersporten en daarna uit eten en daarna. uhm.... verder slapen :z
|
vanmorgen om 10 uur opgestaan..
gegeten en gedouched.. toen ff geleerd tot een uur of 12.. ff gegeten.. en ik ga van 1 tot 5 ff lekker werken :d Daarna komt me vriendin.. en de rest vul je zelf maar in.. ;) haha lol :p |
Ik ga vandaag met mijn stiefmoeder naar een meubelplein om te kijken naar leuke dingen voor in mijn nieuwe huis
|
appeltaart bakken :9
sallustius vertalen vanavond uit :Y) |
Ik ga eerst werken aan het voetbaltoernooi dat we gaan organiseren hiero, dan aan mijn stage, dan heb ik een paar uur niks te doen en vanaaf op stap :yes:
|
Ik ga zo met Amber naar de kermis :D:D en vanavond is er feest in de grote tent, ook super gezellig. En weer met Ambi...
|
Zo de stad in :yes: En dan vanavond party hardy :)
|
vanmorgen gewerkt, nu nog ff chillen, en dan vanavond het terras op mijn werk onveilig maken ofzo?
|
voetballen (pas om 5 uur wedstrijd :? )
beetje chillen misschien stappen morgen naar vitesse-ajax:d |
Ik heb al de hele dag kubussen zitten tekenen voor het vak wiskunde op de openschooldag. Straks dan nog twee tekeningen maken voor Frans ook voor volgende week vrijdag en dan eens beginnen aan een tekstvertaling van Latijn.
Ohja, en tussendoor ben ik ook nog naar de mzs geweest. |
vanaf 9 tot 16.30 uur gewerkt.zijn ook nog wat bekenden int hotel. barend en van dorp, boogerd en hirschi alihttp://images.fok.nl/s/schater.gif
heb net nog een van de laatste kaartjes gekocht voor een feest morgenavond. was bijna uitverkocht dus t was nog haasten. vanavond btje drinken en daarna op stap |
Heb paard gereden, en vanavond eerst uiteten met vriendinnen, en daarna... Pinksterfeesten Beckum!!
|
`vanmorgen voetbal gekeken
vanmidaag gevoetbald... en vanaaf btje pc/tv kijken.. |
vanmorgen dokter, en voor foster de blauwe zaal verven
namiddag vrijwilliger bij de wereldwinkel, de "ik ben verkocht" actie |
Ik zat.. 20 uur in de bus! Kwam om 1 uur weer thuis aan, daarna naar de stad geweest mn foto's weggebracht. Verder wezen slapen!
|
net foto's gemaakt van mijn nieuwe kapsel! :D En Silverchair, welcome back! :*
|
Citaat:
|
kom net mn bed uit gerold, verder ga ik een btje msnen en tv kijken en vanavond een hardcore feestje:7
|
Net gewerkt, zo douchen en eten, en vervolgens weer naar de kermis en het feest in de tent :D
|
Citaat:
|
heb vandaag gestudeerd. nu beetje tv kijken, daarna taak afwerken en nog een beetje studeren.
|
gaat zware nacht worden. ben nog steeds brak en gaar:+
|
Ik ga nu ff de stad in! :) Heb al genoeg gedaan voor school vind ik hoor.
|
Ik ben dronken :O
|
zo maar ff phitten. na phitten douche ofzo :z
|
tis maandag en ik moet naar school ... |:(
|
heerlijk dagje vrij, nog even wat laatste dingetjes voor school doen en ik kan dr weer tegenaan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
(hoe komt het dat jij wel moet? :? ) |
Citaat:
|
examens leren :|
|
Citaat:
daar hebben ze de pinkstermaandagfeestdag afgevoerd om te besparen (hoorde ik daarstraks op het nieuws) :aai: |
ben het hele weekend in schiedam geweest om te handballen en te feesten... vandaag de hele dag lamballen en bijkomen van het weekend
|
Vanavond denk ik voor de laatste keer naar de tent, en dan is het ook wel genoeg geweest. Morgen helaas gewoon weer naar school :9
|
RELAXEN!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:? :{
|
Ik ga zometeen werken! :(
|
school, eten, gitaarles
|
ben vandaag in Walibi geweest ... morgen wat leren etc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.