Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54039)

Weebl 19 May 2005 18:32

Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Hey!

Het leek mij wel een grappig idee om 'beauty'-tips uit te wisselen, vooral nu de zomer eraan komt en we toch allemaal onze wittige sprietjes moeten gaan tonen. Dus, hier alvast wat tips om van je winterlichaam af te komen:
-Drink VEEL water
-In plaats van nu onderuitgezakt op je stoel voor je pc te hangen kan je ook allemaal spieroefeningen doen. Zoals je bilspieren, span ze gewoon es zo lang mogelijk aan. Krijg je een mooiere kont van ;)
-Ga bij elk straaltje zonlicht er goed voor zitten. Zo kan je alvast je kleur een beetje bijwerken en je huid kan wennen aan de zon, zodat je minder snel verbrandt in de zomer.
-Smeer je elke avond goed in (het liefst masseren) met een goeie bodymilk. Dat voorkomt een slangenhuid.

Fijne zomer alvast !
:thumbsup:

thali 19 May 2005 19:19

Re: Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
-Ga bij elk straaltje zonlicht er goed voor zitten. Zo kan je alvast je kleur een beetje bijwerken en je huid kan wennen aan de zon, zodat je minder snel verbrandt in de zomer.
Dat is een gevaarlijke tip die je geeft. Jongeren vergeten zich vaak in te smeren met zonnemelk om sneller bruin te worden. Wat ze bijgevolg ook vergeten is dat de kans op huidkanker toeneemt. Het is beter je goed in te smeren en een beetje bleker te zien, dan nu te pronken met een mooie bruine huid en over tien jaar huidkanker te hebben.

Impressions 20 May 2005 07:51

Hier kom je dus te laat mee, moet je maanden van tevoren mee beginnen.

slobjong 20 May 2005 13:38

nou ja, die spieroefeningen kunnen nut hebben voor de zomer van 2006. |:(

maar toch bedankt:O

Weebl 20 May 2005 17:20

Re: Re: Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Dat is een gevaarlijke tip die je geeft. Jongeren vergeten zich vaak in te smeren met zonnemelk om sneller bruin te worden. Wat ze bijgevolg ook vergeten is dat de kans op huidkanker toeneemt. Het is beter je goed in te smeren en een beetje bleker te zien, dan nu te pronken met een mooie bruine huid en over tien jaar huidkanker te hebben.
Sorry, vergeten te zeggen dat je je ook moet insmeren. Maar dit is al wel beter dan wanneer je in Salou oid bent gelijk 12 uur per dag in de zon liggen bakken, zonder dat je huid eraan kan wennen. Dan krijg je pas huidkanker.

thali 21 May 2005 09:04

Re: Re: Re: Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
Sorry, vergeten te zeggen dat je je ook moet insmeren. Maar dit is al wel beter dan wanneer je in Salou oid bent gelijk 12 uur per dag in de zon liggen bakken, zonder dat je huid eraan kan wennen. Dan krijg je pas huidkanker.
12h lang in de zon? Zijn er werkelijk mensen die dat doen?

Nu zijn de UV-stralen trouwens het schadelijkst van al heb ik horen zeggen.

anemic 22 May 2005 23:30

ga je huis eens uit af en toe.

AMF 23 May 2005 20:02

Re: Re: Re: Re: Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
12h lang in de zon? Zijn er werkelijk mensen die dat doen?

Nu zijn de UV-stralen trouwens het schadelijkst van al heb ik horen zeggen.

Ja man, 8uur je bed uit, handdoekje onder de arm huppakee naar het strand en dan 's avonds om 8uur weer je bedje in, mijn idee van vakantie :thumbsup: ;)

The6thgate 23 May 2005 20:34

Re: Re: Re: Re: Re: Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Ja man, 11 uur je bed uit, handdoekje onder de arm huppakee naar het strand en dan 's avonds om 4 uur weer je bedje in, mijn idee van vakantie :thumbsup: ;)
dat komt al meer in de buurt van mijn vakantie idee:p
kzal me dit jaar in griekenland in elk geval zwaar moeten insmeren. verbrand best snel en aangezien daar altijd wel een windje staat merk je t niet eens

AMF 24 May 2005 20:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tips om gezonder te worden en een mooier lichaam te krijgen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
dat komt al meer in de buurt van mijn vakantie idee:p
kzal me dit jaar in griekenland in elk geval zwaar moeten insmeren. verbrand best snel en aangezien daar altijd wel een windje staat merk je t niet eens

hey hey volgens mij stond daar iets anders ;)

Pff die wind is inderdaad verradelijk, net als wanneer je een hele tijd in de zee of het zwembad bent, dan merk je het ook nauwelijks :)

realx3 1 June 2005 12:45

Ik ben rond de 60 -65 kg en ben 17 *)

Karliene 16 June 2005 14:57

Pas goed op met de zon!
Een zonnesteek is niet prettig en ik heb ervaring.
1 keer ingesmeerd in m'n kamer, toen de zee in gegaan, eventjes op het strand gelegen (1 uurtje ofzo) en niet opnieuw ingesmeerd (stom |:( ) en vervolgens weer teruggegaan naar mijn kamer.
Volgende ochtend werd ik wakker, hele huid rood (behalve waar de bikini zat > spierwit haha) en ik was wat draaierig, maar ik ging toch naar de douche lopen. Halverwege op de gang ging het mis en zakte ik in elkaar en daarna weet ik het niet meer.
Ik werd gevonden door iemand die mij op de grond zag liggen.
Advies was: blijf binnen voor de komende 5 dagen aargh.
Lekker handig als je voor jezelf moet zorgen met eten enzo!
Maar ik heb het overleefd ;)
Moraal van het verhaal: smeer je goed in, zet een pet op en blijf niet te lang in de zon zitten. 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.