Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Vragen jullie je af en toe ook wel eens af WTF????? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54042)

MrInsane 19 May 2005 19:17

Vragen jullie je af en toe ook wel eens af WTF?????

Topic op zich zegt het al en dan is de vraag wat is het raarste waarbij jij d8 WTF??

MrInsane 19 May 2005 19:19

Bij mij zelf was dat toen ik een maal uit was en er op een groot scherm te zien was hoe het er aan toe ging in die club en dat was puur een camera die rond ging en opeens kwam er in beeld hoe 1 jongen een andere aan het pijpen was in een hoekje en toen d8 ik wel even WTF:huh:

luie-donder 19 May 2005 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Bij mij zelf was dat toen ik een maal uit was en er op een groot scherm te zien was hoe het er aan toe ging in die club en dat was puur een camera die rond ging en opeens kwam er in beeld hoe 1 jongen een andere aan het pijpen was in een hoekje en toen d8 ik wel even WTF:huh:
ah, bah! :notgood:

luie-donder 19 May 2005 19:22

ik heb nix tegen homo's, maar dat is toch niet echt lkkr om te zien

Bazzemans 19 May 2005 19:33

GEBRUIK S.V.P. EENS LEESTEKENS!!!

MrInsane 19 May 2005 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
GEBRUIK S.V.P. EENS LEESTEKENS!!!
sorry excuses hiervoor vergeet het wel eens _0_

Stevie 19 May 2005 19:40

ik denk altijd WTF als ik jouw posts lees

biffyclyro 19 May 2005 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
yessss er komen steeds meer mensen die mij begrijpen

Bazzemans 19 May 2005 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
yessss er komen steeds meer mensen die mij begrijpen
nou niet gaan overdrijven..

dext0r 19 May 2005 20:52

Citaat:

ik ook altijd bij het lezen van die van woudjuh

maar WTF-momenten heb ik best wel vaak hoor.., op een ander forum wijden we daar zelfs topics aan :+

anyway, dat mijn collega bijvoorbeeld een vriendin van mij uit bovenkarspel gewoon kende...

en dat ik in de kroeg was en 2 leraren van mij tegenkwamen , 1 daarvan was nogal van de kaart.. :D

etcetc :P

appelshampoo 19 May 2005 21:09

toen ik mijn leraar tegenkwam in de coffeeshop :o wtf

The6thgate 19 May 2005 21:16

toen afgelopen zaterdag 2 blonde dames flink stonden te zoenen. een erg positief WTF moment:9~

K@rima! 19 May 2005 21:35

Toen ik dacht dat mijn loon gestort was en ging shoppen en opeens de pin-automaat 'maximum bereikt, betaal anders' aangaf! :huh: Toen dacht ik echt WTF..

K@rima! 19 May 2005 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
toen afgelopen zaterdag 2 blonde dames flink stonden te zoenen. een erg positief WTF moment:9~
Damn, dat is echt een droom van honderden mannen volgens mij! 8-)

The6thgate 19 May 2005 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Damn, dat is echt een droom van honderden mannen volgens mij! 8-)
nou volgens mij niet, want een aantal gasten die even verderop stonden zaten ze belachelijk te maken waardoor ze ergens anders gingen staan:[ (ook een WTF moment trouwens)

maar damn van zoiets kan ik goed gek worden:7 :+

appelshampoo 19 May 2005 21:45

ooh en toen ik met blackturtle bij de pinautomaat stond, en mijn saldo ineens 160 euro hoger was .. dat was ook wtf :o

Impressions 19 May 2005 21:56

Toen ik een paar dagen geleden half in slaap viel terwijl k op mn brommer reed en toen keihard tegen het schoolhek aanreed :z

K@rima! 19 May 2005 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
nou volgens mij niet, want een aantal gasten die even verderop stonden zaten ze belachelijk te maken waardoor ze ergens anders gingen staan:[ (ook een WTF moment trouwens)

maar damn van zoiets kan ik goed gek worden:7 :+

Wat een sukkels zeg! 8)

@ Appel: wtf?:D

The6thgate 19 May 2005 22:20

Citaat:

Wat een sukkels zeg! 8)

:yes: ik heb ze ook even flink geslagen want zo zijn het toch geen kerels meer! zoiets is heilig

*korreltje zout enzo:')

slobjong 20 May 2005 09:03

toen een collega naar cananda geemigreerde nederlanders sprak en die bleken haar familie daar te kennen, dacht ik ook wel ff WTF

The Phit 20 May 2005 10:10

Als de treinen weer eens aan het kutten zijn, denk ik WTF 8|

chica 20 May 2005 13:11

Zaterdag was een grappige WTF, een jongen die in de buurt woont bij me kwam ik tegen tijdens uitgaan. Hij mag eigenlijk niks doen, want hij heeft iets aan zijn hart gehad, hij moet zich rustig houden. Toen ik hem zag dacht ik al: WTF, maar toen die ook nog eens op me af kwam en me 3 zoenen kwam geven en een arm om me heen sloeg was het helemaal een WTF moment geworden:huh: Ik spreek hem nooit:+

Tyskie 20 May 2005 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Als de treinen weer eens aan het kutten zijn, denk ik WTF 8|
Met name als ik net de eerste trein heb gemist en dan al een half uur moet wachten om vervolgens te horen dat de tweede trein vertraging heeft.

nevaeh1987 20 May 2005 14:32

Toen ik pas mijn verstuurde smsjes door zat te lezen en er een smsje naar een onbekend nummer tussen zat, met een tekst erin die ik niet begreep.. dat was een WTF-moment :+

MrInsane 20 May 2005 18:10

Citaat:

hebben jullie iets op mij tegen ofzo???:?

Bazzemans 20 May 2005 18:16

Citaat:

hebben jullie iets op mij tegen ofzo???:?
:o Je gebruikt leestekens..

MrInsane 20 May 2005 18:36

Citaat:

:o Je gebruikt leestekens..
Oh ja ?!?! :?
Nooit op gelet,
nou doe het in ieder geval niet expres sorry

silverchair 20 May 2005 18:40

Citaat:

Nooit op gelet,

En meneer snapt 'm nog niet helemaal..

Bazzemans 20 May 2005 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
En meneer snapt 'm nog niet helemaal..
Dat idee krijg ik ook :$..

Stevie 20 May 2005 18:54

Citaat:

Nooit op gelet,

hahahahahahaha

Banaan 20 May 2005 18:58

Supertopic dit

Bazzemans 20 May 2005 19:01

Citaat:

hahahahahahaha
Denk jij daarbij dan ook echt WTF?

K@rima! 20 May 2005 19:27

Gezeur over die leestekens god je kunt het ook een béééétje overdrijven mensen8)

L_angeldc 20 May 2005 19:38

nee helemaal niet, het is gewoon echt te irritant om GEEN leestekens in een zin te hebben hoor.

in ieder geval, ik kwam gisteren sandra tegen en toen dacht ik wel even WTF :+ en ik dacht dat ik karima gister ook had gezien maar we (kreejz en ik) wisten het niet zeker :z

K@rima! 20 May 2005 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nee helemaal niet, het is gewoon echt te irritant om GEEN leestekens in een zin te hebben hoor.

in ieder geval, ik kwam gisteren sandra tegen en toen dacht ik wel even WTF :+ en ik dacht dat ik karima gister ook had gezien maar we (kreejz en ik) wisten het niet zeker :z

:o Oh? Hoelaat en waar? Ik ben nl niet de stad in geweest, wel op het station :)

The Phit 20 May 2005 21:28

Dat ze daarnet in Lost nog steeds niet hebben laten zien wat er in die berg zat, dacht ik wel ff. WTF 8|

DarkAngel 20 May 2005 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

ik kwam gisteren sandra tegen

:aai:

MrInsane 20 May 2005 21:32

Citaat:

Denk jij daarbij dan ook echt WTF?
Nee eerder waar hebben we het nou eigelijk over???:{ :?

L_angeldc 20 May 2005 22:00

Citaat:

:o Oh? Hoelaat en waar? Ik ben nl niet de stad in geweest, wel op het station :)
uurtje of wat en in zon kroeg die boogies heet oid?
ze leek echt veel op jou maar haar neus was groter :z
we gokten op een oudere zus ofzo :p

@kris; dankje :p :D

Bazzemans 20 May 2005 22:08

Citaat:

Gezeur over die leestekens god je kunt het ook een béééétje overdrijven mensen8)
in een enkele zin geen leestekens gebruiken is niet zo erg nee.. Jammer alleen dat hij dat ook in grotere stukken tekst niet doet, want dan is het nl. wel degelijk irritant.

niemand 22 May 2005 01:41

dat was in amsterdam ofniet appelshapooj mijn wtf moment was net nog toen ik hoorde dat mijn achterbuurman een man die begravenis onder nemer is geweest af en toe een joint rookt en zijn wiet via internet besteld en toen ik vandaag de bus uit stapte en ik gigantisch moest kotsen oorzaak drank dacht ik ook ff wtf

Vervelend he, geen leestekens?!

K@rima! 22 May 2005 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
dat was in amsterdam ofniet appelshapooj mijn wtf moment was net nog toen ik hoorde dat mijn achterbuurman een man die begravenis onder nemer is geweest af en toe een joint rookt en zijn wiet via internet besteld en toen ik vandaag de bus uit stapte en ik gigantisch moest kotsen oorzaak drank dacht ik ook ff wtf

Vervelend he, geen leestekens?!

De teksten van MrInsane zijn meestal niet zo lang, dus dan valt het wel mee8)

appelshampoo 22 May 2005 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
dat was in amsterdam ofniet appelshapooj
:yes:

Mijn WTF-moment van vandaag spant toch wel de kroon, toen ik in een kamer kwam om schoon te maken, en ik echt een vreemde lucht rook. Overal gezocht, niets raars gevonden, totdat ik omhoog keek. Hadden die sukkels in het bolletje van de lamp gepist en er daarna weer opgedraaid :o :kots:

MrInsane 22 May 2005 17:10

Citaat:

in een enkele zin geen leestekens gebruiken is niet zo erg nee.. Jammer alleen dat hij dat ook in grotere stukken tekst niet doet, want dan is het nl. wel degelijk irritant.
Nou is in ieder geval goed dat jullie me erop wijzen.
Nu zit ik iedere keer er op te letten dus ik hoop dat het zo beter is. :yes: _0_

luie-donder 22 May 2005 18:39

dat nederland nog aan dat eurovisiesongfestival meedoet

frox 23 May 2005 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
:yes:

Mijn WTF-moment van vandaag spant toch wel de kroon, toen ik in een kamer kwam om schoon te maken, en ik echt een vreemde lucht rook. Overal gezocht, niets raars gevonden, totdat ik omhoog keek. Hadden die sukkels in het bolletje van de lamp gepist en er daarna weer opgedraaid :o :kots:

:D hoe de neuk doe je dat en hoe kom je op dat idee

appelshampoo 23 May 2005 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:D hoe de neuk doe je dat en hoe kom je op dat idee
heel simpel, je hebt zo'n lamp waar een bol omheen zit (zo'n plastic/glazen geval) je draait dat ding eraf (3x draaien) pist hem vol, en draait hem voorzichtig weer vast :o

maar hoe ze op dat idee zijn gekomen? ik wil het niet weten |:(

AmbyPur 23 May 2005 16:32

dat ik net nog een hele reep chocola had en nu nog maar 1 stukje:{

wtf

Loy 23 May 2005 20:31

een WTF moment bij dit Topic :D maar ik kan er enorm om lachen!!! :9

en zonder leestekens is een zin heel irritant, toen ik het stukje van head las moest ik enorm lachen :D:D:D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.