![]() |
Vragen jullie je af en toe ook wel eens af WTF?????
Topic op zich zegt het al en dan is de vraag wat is het raarste waarbij jij d8 WTF??
|
Bij mij zelf was dat toen ik een maal uit was en er op een groot scherm te zien was hoe het er aan toe ging in die club en dat was puur een camera die rond ging en opeens kwam er in beeld hoe 1 jongen een andere aan het pijpen was in een hoekje en toen d8 ik wel even WTF:huh:
|
Citaat:
|
ik heb nix tegen homo's, maar dat is toch niet echt lkkr om te zien
|
GEBRUIK S.V.P. EENS LEESTEKENS!!!
|
Citaat:
|
ik denk altijd WTF als ik jouw posts lees
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar WTF-momenten heb ik best wel vaak hoor.., op een ander forum wijden we daar zelfs topics aan :+ anyway, dat mijn collega bijvoorbeeld een vriendin van mij uit bovenkarspel gewoon kende... en dat ik in de kroeg was en 2 leraren van mij tegenkwamen , 1 daarvan was nogal van de kaart.. :D etcetc :P |
toen ik mijn leraar tegenkwam in de coffeeshop :o wtf
|
toen afgelopen zaterdag 2 blonde dames flink stonden te zoenen. een erg positief WTF moment:9~
|
Toen ik dacht dat mijn loon gestort was en ging shoppen en opeens de pin-automaat 'maximum bereikt, betaal anders' aangaf! :huh: Toen dacht ik echt WTF..
|
Citaat:
|
Citaat:
maar damn van zoiets kan ik goed gek worden:7 :+ |
ooh en toen ik met blackturtle bij de pinautomaat stond, en mijn saldo ineens 160 euro hoger was .. dat was ook wtf :o
|
Toen ik een paar dagen geleden half in slaap viel terwijl k op mn brommer reed en toen keihard tegen het schoolhek aanreed :z
|
Citaat:
@ Appel: wtf?:D |
Citaat:
*korreltje zout enzo:') |
toen een collega naar cananda geemigreerde nederlanders sprak en die bleken haar familie daar te kennen, dacht ik ook wel ff WTF
|
Als de treinen weer eens aan het kutten zijn, denk ik WTF 8|
|
Zaterdag was een grappige WTF, een jongen die in de buurt woont bij me kwam ik tegen tijdens uitgaan. Hij mag eigenlijk niks doen, want hij heeft iets aan zijn hart gehad, hij moet zich rustig houden. Toen ik hem zag dacht ik al: WTF, maar toen die ook nog eens op me af kwam en me 3 zoenen kwam geven en een arm om me heen sloeg was het helemaal een WTF moment geworden:huh: Ik spreek hem nooit:+
|
Citaat:
|
Toen ik pas mijn verstuurde smsjes door zat te lezen en er een smsje naar een onbekend nummer tussen zat, met een tekst erin die ik niet begreep.. dat was een WTF-moment :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit op gelet, nou doe het in ieder geval niet expres sorry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Supertopic dit
|
Citaat:
|
Gezeur over die leestekens god je kunt het ook een béééétje overdrijven mensen8)
|
nee helemaal niet, het is gewoon echt te irritant om GEEN leestekens in een zin te hebben hoor.
in ieder geval, ik kwam gisteren sandra tegen en toen dacht ik wel even WTF :+ en ik dacht dat ik karima gister ook had gezien maar we (kreejz en ik) wisten het niet zeker :z |
Citaat:
|
Dat ze daarnet in Lost nog steeds niet hebben laten zien wat er in die berg zat, dacht ik wel ff. WTF 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze leek echt veel op jou maar haar neus was groter :z we gokten op een oudere zus ofzo :p @kris; dankje :p :D |
Citaat:
|
dat was in amsterdam ofniet appelshapooj mijn wtf moment was net nog toen ik hoorde dat mijn achterbuurman een man die begravenis onder nemer is geweest af en toe een joint rookt en zijn wiet via internet besteld en toen ik vandaag de bus uit stapte en ik gigantisch moest kotsen oorzaak drank dacht ik ook ff wtf
Vervelend he, geen leestekens?! |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn WTF-moment van vandaag spant toch wel de kroon, toen ik in een kamer kwam om schoon te maken, en ik echt een vreemde lucht rook. Overal gezocht, niets raars gevonden, totdat ik omhoog keek. Hadden die sukkels in het bolletje van de lamp gepist en er daarna weer opgedraaid :o :kots: |
Citaat:
Nu zit ik iedere keer er op te letten dus ik hoop dat het zo beter is. :yes: _0_ |
dat nederland nog aan dat eurovisiesongfestival meedoet
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hoe ze op dat idee zijn gekomen? ik wil het niet weten |:( |
dat ik net nog een hele reep chocola had en nu nog maar 1 stukje:{
wtf |
een WTF moment bij dit Topic :D maar ik kan er enorm om lachen!!! :9
en zonder leestekens is een zin heel irritant, toen ik het stukje van head las moest ik enorm lachen :D:D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.