Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Examen Forum 2005 (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=184)
-   -   Het eerste examen zit erop! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54079)

biffyclyro 23 May 2005 11:31

Het eerste examen zit erop!

Pfiewwwwwwwwwwwwwwwwww! wat een opluchting

en, hoe ging het mensen?

ikzelf was fucking gestrest en naja. ben blij dat het erop zit.
vanaf nu non stop leren.....

Stevie 23 May 2005 11:32

ik moet zometeen naar scheikunde :| ik word gek van de zenuwen!

lieve colafles 23 May 2005 11:35

haha ik heb net berekend dat ik een 6.5 heb gehaald
de eerste tekst zat ik echt zo van "whooh owja, zo zag frans er uit ":D maar daarna ging het best goed..

dit vak is "in the pocket"

Ar-Tuur 23 May 2005 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Man, je gaat met een 7,2 je examen in! Vanwaar gek van de zenuwen?

biffyclyro 23 May 2005 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
zet m op! en blijf ademen

Stevie 23 May 2005 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
ja ik weet ook niet :D echt heel raar maarja kan er niks aan doen. dusseh nou ik ga het goed doen!!

AMF 23 May 2005 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
haha ik heb net berekend dat ik een 6.5 heb gehaald
de eerste tekst zat ik echt zo van "whooh owja, zo zag frans er uit ":D maar daarna ging het best goed..

dit vak is "in the pocket"

hier nog een :D ik heb op z'n minst een 6,1!! zooo goeiedag ik zit even opgelucht te wezen hier want ik vond die teksten dus echt fucking moeilijk en een van de surveillanten zat echt zenuwslopend met z'n lepeltje door z'n koffie te roeren, echt volgens mij had ie er liters melk en kilo's suiker in gedaan ofzo!

biffyclyro 23 May 2005 12:57

ik vond het ook fucking moeilijk maar ik weet niet meer welke antwoorden ik had, iig ccdd en die waren dus goed :+
maar verder geen idee.. had vaak c en in de antwoorden staat ook vaak c en volgens mij heb ik veel open vragen wel goed..

lieve colafles 23 May 2005 13:52

waren bij jullie ook veel mensen niet op tijd klaar?

biffyclyro 23 May 2005 14:03

Ja, heel veel..
ik was al ongeveer 20 min voor tijd weggegaan

L1234 23 May 2005 14:23

net in de laatste vijf minuten maakte ik de laatste opgave.. dus net op tijd.

appelshampoo 23 May 2005 15:39

ik zat heerlijk relaxt in de viproom (alleen) en ik denk dat duits 1,2 en economie 1 wel goed zijn gegaan

economie was makkelijker dan verwacht :o heel globaal enzo

Bazzemans 23 May 2005 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Als het zijn allereerste examen is lijkt het me niet zo heel vreemd dat er sprake is van zenuwen? Ik ging nergens met een moeilijk gevoel heen, maar er was toch altijd wel sprake van een bepaalde vorm van zenuwen..

de blote badgas 23 May 2005 16:24

mn scheikunde zit erop, ik heb ongeveer 45 van de 68 punten, dus nu maar op de norm wachten

Babsz 23 May 2005 16:37

Gin bes wel lkkr eigelijk.. kunstgeschiedenis..

Stevie 23 May 2005 16:37

ik heb scheikunde gehad en ongeveer 46 punten.. dat is dus tussen de 6,7 en 7,7. daar ben ik blij mee dan sta ik gewoon een 7. maarja het viel wel wat tegen (het begin was vrij makkelijk) maar die titraties op het einde heb ik dus helemaal vernaaid :x

appelshampoo 23 May 2005 17:26

woo, van economie had ik mijn antwoorden niet overgeschreven, maar net ff bekeken en wel erg goed eigenlijk :o

aarsch 23 May 2005 21:45

normeringen

dit vind ik tot nu toe de beste site met de meest reele normeringen per vak, ook met uitleg erbij...

K@rima! 23 May 2005 22:13

Mijn zus heeft economie ook super goed gemaakt:D Ben echt blij voor d'r.

En Appelshampoo, beter!! :thumbsup:

bootje 24 May 2005 07:33

had ook mijn eerste examen gisteren (Nederlandse Letterkunde). viel best mee.

xLesjuhx 24 May 2005 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aarsch
normeringen

dit vind ik tot nu toe de beste site met de meest reele normeringen per vak, ook met uitleg erbij...

Frans krijgt toch wel normering 0.1?...*hoophoop*;)

BlonDiej 24 May 2005 09:54

ik had gisteren tekenen theorie en straks heb ik nederlands maar tekenen was helemaal niet zo moeilijk dus ik hoop dat ik het goed heb gemaakt ik zie het vanzelf wel aan mijn punt dan eh ;)

biffyclyro 24 May 2005 17:42

jeej frans tussen de 6 en de 9 :p haha lekker duidelijk maar goed iig voldoende <3537

biffyclyro 24 May 2005 17:43

nederlands waarschijnlijk tussen de 6 en de 9 ook :+
ik weet namelijk bij de samenvatting niet precies wat ze bij mij goedrekenen en wat niet, voor frans weet ik niet alle antwoorden meer zeker :p

L1234 24 May 2005 18:40

Voor natuurkunde cijfer tussen 6,9 en 8,4 :D

biffyclyro 24 May 2005 18:53

woja voor gs zijn er ongeveer 1100 klachten (voor havo bijna 3000) en frans ongeveer 1500. of andersom. iig: veel klachten :Y)

dext0r 24 May 2005 19:10

normeringen zou ik me overigens niet teveel op vast pinnen, je kunt t beste van de laagste uit gaan ...
ik heb me een keer goed genaaid gevoeld toen voor natuurkunde een keer de laagste normering werd gekozen terwijl de norm doorgaans veeeel hoger lag...

dext0r 24 May 2005 19:11

oh ja tip: voordat je herexamens gaat doen, even informeren wat die normering nu precies is voor de vakken die je evt. wilt herkansen. dit kun je namelijk mee laten wegen in het besluit welk vak je uiteindelijk wilt herkansen (mocht je meerdere keuzen/twijfels hebben welke te herkansen )

de blote badgas 24 May 2005 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nederlands waarschijnlijk tussen de 6 en de 9 ook :+
ik weet namelijk bij de samenvatting niet precies wat ze bij mij goedrekenen en wat niet

nederlands was ook goed te doen vond ik
de eerste tekst vond ik zelfs interessant om te lezen, kan je nagaan

biffyclyro 24 May 2005 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de blote badgas
nederlands was ook goed te doen vond ik
de eerste tekst vond ik zelfs interessant om te lezen, kan je nagaan

eens, maar de samenvatting was KUT

ik baal ervan dat ik belangrijke woorden heb weggelaten door teveel aantal woorden :/

AMF 24 May 2005 20:04

Citaat:

ik baal ervan dat ik belangrijke woorden heb weggelaten door teveel aantal woorden :/

Ik had echt precies 180 woorden :d

Ik had één examen Nederlands geoefend, en daarvoor had ik een 9,5 :$ En als ik de titel & de schrijver van de tekst die ik had samengevat niet had vergeten een 10 :+ Maar ik vond dat examen best wel naar eigenlijk, ik heb op internet gecheckt en ik heb lang niet alles goed :p Die samenvatting ging bij mij juist wel lekker, maar de vragen bij de tekst wat minder. Maar ach we zien wel, Nederlands maak ik me niet echt druk om.

Geschiedenis vond ik echt vááááág, maar ik heb zo'n lerares die echt alles dat ze ook maar enigzins kan verantwoorden tegenover de tweede corrector goed rekent :) En m'n lerares Frans had alles al nagekeken en dat is sowieso in de pockettt!

Wiskunde morgen. :|

de blote badgas 24 May 2005 20:09

Citaat:

die tekst was idd redelijk kut ja. ondanks dat er eigenlijk gewoon 3 keer hetzelfde stond in verschillende bewoordingen, kwam ik er nauwelijks doorheen
ik heb ong tussen de 7,3 en 9,1 kom ik net achter, dus das niet verkeerd

biffyclyro 24 May 2005 20:10

FUCK IT ik ken m'n latijn TE SLECHT

ik baal als een vieze dikke stekker ofzo

Stevie 24 May 2005 20:11

ik had vandaag ook nederlands, viel me toch wel mee. die tekst over roken was easy door te komen en de vragen erbij heb ik ook wel goed gedaan. die samenvatting was wel iets moeilijker, maar ook daar heb ik me wel goed doorheen gewerkt:Y)

de blote badgas 24 May 2005 20:22

Latijn wordt idd rampzalig (nog niet zo rampzalig als grieks trouwens) , maar dat kan me eigenlijk niet meer zoveel schelen. voor m'n loting heb ik toch een ander keuzevak

de blote badgas 24 May 2005 20:23

Citaat:

FUCK IT ik ken m'n latijn TE SLECHT

ik baal als een vieze dikke stekker ofzo

zou je dan niet wanhopig nog alles erin moeten stampen ipv op het forum rondhangen?

biffyclyro 24 May 2005 20:40

Citaat:

zou je dan niet wanhopig nog alles erin moeten stampen ipv op het forum rondhangen?
ik hing niet rond op het forum, af en toe moet ik even het aantal klachten voor gs en frans opnieuw bekijken en op s.com tips lezen enzo.

maarre achjoh. ik zie wel. hoop dat ze veel stijlfiguren vragen en dingen over pyramus en thisbe want daar weet ik veel over :p en een enorm makkelijke vertaling

de blote badgas 24 May 2005 21:22

controle of je pyramus en thisbe goed kent: als je deze snapt zit het wel snor http://drom.endoria.net/pythe.jpg

beter krijgen we trouwens een vertaling van ovidius ipv eentje van vergilius

de blote badgas 24 May 2005 21:28

en als we toch bezig zijn: http://drom.endoria.net/boeruh.jpg

biffyclyro 25 May 2005 06:20

Citaat:

controle of je pyramus en thisbe goed kent: als je deze snapt zit het wel snor http://drom.endoria.net/pythe.jpg

beter krijgen we trouwens een vertaling van ovidius ipv eentje van vergilius

zeker weten

biffyclyro 25 May 2005 06:36

ps die (erg professionele) tekeningen van jou zijn wel erg makkelijk te begrijpen, maar het latijn gaat helaas wat minder

K@rima! 25 May 2005 10:46

Citaat:

en als we toch bezig zijn: http://drom.endoria.net/boeruh.jpg
De Lycische boeren:Y)

Iedereen trouwens succes vandaag!:thumbsup:

appelshampoo 25 May 2005 10:53

ik kan alleen nog zakken als ik op Nederlands & Engels een 1 haal :+

als ik een 1 en een 2 haal ben ik zelfs geslaagd :+

owja, en kunstgeschiedenis, maar daar maak ik me niet druk om.

de blote badgas 25 May 2005 12:05

Citaat:

ps die (erg professionele) tekeningen van jou zijn wel erg makkelijk te begrijpen, maar het latijn gaat helaas wat minder
ik zal eerlijk zijn, het zijn niet mijn tekeningetjes

latijn net achter de rug, ging beter dan ik had verwacht eigenlijk, vooral de vertaling vond ik meevallen
als ik de antwoorden van de vragen zo zie heb ik er toch meer fout dan ik dacht eigenlijk :|

PFP 25 May 2005 14:44

als je in je examenjaar zit dan moet je echt wel bont maken om het niet te halen. Slagingskans +95%

L1234 25 May 2005 17:20

yeaaah wiskunde net gehad cijfer tussen 7,1 en 8,6 8-)

biffyclyro 25 May 2005 17:34

Citaat:

ik zal eerlijk zijn, het zijn niet mijn tekeningetjes

latijn net achter de rug, ging beter dan ik had verwacht eigenlijk, vooral de vertaling vond ik meevallen
als ik de antwoorden van de vragen zo zie heb ik er toch meer fout dan ik dacht eigenlijk :|

zelfde geldt voor mij..
heb die vragen zelfs wel verneukt waarschijnlijk. maar goed :(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.