![]() |
CL Ronde 13: Finale!
1 (1) Tyskie 90 + 0 = 90
------------------------------------------------------------------------------ 2 (2) The Phit 83 + 4 = 87 3 (4) Stevie 79 + 4 = 83 ------------------------------------------------------------------------------ 4 (3) Bartje 82 + 0 = 82 5 (5) Headliner 72 + 4 = 76 6 (6) LexS 70 + 0 = 70 7 (7) Maupster 66 + 4 = 70 8 (8 ) Ar-Tuur 62 + 0 = 62 9 (9) Niemand 52 + 4 = 56 10 (10) Tukkerboy 49 + 0 = 49 11 (11) Kampie 44 + 0 = 44 12 (12) Stapper 38 + 0 = 38 13 (13) Bird of Prey 31 + 0 = 31 ------------------------------------------------------------------------------ 14 (14) Bazzemans 7 15 (-) Kolkie 0 + 0 = 0 15 (-) Bruggi 0 + 0 = 0 AC Milan - Liverpool |
over 90 minuten
1. AC Milan - Liverpool en ik denk dat het 1 - 0 wordt! Hoe zat het nou? 5 punten voor de winnaar goed? en hoeveel punten per goed doelsaldo van de uitslag? :o |
AC Milaan - Liverpool wordt denk ik zelf 2-1 en een zeer spannende 90 minuten met een laatste minuut syndroom opnieuw ;)
|
5 punten voor de winnaar
5 punten voor het aantal doelpunten van het ene team en 5 punten voor het aantal doelpunten van de andere |
Ik wacht op Tyskie :)
|
Citaat:
|
Ik wilde ook wachten op Tyskie. Maar hij zal het vast niet wagen om mijn uitslag over te nemen 8|
|
2-1
Zo dan, heren. :7 |
Ik moet 8 punten goedmaken op Tijs en 5 op The Phit. Dus ga ik voor 3-2 voor AC Milan!
|
Citaat:
ik maak er gewoon net zo makkelijk weer een andere stand van :wave: |
3-1
hehe we zullen zien :P |
ik denk ook 2-1 Milan
|
0-0
AC Milan w.n.s. |
na 90 minuten 0-0
|
Citaat:
|
Edit:
Toch maar 1-0 voor Milan. Denk dat die ervaren rotten met Shevchenko voorin het niet weg zullen geven tegen de relatieven onervarenheid van Liverpool. Dus: AC Milan - Liverpool 1-0 |
Citaat:
|
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in. :7
|
Tja... Ik wil ook 6de worden
Milan - Liverpool 3-1 |
ik hoop op net zo'n ontknoping als vorig jaar alleen dan nu wel in mijn voordeel :7
|
Citaat:
Damn, want het gaat natuurlijk gewoon 1-0 worden. :+ Nouja, dan hou ik het maar op 2-1. :'( |
het gaat 0-0 worden ja!! en in de verlening 1-0 voor liverpool :7
|
Als je heel vlot kunt bevestigen dan pas ik m aan, Tijs? Ik blijf dus bij 3-2
|
dan mag je aan de hand van tijs' nieuwe voorspelling die van mij ZO aanpassen dat ik nog steeds erover heen kan :D
|
Er is nog steeds niet gefloten voor het begin... Dida is scherp hoor ik zie het. 1-0 ga ik voor!
|
Post is gedaan om 20:47 :'( Wat vind jij, Stevie?
|
En we zijn begonnen. :7
Ik dacht dat die klets altijd echt stipt om 20:45 begon? |
Citaat:
|
1-0 al :o Hehehe, de 0-0'ers zijn al gezien 8)
|
Kijk, daar heb je de 1-0 al! Zet de tv maar af, want dit wordt een baggerwedstrijd hoor. :D
|
ja ik teken protest aan! ik kan al niet meer winnen :'(
|
mag ik em ook nog wijzigen :7
|
Citaat:
|
Van mij mag je de 2-1 ook laten staan hoor.. :) Want de spelopzet is toch dikke bagger op deze manier. :D
|
ja vind ik ook :+
|
En PSV hoorde hier te staan en niet ACM. En die spelers van Liverpool zijn maar een stel koekenbakkers.
|
Nieuw woord van je, Tijs, Koekenbakkers? Als het zo blijft is Phit de winnaar :love:
|
Is een heel normaal woord volgens mij hoor?
|
Citaat:
|
En dat is 2-0. Wat staan ze bij Liverpool achterin te druil(tra)oren zeg. Al ettelijke keren ontsnapt omdat het nipt buitenspel was, maar nu dus 2-0. Wat jammer toch dat PSV het niet gehaald heeft, want Liverpool maakt vooralsnog echt helemaal niets klaar.
Wat me opvalt is dat ze Milan zoveel ruimte geven om te combineren, nauwelijks gaan ze fysiek de strijd aan. Overigens speelt Liverpool volgens de commentator Heiloos. Phit? |
Zozo, klasse goal hoor. Wat een suprematie van Milan.
|
dubbel L tyskie ;) net als LL.com :9. Als Milan nu die 0 gewoon ff zo houd, vind ik het best. Als Liverpool scoort moeten ze winnen ook :+
|
Hahaha, ongelofelijk dit. Maar mooi voor Bertje. ;)
|
Wat een wedstrijd, wat een wedstrijd. :thumbsup:
|
prachtig :D
|
Stevie verdient dus 5 punten, maar helaas helaas is dat te weinig om de grote Tyskie voorbij te steken in het eindklassement. :7
|
WEER een tweede plaats. ik word er gek van! :'(
|
En Bartje en Phit eindigen gedeeld derde.
|
wat doe ik toch steeds verkeerd :(
|
Het voorspellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.