![]() |
Chillen?!?!?!
Wat is jullie favo bezigheid om gewoon even tot rust te komen als het je allemaal teveel wordt???
Bij mezelf moet ik dan gewoon even alleen zijn dan kom ik helemaal tot rust, of even een potje voetballen lucht me ook altijd wel op. Maar wat doen jullie om even te chillen?? |
potje quake III / call of duty :+
|
???
ff op bed liggen tv kijken... |
meestal muziek keihard aanzetten en in mijn 1tje van de herrie genieten. en voetballen lost (over het algemeen) ook wel op
|
Op bed liggen met TV kijken en dan t liefst tekenfilms :+
|
stukje rijden kan ik echt van tot rust komen. of deur van mn kamer dichtgooien en op de bank tv kijken
|
Gelukkig is mijn leven niet zo zwaar dat ik een vast ritueel heb als het teveel wordt.. geen flauw idee dus
|
relaxen is lam op bed liggen
|
Citaat:
|
Bij m'n vriend vergeet ik alles ff en ik ga dan massages eisen O-) :p
|
Ligt draan. Als ik gefrustreerd ben (meestal na voetbal) ga ik op een stil plekje in het park of het bos zitten en als het gewoon om te rusten is in de tuin in de zon of voor de tv hangen met wat te drinken. :)
|
lezen, computer, kroelen met lief
|
muziek opzetten hard meezingen en cycling manager spelen :+
|
gitaar spelen en frustraties eruit zingen, of muziek heel hard aan en meeblèren ;)
|
NFSU2 spelen of wat lam tv kijken
|
Iets flink ik elkaar rammen :] Dat helpt echt wel, bij mij dan. Hout in stukkies hakken voor de haard ofzo, heerlijk :love:
Of een potje Soldat.exe 8-) |
Citaat:
ben altijd super relaxed na het trainen, of dat nou gewoon trainen of de muay thai training is, na de tijd, alle shit kwijt, heerlijk liggen en slapen.:yes: |
Dan zet ik keihard muziek aan en ga ik lekker alles eruit zingen/dansen. Of ik speel op de pc diamond fever ofzo. Echt verslavend. 8)
|
trainen
autorijden computeren |
Citaat:
|
Ik zonder me meestal af en ben niet echt om aan te spreken.
De andere zien dat direct en zwijgen gewoon En als het "echt" te veel wordt, dan moet ik me echt afreageren en dat kan op verschillende manieren gebeuren. Tegen de deur slaan, tegen een bal stampen... [maar gelukkig blijft het meestal bij de eerste fase] |
Citaat:
Vaak was dat dan ook niet eens bedoeld en heb ik er later dikke spijt van :yes: |
call of duty spelen, gitaar spelen of ff mn verstand op nul zetten en heerlijk onzinnige programma's op discovery kijken, daar kom ik echt van tot rust ja
|
Schrijven.
|
Even met de hond wandelen, of als ik veel tijd heb om te relaxen lekker paardrijden. Als k erg kwaad ofzo ben heel hard op de piano spelen.
|
Met de auto eindje toeren en dan ff bij een bankje genieten van de rust in de natuur :love:
|
slapen
|
ik pak de hangmat hang hem ff aan de bomen pak er een tafeltje bij met wat te lezen en een lkkr koud biertje en na wat te lezen in slaap vallen nou en dat is pas relaxed ^^
|
meestal als ik btje chaggi ofzo ben, pak ik mn mp3 speler met een lekker nummer en ga ik buiten met de volleybal via de grond tegen de muur smashen, en dan lekker er helemaal voor gaan zodat je afgemat weer binnenkomt, en dan ff op bed liggen...
helpt zeker bij mij...:) |
Citaat:
|
keihard hardlopen...en het liefst als het regent
|
- piano
-lln.com -foto's kijken |
dansen..
|
ligt eraan waar ik ben, soms roken, gamen tv kijken.
roken meestal in mn pauze. gamen voor werk nog ff relaxen. en tv kijken na werk. daarna weer gamen en internetten. alles is wel relax behalve werk8-) |
Citaat:
|
op bed liggen, muziek luisteren, computeren.
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
Dan hebben die van jouw nog geluk :D |
op bed liggen en tv kijken of muziek luisteren of gitaar spelen
|
ga ik op m'n bed liggen muziek luisteren...
|
ff stukkie gaan wielrennen
of op bed gaan liggen en ll.com bezoeken!:+ |
muziek luisteren en dan tekenen op schrijven of tv kijken
|
chillen is het lekkerst na een dag werken, als er 's avonds een voetbalwedstrijd op de buis is 8-)
biertje erbij, joint erbij, chips erbij en lekker lui doen |
Overdag:
Bakkie koffie drinken (of 'doen', speciaal voor Laura 8)) 's avonds: Biertje drinken en slap ouwehoeren.. |
gitaar spelen of gamen
en het ligt aan me bui wat ik speel |
loom op men bed liggen
als het echt erg is,kan ik ook wel op zaken gaan slaan...heb zo een keer de deur van men kast erdoor geslagen:{en het tuintafeltje mocht er ook eens aan geloven...en soms gewoon deuren...maar die sla ik wel nooit door:p ik kan ook vreselijk ijsberen als ik echt echt ongerust ben...maar daar word ik eigelijk nog minder relaxed van dan ervoor:{ |
Met mn kat in de zetel gaan liggen.. :p
Op msn of eten :Y) |
dan ga ik gewoon een beetje chillen
|
Gitaar spelen.
|
Citaat:
Dat wil ik dus ook nog eens xtje leren :p ondanks dat ik totaal niet musicaal ben geweest al deze jaren :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.