Van de tot nu toe uitgekomen spellen heeft de PSP een veel beter games aanbod ( iig , hier is de PSP nog niet uit maar ik vergelijk de het games aanbod uit Amerika van beide ) , alleen de verdere releases van de DS zien er een stuk beter uit dan die van de PSP ( en de DS is ook door een aantal sites als het beste platform kwa games wat op de E3 aanwezig was ) .
Hier even een rijtje van games dat een reden kan zijn om het de PSP te kopen:
GTA ( alhoewel er nog niks over bekend is , volgens de geruchten heb je geen vrijheid , als dat waar is kan je hem gelijk van dit lijstje af halen )
GT4
Ridge Racers
Wipeout Pure
Lumines
Vervolg Final Fantasy 7
Burnout Legends
SSX 4
Twisted Metal : Head on
Sommige spellen zoals Twisted Metal kun je ook online spelen ( hoe dat werkt weet ik ook niet . Voor de rest zijn er nog wel wat spellen en als je van EA garbage houd zoals NFSU of Fifa kan je het beste wel een PSP kopen ;) .
Hier een lijstje van DS spellen wat een reden kan zijn om het apparaat te kopen :
Kirby DS
Meteos
Sonic Rush
Nieuwe 2D Mario ( met 4 player co-op _0_ )
Animal Crossing
Mario Kart DS
Advance Wars DS
Castlevania : Dawn of Sorrow
Nintendogs
Hier kunnen ook sommige spellen online ( Mario Kart DS ) en de meeste spellen hebben 1 spel link mogelijkheden via Wi-Fi .Voor de rest zijn er nog wel wat meer goede spellen en ook heel veel RPG's die waarschijnlijk toch matig gaan worden .
Het is trouwens best mogelijk dat er volgend jaar een echte nieuwe Gameboy word aangekondigt , de DS is eigenlijk een nieuwe lijn van handhelds en heeft niet veel met de gameboy te maken ( iig , dat laatste zegt Nintendo , ik denk dat het meer een soort van smoes was zodat ze als de DS zou floppen ze de Gameboy naam niet kapot zouden maken , zolang de DS het succesvol blijft doen kondigen ze denk ik geen nieuwe aan , maar je weet maar nooit ).
|