![]() |
hoe warm zal deze zomer wel niet worden ?
zie topicnaam ^ :)
deze zomer zal wel heel wat warmer worden dan de vorige zijn er al een paar bruiner geworden.... *broeikaseffect dinges* |
Warm.
|
Duust graden :z.
Ik moet weervrouw worden :yes:. |
zal me niet verbazen als het nu mooi weer wordt en dalijk in de zomer echt kut
|
Citaat:
|
zal me niks verbazen als het klote weer word
|
ja blaat. gisteravond zeiden ze nog dat het vanmiddag hier ging onweren. kijk ik nog eens het weerbericht, is het veranderd naar lichte bewolking:z
|
ik hoorde dat het vandaag 18 graden zou worden
* maja piet paulusma heeft zowa noit gelijk* maar het zit hier eerder rond de 26 ! |
Citaat:
gister was het net iets té... zweet stond in mn bilnaad:Y) |
Citaat:
*gvd ik heb het nog niet gezegd of ik moet al |
Gister inderdaad iets te! Maar wel mooi bijgekleurd, rood! :9
|
ja echt klote gewoon dat het weer slecht weer wordt.. ik wil dit weer wel het hele jaar door 8-)
|
wordt een kut zomer.
en door t broeikas efect gaat het hier kouder worden |
ach nu komt zon drukspuit wel van pas
echt lkkr met dit weer ^^ was vandaag zelfs zo hopeloos dat ik vandaag in onze sloot ben gaan zwemmen! |
Vreemd ... ik heb het vandaag echt koud gehad. Volgens mij is er iets mis met mij.
Maar dat is al langer. |
Citaat:
en jij hebt het koud lucky you |
Ik vond het vanavond ook redelijk koud. Het was dan wel 24graden, er stond toch een flinke wind die teveel verkoeling gaf!
|
Citaat:
*wil zomervakantie* Gisterenavond was het trouwens wel 18°C, maar de zon was al aan het ondergaan en er stond idd een koude wind. |
Ik haat wind bij warme dagen. Een koel briesje is wel goed voetbalweer maar echt keihard wind zuigt
|
k heb niks gemerkt
k vond het heel de dag warm door die warme nachten heb k veel meer moeite met slapen echt kut |
Citaat:
|
hmm er was hier net een half minuutje regen... raar
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.