![]() |
leiding in het verleiden?
Ben jij iemand die de ander gaat verleiden of word je liever verleid?
Ben je makkelijk te verleiden of moet de versierder bij jou niet eens proberen? |
naja ben niet bepaald het zelfvertrouwen zelve(?) dus word liever verleid, wat ook niet zo moeilijk is:p
|
1. Hangt ervan af in welke bui ik ben :p de ene keer vind ik het leuk om me vriend te verleiden, de andere keer mag hij :+
2. Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik echt niet makkelijk te verleiden zijn ( nee nu al helemaal nie duh ). Gewoon om het feit dat het altijd dezelfde soort lui zijn die versieren: Ze proberen het bij ieder meisje. |
meestal ga ik er wel voor, ik bedoel het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. En ja das dan jammer, maar lang kan je daar niet mee zitten.
|
Re: leiding in het verleiden?
Citaat:
En of ik makkelijk te verleiden ben, Pfff wat een vraag ligt eraan welke persoon het is een bekende of onbekende denk ik. |
Ik houd van verleiden, maar af en toe verleid worden mag ook wel :-P
|
ik ben meestal degen die het doet.. Vooral omdat ik het leuk vind om te doen.
|
Citaat:
|
I love to flirt8-)
Ik vind het gewoon leuk om met iemand te flirten. Zonder bedoelingen verder.. Ik heb nl al een hele lieve jongen aan de haak :7. Maar ja, voor sommige mensen is dat soms een beetje onduidelijk. Goed, dat maak ik ze dan wel altijd op tijd duidelijk. :yes: |
Re: leiding in het verleiden?
Citaat:
Als ik iemand niet leuk vind kan die gene alles uit de kast halen maar het laat me koud. Als ik geen intresse heb, geen behoefte laat t me koud.. Daarbij, als je me verleid hebt ben ik moeilijk te houden; omdat ik lastig te begrijpen ben.. ben een gesloten boek. Je moet je echt in verdiepen anders zul je me nooit begrijpen. Tot nu toe nog geen 1 meisje die me begreep.. +/- na 1,5 jaar uit DUs denk dat er niemand is die mij begrijpt :) vink ni erg |
Ik wordt liever verleid/versierd, maar heb het vaak niet door als iemand met me flirt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.