![]() |
droomjob
wat lijkt jou de droomjob bij uitstek? maakt niet uit of het voor jou ooit weggelegd is. (vb. model, bankdirecteur...)
|
Regisseur :yes:
Oh, en prof voetballer |
*wacht tot iemand met blowjob komt.
|
Frontman van een nieuwe band die een nieuw tijdstip aanduidt kwa metal :7
|
Profvoetballer lijkt me altijd nog een vette job maarja is niet voor iedereen weggelegd en ik zelf zie het nu ook niet nog gebeuren.
Maar als een goede 2e keus wil ik later mijn eigen discotheek hebben en daar ben ik ook (hard) voor aan studeren. :thumbsup: |
General Manager van een van de grote hotels in Las Vegas, zoals het Venetian, het Bellagio of het Ceasar's Palace. _0_
|
Klinisch psycholoog
Of werken bij de krant als journalist |
blowjob, werken in de coffeeshop
|
Geld verdienen met muziek :)
|
Lego expert
prof voetballer |
Citaat:
|
Citaat:
|
droomjob weet ik niet... zonder ervaring kun je dat niet zeggen denk ik .
mijn huidige job is wel uberrelaxed en verdient eigenlijk echt teveel geld voor een student.. maar mij hoor je dus niet klagen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
'k weet nie nen job waarbij ik de wereld(afrika azie zuid amerika) kan rondreizen, en liefst nog iets ter plaatsen kunnen doen voor de mensen.
|
Citaat:
|
Profvoetballer (keeper) en F1 coureur:love: :z
|
Docente op een middelbare school.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou wel teambaas willen wezen van een F1-team :yes: Maar daarvoor schijn je tuig te moeten zijn :z |
snowboard-pro:d
of me eigen cafe hebben in een mooi oostenrijks dorpje:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
Docent zijn roeleert :) Citaat:
Als je doodgaat van werken (voor de klas) ben je wel een zielig persoon :p Citaat:
|
Soms denk ik:
Een eigen bedrijf beginnen en uitgroeien tot een top bedrijf. Ik ga voor het grote geld :$. En andere keren denk ik: Een opvanghuis voor meisjes die in de problemen zitten oprichten. Ik denk dat 't echt nodig is..En dan met name allochtone meisjes, die vaak tussen 2 culturen in zitten en het daardoor altijd moeilijk hebben. :yes: Heel af en toe denk ik: In een laboratorium als bio-medische wetenschapper. :p edit; wel in het buitenland.. |
Eerst onwijs veel geld verdienen als ingenieur in de werktuigbouw. En op mijn 40e ofzo boswachter worden. :7
|
profvoetballer
|
Citaat:
Nu nog geld vinden voor een team op te starten ;) |
Citaat:
|
Mijn geld verdienen als saxofoniste in een band/orkest
|
de baan van floortje dessing
|
Re: droomjob
Citaat:
Daarbij, droomjob blijft fotograaf, en ben het ook.. nog niet super groot.. maar hoop dat dat wel gebeurd :) |
Citaat:
|
Het zal er wel nooi van komen maar ik zou nog wel eens een keer piloot willen zijn... :( Maar van beroep zal ik het helaas nooit worden. omdat mn rechter oog lui is :{ :(
En F1-coureur lijkt me ook cool. snowboardleraar :love: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog de pitpoezen ;) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.