Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Je grootste miskoop ... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54204)

K@rima! 31 May 2005 18:57

Je grootste miskoop ...

Oké, mijn grootste miskoop vandaag zijn die smerige Edah pizza margarita's:kots:

En mijn grootste miskoop ever is een winterjas van 2 jaar geleden. Echt spuuglelijk en duur (vond ik dan).. :'(

Wat is jouw grootste miskoop ever?

Riddler 31 May 2005 19:00

heb nog nooit een miskoop gehad :?

bartje518 31 May 2005 19:01

Zaterdag nog kocht ik een nieuwe oplader voor mijn telefoon. Ik was de mijne in Tilburg vergeten en moest dringend een paar nummers hebben die in mijn (lege) telefoon stonden. Op de fiets naar huis na een terrasje (17:05) bedacht ik ineens dat mijn zus ook een Samsung heeft. Ik belde haar op en ging haar oplader halen (had die ik gekocht had nog in de verpakking laten zitten). Thuis gekomen ontdekte ik dat mijn eigen lader in mijn schooltas zat (normaal doe ik die in mijn grote tas). Tja, nu maar hopen dat ik mijn pieken nog terug krijg :z

Grootste miskoop ever.. Dat zal dit wel zijn als ik mijn geld niet terug krijg (€25 :()

K@rima! 31 May 2005 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riddler
heb nog nooit een miskoop gehad :?
Waarom heb ik dan een stuk of 10 miskopen? Wat doe ik verkeerd? :{

Riddler 31 May 2005 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Waarom heb ik dan een stuk of 10 miskopen? Wat doe ik verkeerd? :{
je bent een vrouw, die kopen en gaan dan pas denken :p

K@rima! 31 May 2005 19:09

Tja, nu kan ik niet anders dan toegeven denk ik? :$

Riddler 31 May 2005 19:09

je kunt het gaan ontkennen, maar of het zin heeft.... :p

Banaan 31 May 2005 19:42

Seven Years in Tibet DVD, was toenertijd fucking 30 euro.

Essebes 31 May 2005 20:09

Mijn grootste miskoop was een paar hele leuke schoentjes, waarvan volgens de verkoopster maat 38 toch echt te groot was, en maat 37 goed zat, en dat ze nog wel zouden uitlopen. Nou, niet dus, ik kan er geen uur op lopen, dan heb ik overal blaren.

Kolkie 31 May 2005 20:11

digitale camera van 80 euro....
gebruik het ding nooit :?:@

PFP 31 May 2005 20:12

mn mp 3 speler van 250 euro die ik nooit gebruik omdat de oordopjes pijn doen

x-lizz-x 31 May 2005 20:26

zoveeeeeel kleren...

AMF 31 May 2005 20:37

spuuglelijke kleren die nu op een de bodem van mn kledingkast liggen 8)

x-lizz-x 31 May 2005 20:47

met prijskaartje en al :9

K@rima! 31 May 2005 20:49

Hahaha zo erg is het bij mij nog net niet. Meestal wel zonder prijskaartje..

Maar kheb ook veeel lelijke kleren gehaald.. en schoenen ook :o

AMF 31 May 2005 20:51

Citaat:

Hahaha zo erg is het bij mij nog net niet. Meestal wel zonder prijskaartje..

Maar kheb ook veeel lelijke kleren gehaald.. en schoenen ook :o

ik heb echt een spuuglelijke blauwe wikkelrok met witte figuurtjes, en echt foooouuute shirtjes met chinese tekens enzo :D en schoenen omg begin er niet over die geef ik altijd mee naar ontwikkelingslanden :+

frox 31 May 2005 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
omg begin er niet over die geef ik altijd mee naar ontwikkelingslanden :+
:D

Ik heb echt een lelijke broek...
Wit met blauwe streepjes wije pijpe, en mn vrindin vind m geweldig, zegt ze...

K@rima! 31 May 2005 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
ik heb echt een spuuglelijke blauwe wikkelrok met witte figuurtjes, en echt foooouuute shirtjes met chinese tekens enzo :D en schoenen omg begin er niet over die geef ik altijd mee naar ontwikkelingslanden :+
haha wikkelrokkentijdperk. Jezus, fout:+. Ik had zo'n miniwikkelrok die altijd verkeerd zat.. Rood met blauwe vlekken ofzo :? :D

AMF 31 May 2005 20:56

Citaat:

haha wikkelrokkentijdperk. Jezus, fout:+. Ik had zo'n miniwikkelrok die altijd verkeerd zat.. Rood met blauwe vlekken ofzo :? :D
:D ik heb ook echt lelijke broeken van de eerst en de tweede klas enzo :+

K@rima! 31 May 2005 21:00

Met van die zakjes aan de zijkant.. en extreeeem gebleekte broeken? :D ikke wel iig..

The Phit 31 May 2005 21:11

cd van "jordy" dur dur detre bebe. ofzo :+ naja, was toen 10 ofzo :D

Jamiel 31 May 2005 22:48

Ooh kennen jullie die synthetische broeken nog, waar zo'n rokje van dezelfde stof eraan vastzat :D? Damn

Hm mijn grootste miskoop... Heb ik niet echt, alleen wanneer ik een grote aankoop heb gedaan, en een tijdje later 20 euro vanaf is ofzo :'(

LexS 31 May 2005 23:00

Nooit echt grote miskopen oid. Heb het af en toe wel eens met kleren dat ze sneller slijten dan ik eigenlijk zou willen voor die prijs oid maar ach.

Vroeger had ik vaker miskopen (vond ik zelf) met voetballen. Toen had ik nog niet zo veel geld (als klein jochie) en versleet ik echt té veel ballen.:+

Tyskie 1 June 2005 00:12

Pff.. paar cd's die ik nooit luister. Dvd's die nu veel goedkoper zijn... en een Hawai-blousje die ik nooit draag (maar t ding kostte ook geen knoop).

Ach, allemaal niet echt grote miskopen. :+

Dobbo 1 June 2005 08:18

ik heb ook nog wel kleren liggen die ik niet draag, maar meestal koop ik geen rommel. Dus echt veel miskopen heb ik niet, behalve die paar kleren en een keer een cdtje en me boek voor statistics had ik net zo goed niet kunnen kopen.. Stom vak

Atjeuh 1 June 2005 08:38

uhmm.. ja met kleding en schoenen...

MrInsane 1 June 2005 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riddler
je bent een vrouw, die kopen en gaan dan pas denken :p
hier ben ik het wel mee eens :thumbsup:

Asmooh 2 June 2005 11:13

elke niet apple based computer :)

Bird Of Prey 2 June 2005 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essebes
Mijn grootste miskoop was een paar hele leuke schoentjes, waarvan volgens de verkoopster maat 38 toch echt te groot was, en maat 37 goed zat, en dat ze nog wel zouden uitlopen. Nou, niet dus, ik kan er geen uur op lopen, dan heb ik overal blaren.
Datzelfde heb ik dus ook met een paar schoenen, alleen heb ik dit probleem wel vaker wat na verloop van tijd wel over gaat. Alleen blijf if bij deze schoenen problemen houden. 50 euro over de balk, maar god zij dank is dit dan ook me enige miskoop tot dusverre *klopt af*

Loy 2 June 2005 18:19

me scooter! :[ schijt ding is alweer naar de tering!
ik had gewoon lekker een splinter nieuwe moeten kopen.. maarja dat was wel ff 1000 euro meer..
maargoed dat heb ik er nu ook wel aan uitgegeven denk ik..

dus best een grote miskoop!..

Bazzemans 2 June 2005 19:15

Meerdere paar voetbalschoenen waarop ik niet kan lopen.. Gevolg is dat ik me tegenwoordig meer laat adviseren door de verkoper en ik dus nu schoenen heb waar ik heel tevreden over ben..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.