![]() |
muurbloempje of toch niet?
als jij uitgaat, en dan bedoel ik een danscafé of zo, ben jij dan iemand die liever tegen de muur staat en toekijkt? of ben je niet weg te houden van die dansvloer?
|
Combinatie van.. Ligt eraan hoe druk het is, ik ga niet in mijn eentje dansen. In dat geval is de barkruk toch meer mijn favo meubel :7
|
dansen!! :) Daarvoor ga ik uit..
|
jaa dansen! zelfs als er nog niemand op de dansvloer staat :p
|
In het begin ben ik beetje rustig, maar zodra ik wat op heb (drank dan) dan ga ik helemaal los en ben ik niet van de dansvloer af te slaan. :+
|
Citaat:
En aangezien ik alleen maar naar een boer'n kroeg ga komt dat bijna nooit voor dus sta ik meestal gewoon de kletsen ofzo. |
Citaat:
|
ik sta vaak gewoon de hele avond met bekenden te praten, is dat ook een optie?
|
Ben een echte ouwehoer, gewoon lekker slap ouwehoeren met vrienden, kennissen, en vage figuren..
Hardgaan doek wel op feesten |
k sta liever op de dansvloer en af en toe beetje tegen de muur hangen als ik weer een slaap-aanval heb:p
|
Ik ben 95% van de tijd op de dansvloer te vinden. Wij zijn meestal degene die de fuif op gang trekken.
|
Hangt er gewoon af hoe ik me voel...:|
Meestal praat ik in het begin met enkele vrienden / bekende en hoe later op de avond, hoe meer ik op de dansvloer sta. Of ze moeten me er direct al optrekken ;) |
ik hou heel erg van dansen en ouwehoeren, maar zodra er een klotenummer op komt, dan blijf ik accuut stilstaan :p
|
Citaat:
haha juist :D |
Citaat:
ik ga echt niet doordansen als schnappi oid wordt gedraaid toe nou zeg :D |
Citaat:
|
Ik dans echt meteen :D! Idd, daar kom je toch voor. En aan de kant zit ik heel eventjes, om mijn colatje op te drinken.
|
Vaak sta ik wel de hele avond op de dansvloer eigenlijk 8-) .
Afgelopen zaterdag heb ik toevallig de dansvloer niet eens aangeraakt, omdat ik de hele avond met een paar bekenden heb staan ouwehoeren bij de bar. Komt ook wel es voor dus. |
Ben geen muurbloempje :no:. Als ik daar aan denk, denk ik eerder aan die zuinige link kijkende gozertjes, stoer met één hand in de zij en met de ander als ongeleid projectiel achter de vrouwenkontjes aan. Ik heb al menig vrouwtje moeten redden van deze gladjanussen :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt er vanaf hoeveel mensen ik ken denk ik. Hoe minder mensen ik ken hoe losser ik ben vaak.
Maar als er nog niemand aan het dansen is is inderdaad de barkruk mijn favoriete meubel. |
Ik houd ervan om lekker te dansen tijdens het uitgaan! Maar soms is het ook wel even relaxed om wat bij te kletsen aan de bar met mensen die je al een tijdje niet hebt gezien :)
|
als er goeie muziek is shake ik de hele avond en praat ik met alle leuke mensen die er zijn :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.