![]() |
het verschil tussen mannen en vrouwen
... kijk wij kunnen allemaal dingen tegelijk doen, jullie jongens krijgen iets pas mee als het tig keer herhaalt wordt. Weet je wel niet hoe irritant dat is :|
... meiden hebben lieeeefde nodig. Dus boys, hou op met die stomme videospelletjes en knuffel je vriendinnetje wat meer :9 ... dit namens vast en zeker veel meer meiden... zo lekker puh |
Re: het verschil tussen mannen en vrouwen
hehehe, maak het gewoon eens voor de grap uit. Kijken of ie dan aandacht geeft ;)
|
geeft een boost aan je relatie...................of niet. je weet wel iig gelijk hoe ie over je voelt:7
|
Re: Re: het verschil tussen mannen en vrouwen
Citaat:
|
Citaat:
Dus doe dit vooral niet :no: |
Ik hou van knuffelen :love:
|
Ik denk dat jongens die liefde ook wel nodig hebben, maar die sukk0ls uiten het gewoon minder.
Ja echt, dat ene smsje (hoe klein/niet-boeiend ook) is echt belangrijk! :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er bestaat geen verschil.
|
... doe je niet stoerder voor dan je bent:|
ga niet zeggen als het een tijdje uit is: 'kan er eigenlijk alleen nog maar om lachen' terwijl de ander toch wel weet dat dat niet zo is:{ En zeker niet eerst vragen hoe het nu in de liefde staat, en dan allemaal steken onder water geven die 'niet voor jou bedoelt/d zijn want je bent nog steeds een toffe meid' En ga zeker niet doen alsof je weet wat de ander voelt. Zo:+ |
Citaat:
Maar alvast bedankt voor de tips ;) |
Re: Re: Re: het verschil tussen mannen en vrouwen
Citaat:
|
Citaat:
je bedoelt dit zeker? |
als jullie vrouwen wat duidelijker zijn wordt alles veel makkelijker voor ons
|
Citaat:
|
Mannen zijn anders wel veel directer. Om eens een cliché te gebruiken, we slaan elkaar in elkaar en gaan dan een biertje drinken. Vrouwen doen maanden over een ruzie :z
|
Vrouwen noemen dat agressief onaantrekkelijk machogedrag :z
Maar ik zie de meeste vrouwen toch als feministische arrogante bitches die hun ongelijk niet willen toegeven :z |
ook leuk zijn de vrouwen die zich volwassen voelen omdat ze met kerels neuken die oud genoeg zijn om haar vader te zijn
en dan kijken ze je raar aan als je zegt dat ze ziek in het hoofd zijn:{ |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En maar commentaar leveren dat wij jullie vrouwen nooit begrijpen, vind je het gek op die manier??? :p |
Citaat:
en ja daar gebruik van maken is heel leuk :p ;) |
Citaat:
Logisch nadenken is moeilijk voor bijna alle mannen :D Ik weet dit uit mijn eigen 17 jaren als man dus ik heb ervaring zat ermee.;) |
Citaat:
hulp nodig ? :p ;) |
Citaat:
|
Up ouder dan een maand
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.