![]() |
typtyptyptyptytpytpytptyptyptytptyp
Gefeliciteerd, je hebt de test afgerond.
Je score is 371 Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgd. Je omgeving kent je als een typwonder en als ze dat niet doen, zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit talent absoluut zullen belonen! Je nauwkeurigheid is 0.96 Je hebt zeer nauwkeurige SMS-jes gestuurd. Met deze nauwkeurigheid is elke administratieve baan een mogelijkheid voor je. Je bent zeer nauwkeurig met typen en als je typesnelheid boven de 140 is, kun je van jezelf zeggen dat je een talent bent. :D :z http://www.randstad.nl/content/downl...d/typetest.swf |
Je score is 385 Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgd. Je omgeving kent je als een typwonder en als ze dat niet doen, zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit talent absoluut zullen belonen! Je nauwkeurigheid is 0.96 :o |
Ik haaat zulke tests. 8| Word er altijd zo zenuwachtig van, bak er niks van:p
|
373 met een nauwkeurigheid van 0.85, ik ga hem nog eens doen:+
|
|
Je score is 393. Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgd. Je omgeving kent je als een typewonder en als ze dat niet doen, zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit talent absoluut zullen belonen! Je nauwkeurigheid is 0,99. Heb geen cursus gevolgd, jarenlang msnen heet dat:+ |
Nu 361 met een nauwkeurigheid van 0.98:p
|
320 - 0.98 :z
|
nouja, toen ik klaar was gebeurde er niets, dus ik klikte op 'stoppen', staat er 'u heeft de test niet correct afgerond.' :o :(
|
Citaat:
|
394 met een nauwkeurigheid van 0.96
|
328 - 0,91
|
291 - 0.78
|
is het eigenlijk de bedoeling dat je die hele zin overtypt, of dat je die inkort zoals een smsbericht?
|
Gewoon overtypen:p
|
aah... ja, daarmee dat mijn nauwkeurigheid zo laag ligt! ik was een deel aant proberen af te korten enzo
|
Gefeliciteerd je hebt de test afgerond
Je score is 277 Je valt onder de catagorie "toppers". Dit betekend dat je ongelooflijk snel bent, met typen in elk geval. Je nauwkeurigheid is 0.97 Je hebt zeer nauwkeurige smsjes verstuurd. Met deze nauwkeurigheid is elke administratieve baan een mogelijkheid voor je. Je bent zeer nauwkeurig met typen en als je typsnelheid boven de 140 is, kun je vanzelf zeggen dat je een talent bent. Nou die typcurus die ik vroeger gevolgd heb heeft gelukkig dus wel geholpen :p |
331 - 1.00 *)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
246
0.66 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.