![]() |
Een geslaagde avond.
Wanneer vind jij een feestje/fuif/... geslaagd?
|
Als iedereen tot heel laat blijft, de uitgenodigden je een compliment geven voor je party en je zelf ook plezier heb gehad :)
|
feest ; als mensen tot laat blijven, als alle genodigden uberhaupt ook komen, als zij zich vermaakt hebben en ik natuurlijk ook.
uitgaan ; als er leuke mensen zijn, bekenden waar ik mee kan kletsen, leuke muziek, gewoon een gezellige avond. |
als ik me maar vermaakt heb... wat de rest om me heen van de avond vond maakt mij eigenlijk geen fuck uit :$ :D
ik moet zowieso relaxte muziek hebben gehad, anders vind ik mijn avond per definitie eigenlijk al niet geslaagd. Pluspunt daarbij zou een fijne omgang met vrienden en/of vriendinnen zijn. en natuurlijk genieten van dat ene lekkere pilsje, de rest die daarna komt smaakt toch minder :+ |
Inderdaad als iedereen tot laat blijft, er lekker bier is en de muziek te pruimen. Gewoon 60-s, 70-s 80-s vind ik soms ook erg leuk.
|
"Als je de volgende ochtend van het statiegeld het ontbijt kunt kopen"
|
Voor mij is de avond geslaagd als de bier lekker te drinken is, we veel lol hebben met ze allen en dat de bob zich niet straal heeft gezopen :D
|
als er dingen gebeurd zijn waarvoor ik me schaam om te vertellen..
|
dat merk je de volgende dat toch meestal of het een geslaagde avond was :z
|
als er veel mensen zijn die ik ken, goeie sfeer, en lekker bier
|
Als er goa/elektro/dnbd/...... gedraaid werd, ik lekker heb kunnen huppelen en dansen, er geen jongens zijn komen slijmen of irritant doen, ik met veel toffe mensen heb gepraat, het niet stampvol zat en ik de laatste buiten was :+
gr ik heb zin in feesten |
Als er veel gezellige mensen zijn waarmee je lekker wat kunt drinken:9 En als er lekkere muziek gedraaid wordt waarop ik kan dansen.. dan is het al goed:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draai nooit topjes met insnijdingen en ik draag geen rokjes, altijd lange broeken. Als ik dans is het 'ongemerkt' gapen dat ze doen, als ik saai sta te doen komen ze op me af.
Er bestaan geen tips om ze van je weg te houden , wel om,ze van je weg te werken. 80% van die kerels komt op alles af wat nog maar op iets vrouwelijks lijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik zal het vanavond eens testen? O-) |
Citaat:
Maar een geslaagde avond: Ik heb lekker kunnen dansen, er werd leuke muziek gedraaid. Er waren veel mensen (ik vind het echt jammer als het niet druk is ergens) en het feest moet tot diep in de nacht doorgaan. Wat er dus allemaal al is gezegd ;). |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.