![]() |
dat was niet lief van Karel :p
Nederland beledigd door De Gucht 19:14:43 DEN HAAG - De Nederlandse regering vindt de manier waarop minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht zich over premier Jan Peter Balkenende heeft uitgelaten, ,,onacceptabel''. De Guchts Nederlandse ambtgenoot, Ben Bot, zal maandag de Belgische ambassadeur ontbieden voor opheldering. De Gucht noemde Balkenende in een interview met de krant Het Laatste Nieuws ,,een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid''. De Gucht heeft inmiddels schriftelijk tegenover Balkenende verklaard dat zijn woorden niet correct zijn weergegeven. Niettemin blijft het kabinet in Den Haag bij de kwalificatie ,,onacceptabel''. 04/06/2005 - belga - mcu :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij heeft toch gelijk of niet dan ? :+
|
:D
|
Hij is niet de eerste, en zal ook zeker niet de laatste zijn :z
|
wel triest om Nederland (en met name die bak ellende) nog even een mes in de rug te steken, na dat hele referendum gebeuren
slecht verkocht? was toch ook wel te verwachten met zo'n harry met zijn uitstraling van een zak stront, en zodra ie zn bek opentrekt lijkt het net of hij een boek voorleest ofzo |
Het jammerlijke is dat er nu zo'n diplomatieke rel ontstaat, terwijl hij gewoon de vinger op de zere plek legt. Wat meer zelfkritiek zou niet misstaan bij onze regering.
|
't Scheelt dat onze regering op veel lijkt :z.
Nu heeft hij zijn excuses aangeboden, maar hij heeft het toch maar gezegd... |
België had gewoon schijt moeten hebben en geen excuses moeten aanbieden.
|
Citaat:
|
Wtf is dan een Harry Potter figuur? Wat zijn daar de kenmerken van dan? Dat hij qua uiterlijk op Harry Potter lijkt wisten we toch al lang?
|
dat is toch algemeen bekend?
|
Ik kan met herinneren dat de italiaanse premier balkenende ook harry potter noemde, en daar werd niks over gezegt. Maar oke het is gewoon waar, dat die gast iets leuks met zijn haar doet...
|
Ja, tis idd algemeen bekend, dus dat weten we nu allemaal wel:z. Ik vind het een beetje triest dat mensen alleen over JP kunnen praten alsof het een HP look a like is. Joh, die man is zo slecht nog niet, dat hij er zo uitziet, daar kan hij niks aan doen.
Kijk/luister eens naar wat hij zegt.. |
Citaat:
|
Bepaald niet, wat kan die man ongelofelijke zinnen uitkramen zeg vol woorden, waarin hij tegelijkertijd niets zegt als je goed luistert.
|
vroeger zou dit met een oorlog worden beantwoord
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe het hem niet na, premiertje spelen :o |
Citaat:
Trouwens, Bambi, ik denk dat jij dat best zou kunnen.. |
Hij heeft gewoon gelijk :o
|
Citaat:
En 't is trouwens niet de eerste keer dat hij zo'n blunder begaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.