Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   foto's (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54280)

AmbyPur 5 June 2005 10:45

foto's

zijn er mensen/partners die wel eens naaktfoto's van elkaar gemaakt heben? Of tijdens de sex ofzo :+

Als voorspel lijkt het me niet eens zo'n gek idee. Al denk ik wel dat er een goede band moet zijn wil je naakt willen poseren voor je partner...

appelshampoo 5 June 2005 11:31

Dit doet me een beetje denken aan Titanic, met dat naaktschilderen enzo, maar ik heb zoiets nog nooit gedaan en ik denk ook niet dat het iets voor mij is..

MissMasje 5 June 2005 12:08

Re: foto's

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
zijn er mensen/partners die wel eens naaktfoto's van elkaar gemaakt heben? Of tijdens de sex ofzo :+

Als voorspel lijkt het me niet eens zo'n gek idee. Al denk ik wel dat er een goede band moet zijn wil je naakt willen poseren voor je partner...

vaaaaag...

AmbyPur 5 June 2005 12:46

Re: Re: foto's

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissMasje
vaaaaag...
wat is er vaag :?

appelshampoo 5 June 2005 12:55

Re: Re: Re: foto's

Citaat:

wat is er vaag :?
Zij maakt altijd vage foto's tijdens de sex, ze zijn meestal bewogen enzo denk ik.

MrInsane 5 June 2005 12:58

Ik hoor dat veel mensen zijn of haar partner vaak naaktfotografeert en je hoort ook al vaker dat als de relatie bijna dood is dat diegene ze dreigt te verspreiden enzo.

eniT 5 June 2005 18:08

je moet idd een heel sterk vertrouwen hebben in je partner!
bij me op school is er een meisje dat zo fotos had getrokken. Die gaan nu door heel het school rond en die wordt nu zwaar gepest...

K@rima! 5 June 2005 18:11

@eniT: Ja precies, zulke dingen kunnen altijd gebeuren. Je moet je partner wel voor100% kunnen vertrouwen.

Foto's zouden nog kunnen..Maar ik zou geen sextape van mezelf willen of iets dergelijks.8)

luie-donder 5 June 2005 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
bij me op school is er een meisje dat zo fotos had getrokken. Die gaan nu door heel het school rond en die wordt nu zwaar gepest...

Sedes 5 June 2005 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Foto's zouden nog kunnen..Maar ik zou geen sextape van mezelf willen of iets dergelijks.8)
idem..

En qua vertrouwen.. je moet gewoon zorgen dat je ook chantage materiaal hebt liggen :] :7

AmbyPur 6 June 2005 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT

ik vraag me dan af hoe stabiel zo'n relatie was.. maar goed.

en een sextape lijkt me ook niet echt wat geloof ik :|

MrInsane 6 June 2005 10:47

Citaat:

ik vraag me dan af hoe stabiel zo'n relatie was.. maar goed.

en een sextape lijkt me ook niet echt wat geloof ik :|

Mwah als je beroemd bent kan het je flink wat publiciteit opleveren, kijk maar naar Paris Hilton of Pamela Anderson.
:p

AMF 6 June 2005 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Mwah als je beroemd bent kan het je flink wat publiciteit opleveren, kijk maar naar Paris Hilton of Pamela Anderson.
:p

Ja maar of dat nou positieve publiciteit is..

MrInsane 6 June 2005 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Nou toch zeker geen slechte zou ik zeggen, ze heeft daar wel haar borstverkleining van kunnen betalen :D

Tyskie 6 June 2005 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Paris Hilton kan niets en presteert niets en toch is ze bekend.. juist door die sextape. Levert zoveel aandacht en geld op dat ze de rest van haar leven er van kan leven denk ik. :+

luie-donder 7 June 2005 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Paris Hilton kan niets en presteert niets en toch is ze bekend.. juist door die sextape. Levert zoveel aandacht en geld op dat ze de rest van haar leven er van kan leven denk ik. :+
dat geld maakt haar niks uit!

Tyskie 7 June 2005 09:54

Maar de bekendheid vindt ze des te leuker.. :+

AMF 7 June 2005 10:59

Tsja op een of andere manier heb ik toch het idee dat je daar een keertje aan onder door gaat. Het kan psychisch volgens mij gewoon niet goed zijn op den duur, als je hele leven afhangt van je lichaam en je seksualiteit :)

Asmooh 7 June 2005 13:33

Re: foto's

Citaat:

denk je echt dat ik mn vriendin/ex naakt ga posten?
Deden dan wel geen seks.. maar heb wel wat naakt fotos etc

but forget it :)

Sedes 7 June 2005 15:27

Re: Re: foto's

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dark_raver
denk je echt dat ik mn vriendin/ex naakt ga posten?
Deden dan wel geen seks.. maar heb wel wat naakt fotos etc

but forget it :)

Ze vraagt toch ook niet om die foto's te posten.
En daarnet zei je nog dat je geen naaktfoto's maakt :?

Asmooh 7 June 2005 23:10

Re: Re: Re: foto's

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
Ze vraagt toch ook niet om die foto's te posten.
En daarnet zei je nog dat je geen naaktfoto's maakt :?

_niet_ van onbekende mensen
als fotograaf maak je van onbekende fotos, mee eens?
dat doe ik niet naakt... maar relatie van 1,5 jaar kon dat wel..
en is 1x geweest

zonnetje89 8 June 2005 21:03

ik had een keer foto's besteld en op hoesje stond mijn naam ga ik naar huis kijk ik in het pakje je raad nooit wat voor foto's erin zaten juist:yes:

Ze waren niet van mij maar iemand had verkeerde foto's in pake gedaan:9 :9 :9

AMF 8 June 2005 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonnetje89
ik had een keer foto's besteld en op hoesje stond mijn naam ga ik naar huis kijk ik in het pakje je raad nooit wat voor foto's erin zaten juist:yes:

Het zal je maar gebeuren.

Bazzemans 8 June 2005 22:30

Citaat:

Je moet ook altijd eerst kijken of het wel je foto's zijn..

appelshampoo 10 June 2005 10:59

Citaat:

ik meen me nog een pakje foto's dat op mijn vorige werk was blijven liggen, en daar stond dus een man op, die op elke foto een badpak of een bikini aan had :+

Tyskie 10 June 2005 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
ik meen me nog een pakje foto's dat op mijn vorige werk was blijven liggen, en daar stond dus een man op, die op elke foto een badpak of een bikini aan had :+
Damn, daar zijn ze dus. Stuur die ff heel snel op, wil je?

Tresor 12 June 2005 03:08

ik neem meestal wel foto's...
een klein beetje overredingskracht haalt iedereen over de brug...

Balance 21 June 2005 22:09

Mijn vriendin en ik maken wel foto's van elkaar, die zetten we soms op de computer en gaan we bekijken, maar daarna wissen we ze weer, want als we weer willen doen we het nog een keer over. Ik heb nu ook al 2 jaar en 3 maanden dezelfde vriendin, dus het vertrouwen zit wel goed. Verder hebben wij een open relatie, wat dat inhoud weten jullie denk ik wel. Maar dat zorgt wel voor openheid, en aangezien wij seks (zolang het maar veilig is), meer als genot zien dan als belangrijk iets binnen een relatie, is het voor ons het beste dat er bestaat.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.