![]() |
Parijs..
morgenvroeg om 6.30 vertrek ik naar Parijs, zijn er nog mensen die tips hebben voor evt dingen die ik echt niet mag missen enzo?
|
louvre en dan vooral de egyptische zaal :love:
arc de triomph die kleine schildertjes die overal zitten :D eiffeltoren :+ en gewoon de rest van de standaard dingen eigenlijk. alvast veel plezier en veel mooie foto's maken! :) |
montmartre is leuk (bij sacre coeur) alleen raad ik TEN ZEERSTE af om daar op een terrasje te gaan zitten :x euhm daar bij de grande arche is ook wel leuk, moderne gedeelte van parijs (la defense heet die wijk). en verder ben ik niet van de musea, maar anders moet je louvre of centre pompidou eens bekijken.
|
Het schijnt dat je sowieso niet op een terras moet gaan zitten, ivm de torenhoge prijzen..
|
Probeer de gasten van Yamakazi es na te doen.
|
monmartre bij zonsondergang is echt heel mooi!! (lekker romantisch)
je moet wel oppassen voor de negers die je armbandjes proberen aan te smeren... |
Nou alles wat hierboven genoemd is dus, en ff lekker shoppen in die leuke winkelstraten!:D
|
vergeet je tampons niet hè :+
|
Citaat:
|
Amuseer je, appelshampoo! En als je voorbij Gent rijdt (wat ik sterk betwijfel), moet je maar even gillen eh.
|
Citaat:
(of mag ik dat hier niet zeggen:? ) |
Citaat:
|
dingen zoals eiffeltoren, arc de triomph, montmartre, sacre coeur ( achter montmartre) ( die ook al genoemd zijn) MOET je gewoon echt niet missen :p
verder de 'Champs-Élysées .. en die drie 'gebouwen' die er op staan :D , 1 daarvan is de 'arc de triomph'.. en er zijn dan nog 2 :p.. een grote.. die bij een huge winkelcentrum ligt ( echt cool moet je ook heen ;) ).. en nog een kleine.. (kleinste direct ook).. dat is bij een kasteel; dat kasteel.. van Koning weet ik veel.. dude wat een tuin!.. Moet je ook gewon geweest zijn :P echt super :D.. nou meer weet ik zo ff niet meer :D |
En doe Jim effe de groeten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en VEEL PLEZIER hoor :p
|
Ik werd pvd wakker gesmst :[
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.