![]() |
Make up
:)
|
Ik draag weinig make-up, want dat vind ik het mooiste.
Of wat wil je weten 8) . |
Ja gewoon wat meisjes dragen / mooi vinden ..
En de jongens mogen ook stemmen, wat hun mooi vinden / het liefst hebben .. :) |
ik heb meestal weinig schmink aan (mascara). als ik in een goede bui ben, kan het al eens wat meer zijn :p (foundation, mascara, lippenstift, oogschaduw).
|
Geen make-up.
Is niets voor mij:no: |
Weinig of geen make up is vaak het mooiste..
Komt een meisje veel natuurlijker over. |
Bijna niks. Mascara, oogpotlood en soms lipgloss/lippenbalsem (Labello ofzo)
|
Vroeger helemaal niks, sinds korte tijd af en toe, maar dan ook niet veel. Mascara, oogpotlood en beetje oogschaduw ofzo. En heeel soms lipgloss :p
|
Citaat:
|
Vaak alleen mascara en oogpotlood.. niet echt opvallend:p maar als er iets is waar ik me extra voor optut of er gewoon zin in heb ook oogschaduw en extra veel mascara:+
|
Citaat:
|
Persoonlijk heb ik ik bijna nooit make up op. :$
Maar bij een meissie is weinig of geen idd het mooiste. Klein beetje voor een subtiel onderscheid heeft wel iets. Maar die Rembrandts die je af en toe ziet lopen.. :no: |
Mascara eigenlijk altijd, en de rest nooit
|
ik heb nooit make up op.. ja alleen met uitgaan af en toe.. mascara oogpotlood en dat was het
|
draag ook bijna nooit make-up
heel af en toe bij uitgaan mr mascara loopt bij mij vaak uit (en hij is wel waterproof) en dan krijg ik van die wallen onder m'n ogen, dermee doe ik dat dus niet eh |
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel make up :$
Ik gebruik dus nooit make up :p |
als ik make up op hebmoet ik echt zo denken van niet in mn ogen wrijfen niet doen. Ik wrijf graag in mn ogen:+
|
poeder, mascara en rouge.. normaal dus.
|
Ik draag geen make-up. Geen idee waarom niet, nog nooit geprobeerd en ik heb nog tijd om het te proberen.
|
Ligt aan de persoon wat de hoeveelheid is. Als zij van nature al heel knap is is veel make-up overbodig maar als de natuurlijke schoonheid iets minder is kan iets meer make-up een hoop schelen. Vind ik dan...:)
|
Citaat:
|
Ehm, zorgen dat je naast zo veel mogelijk natuurlijke schoonheden wakker wordt.O-)
|
Oja hoor, heerlijk om mezelf op te tutten. Niet dat ik zonder make up niet te verdragen ben, maar het maakt mijn ogen gewoon mooier.
Ik doe meestal mascara op, oogpotlood en donkerbruine oogschaduw. Dat staat me wel, dus why not?:D Het duurt ook altijd maar max 5 min. En verder nog altijd lippenbalsum bij me, het is echt een verslaving. |
Citaat:
Hmm ik heb normaal alleen mascara op. Als ik uitga of moet optreden of wat dan ook, extra dik mascara, oogschaduw, oogpotlood en/of een beetje eyeliner, lipgloss en soms foundation en poeder. |
hier ook al? :D
|
verschilt.. de ene dag heb ik nergens zin in en dan draag ik geen makeup, soms alleen oogpotlood+mascara, soms alleen oogpotlood, soms poeder+rouge+oogshit, maar tis nooit overdone ofzo.
foundation draag ik nooit trouwens, wat een troep |
foundation idd.. wat een rommel.. bij mij zit een meisje in de klas en die heeft dat ook elke dag op. Maarrr dan zie je dus echt zo'n lijn zitten van waar de foundation ophoudt, en haar eigen kleur weer begint.. echt zooo :no:
|
WTF is een foundation?
|
Ik alleen mascara
|
Citaat:
ik vind dat ik weinig make up gebruik maar aan de reacties te zien is het eerder normaal :+ beetje blush, mascara en oogpotlood. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.