![]() |
Ervaring met cannabis
Yeepz, ik gebruik zelden cannabis, zo'n 1 x in 2 - 6 weken.
Nu vroeg ik mij af wie heeft dit hier ook allemaal: Als je net een paar keer van een joint hebt getrokken dat je a) Heel dom wordt (niet meer kunnen nadenken enzo) b) Een woord nog geen minuut kunnen onthouden c) Zich in een gesprek totaal niet meer kunnen concentreren d) Op't randje zitten van in slaap te vallen Dit verpest het altijd op café, maar als je uitgaat is het heel anders dan voel ik mij altijd a) Zwevend, alsof je op automatisch staat b) Goedgezint c) Zin om te dansen met iedereen, .... Maaar alst uitgewerkt is ist altijd van ke geen goesting 'k wee nog nie pfff tsteekt tege Herkent iemand dit ? :p |
iets voor gezondheid & lifestyle?
|
Ik hou me mond maar even :D:D
|
Re: Ervaring met cannabis
Citaat:
Deze zin vat ik niet:o Maar heb het nog nooit gebruikt.. onzin.. |
Citaat:
Verhuisd. |
Ik voel me wel nog redelijk normaal nadat ik een joint gerookt heb, maar ik rook ook dagelijks 1tje dus dat zal wel daaraan liggen. Ik zou moeten een paar weken stoppen zou ik ook kaduk zijn na een joint.
|
Toen ik na 2 a 3 maanden onthouding weer een joint rookte had ik wel dezelfde verschijnselen maar nu niet meer, misschien kun je beter een beetje een lichter wietje roken: skunk bijvoorbeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stop ermee, op de lange termijn verneuk je je concentratie en geheugen.
|
Re: Ervaring met cannabis
Citaat:
die eerstgenoemde verschijnselen treden wel eens op bij diepzinnige gesprekken laat in de avond, want dan kan en wil ik niet meer helder nadenken, vergeetachtig ben ik sowieso, moe ook eigenlijk, en kan me dus niet meer concentreren ... ;) na het nuttigen van alcohol ben ik ook zwevend en goedgezind, maar uit principe heb ik geen zin om met iedereen te dansen -> mijn toerekeningsvatbaarheid blijft bestaan door zekere fysieke voordelen. een joint zou wellicht een andere werking hebben omdat de lichaamsgrootte daarop geen invloed heeft?! |
Pf kebt eigenlijk ook gehad mee dien cannabis, alcohol is 1000 x wijzer! Ge kunt dan tenminste lol hebben in wat ge doet!
En ge herinnert u den volgenden dag nog redelijk veel :p en ge zijt nie zo depri in u hoofd! Hoogstens wat koppijn da's alles :D |
Foutje
|
Citaat:
@de topicstarter: zou je het op Nederlands willen houden ajb. Dit is een jongerenforum voor zowel Vlaamse als Nederlandse jongeren, dus houd het voor die laatste groep leesbaar :). |
Citaat:
Verhuizen. :+ |
Citaat:
Hoe dan ook, die d staat wel stom :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.