![]() |
Welke cijfers had je uiteindelijk op je CE?
Voor dat ik geen reet had gedaan was het niet eens zo erg :+
duits: 6.6 economie: 6.8 geschiedenis: 6.3 tekenen: 7.3 nederlands: 5.7 engels: 6.5 Maar ja Nederlands, is natuurlijk wel een beetje jammer, volgens mij had ik 0 punten voor die samenvatting ofzo :+ Ik had ook niet meer zoveel zin. En als ik 1 tiende meer had gehad had ik gewoon nog een 7 op mijn eindlijst gehad En geschiedenis is natuurlijk dom dat ik niets gedaan had, maar BOEIIIUH want ik ben geslaagd met maar 2 zesjes (Nederlands en wiskunde) op mijn eindlijst. |
Vandaag een 5,5 terug gekregen voor Aandrijftechniek. :9
Naja, had maar 7 vragen fout ofzo van de 30 vragen. Is imo toch wel wat meer waard dan zo'n matig cijfertje 8| |
Mijn eindcijfers wil je niet zien:+
Engels: 8.2 Frans: 7.2 Economie: 7.7 Geschiedenis: 7.9 Nederlands: 8.1 |
Citaat:
dat als je 30 vragen van de 60 goed hebt, dan heb je een 1 :D bij 45 goed een 5 :/ |
Citaat:
8| Naja, kreeg vandaag een email dat ik een 8 heb voor Business Management 8) |
De punten van de examens van het derde trimester:
Aardrijkskunde: 74% Biologie: 82% Chemie: 76% Engels: 82% Frans: 73% Fysica: 68% Geschiedenis: 71% Godsdienst: 94% Latijn: 78% Nederlands: 72% Wiskunde: 65% (Van deze twee vakken hebben we geen examens gedaan, het zijn alleen de punten van dagelijks werk). Informatica: 87% L.O.: 74% Ben vreselijk opgelucht, echt heel tevreden :) |
Ik heb 80% voor mijn examens en 79 in het totaal. En ik snap het niet... ik had 4 rapporten een heel eind in de 80 en slechts 2 eind de 70 en toch haal ik maar 79 :?.
|
dan is het rapport zeker niet door de wiskundeleraar gemaakt?
|
Door de mensen van het secretariaat, maar normaal wordt dat allemaal gechecked en gedubbelchecked.
|
Code:
Vak SE CSE Eindcijfer |
Heb ook mijn cijferlijst :Y)
Jaar 1 Periode 1: Vrije tijd en sport: 8 Periode 2: Sportorganisaties / evenementen: 6 Periode 3: Vereniging en omgeving: 8 Periode 4: Kwaliteit van commerciële sportorganisaties: 9 Jaar 2 Periode 1: Project wintersportgids: 8 Periode 2: Tactical marketingplan: 6 Periode 3: Project customer relationship management: 8 Periode 4: Marketingcommunicatie en sport: 9 Jaar 3 Periode 1: Stage: 8 Periode 2: Strategische analyse: 8 Periode 3: Marketingbeleid voor organisaties binnen de sport: 7 Periode 4: Sportevent management in de beroepspraktijk: 7 Jaar 4 Periode 1: Ondernemen met sport als business 8 Periode 2: Integraal businessplan voor een startende sportonderneming 8 Periode 3/4: Afstuderen 7 Vreemde talen Engels: 7 Duits: 9 8) Op naar die rommel van Tyskie :D Anke, hebben jullie op de JCU ook dit soort project-perioden? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.