![]() |
Ik ga naar een festival en ik neem mee...
Wat stop jij zoal in je rugzak als je voor een of meerdere dagen naar een festival vertrekt? Of kies je toch maar voor een ouderwetse valies? (Voor mensen die geen Vlaams begrijpen: reiskoffer.)
En wat raad je anderen aan om mee te nemen of net niet? |
ik neem mee: oude schoenen, korte broek lange broek, shirtjes vestje trui, ondergoed :9 tent slaapzak luchtbed
fles drank en van die wegwerpregencapes van een paar euricent en een wegwerpcamera en geld enzo duh :+ + plastuit = aanrader :d |
nou, mijn ticket is wel handig
|
kaartje
vrienden drank tentje luchtbed slaapzak wat kleren wat geld camera goede zin? |
kaartje
tent slaapzak bier condooms oude schoenen relaxte kleren luchtbed telefoon geld eten ofzo vrienden |
oja mn telefoon ook, biddend dat hij niet uitvalt oid :z
|
drank
drank drank tandenborstel en tandpasta veel deo 8) schone onderbroekies geld en dat was wel het belangrijkste :Y) tent hebbik niet perse nodig meestal slaap ik gewoon het hele festival niet ;) maja om om te kleden ist wel handig op zich 8) |
enkele kratjes sangria
veel wietjes sigaretten eten fles(sen) water verse boxershorties verse kleren deo , tandebortsel en tandpasta de pil slaapzak geld kaarsen |
oh ik vond zonnebrandcreme ook wel een goede trouwens :p
|
Citaat:
ik was 2 jaar terug, of was het alweer 3 jaar :?, maar pinkpopgeweest op de maandag en ik had een topje aan en geen zonnebrand en tegen de middag was ik al rood en toen maar naar ehbo gegaan om te smeren en tegen de avond was ik knalrood met blaasjes en pijn en toen ik naar de dokter ging na 3 dagen omdat het zon zeer deed deelde ze mij mee dat ik gewoon tweegraadsverbrandingen had :notgood: |
Waarom drank meenemen? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ergerde me altijd zo wanneer ik zo'n uitnodiging kreeg voor een kinderpartijtje :'(. Na de gebruikelijke kaartvullers als 'neem je zwemkleding mee' en 'je wordt thuisgebracht' waren dat de ergste :+ |
Citaat:
|
uhh...ik ga nooit na een festival...vind dat altijd zo Bagger:no:
|
Citaat:
Wat we gaan doen??? Das nog een verassing, neem in ieder geval je zwemkleding mee 8) Maargoed, die mooie jeugd.. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.