Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   aah :( (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54628)

Essebes 22 June 2005 18:30

aah :(

Ik liep net even met de hond naar de supermarkt, en had hem buiten vastgemaakt terwijl ik boodschappen deed. Toen ik terugkwam was er een vrouw die zei dat een man mijn hond met een schep op zijn kop geslagen had, zomaar, uit het niets. Nu heeft ie een gat in zn hoofd.. Zo stom, je gaat toch niet zomaar een hond slaan, terwijl hij ook nog heel netjes zat te wachten op mij :(

K@rima! 22 June 2005 18:31

Hoe grof! :o Zei die vrouw nog wie het was ofzo? Kon niemand trouwens ff iets tegen die vent zeggen? :?

PFP 22 June 2005 18:40

wat een mongolen lopen er toch rond

Piraatje 22 June 2005 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
wat een mongolen lopen er toch rond
Hier sluit ik me volledig bij aan. Je zou die man zelf es op zn kop moeten timmeren!!! 8|

nevaeh1987 22 June 2005 18:43

:huh: asociaal

dom ook dat niemand wat doet.. zijn vast een hoop mensen bij een supermarkt buiten

L1234 22 June 2005 18:57

Best erg.. maar ik zou persoonlijk nooit mijn hond buiten vast binden.. Bang dat ie gestolen wordt :o

appelshampoo 22 June 2005 18:57

Damn.. wat een gekken lopen er rond zeg.. hoe gaat het nu met je hond?

Essebes 22 June 2005 19:40

ik heb alle haren op zn hoofd weggeknipt en de wond schoongemaakt, hij is eigenlijk nog even vrolijk en gek als altijd, dus denk niet dat ie een hersenschudding ofzo heeft (kan dat wel eigenlijk?)
Ik maak hem eigenlijk altijd daar vast, was nog geen 10 minuten weg, en verwacht eigenlijk niet dat iemand zoiets zou doen. De vrouw die mij vertelde wat er was gebeurd kende de man die het gedaan had niet, ze was wel bij mijn hond blijven zitten, en moest zelfs huilen omdat ze het zo zielig vond. Dat was toch wel aardig.

Kolkie 22 June 2005 20:22

tering hey...
zal toch maar ff naar de dierenarts gaan ej weet maar nooit :S

frox 22 June 2005 20:25

Als ik wist wie het was had ik hem ook toegetakeld... Die man dan hè, niet die hond :p
BEn je toch ziek in je hoofd :?

dext0r 22 June 2005 22:25

natuurlijk heel zielig voor die hond, maar ik vind mensen die hun hond vastbinden aan iets. ook al is het maar ff bij de supermarkt ook niet echt je van het.... neem dan die hond gewoon niet mee ofzo.

Paranoize 22 June 2005 22:27

jeetje, dat is echt een naai streek:no: ...maarja had je de hond niet moeten vastbinden...maar het vreemde vind ik dat niemand er wat van heeft gezegd en waarom die man het deed:? ...heb je misschien vijanden ofzo?

The6thgate 22 June 2005 22:28

sowieso vind ik het dom om je hond vast te binden en ff weg te gaan.

maja verder mogen ze tzelfde wel 20x harder doen bij die gast

Tyskie 22 June 2005 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
natuurlijk heel zielig voor die hond, maar ik vind mensen die hun hond vastbinden aan iets. ook al is het maar ff bij de supermarkt ook niet echt je van het.... neem dan die hond gewoon niet mee ofzo.
Dat is ook zielig ja.. Regelmatig zit zo'n hondje continu blaffend buiten te wachten op het baasje.

Verder geloof ik geen kut van het hele verhaal. :z

Essebes 23 June 2005 07:06

Mijn hond blaft niet als hij ergens af moet liggen, en is ook zo goed opgevoedt dat hij netjes blijft liggen of zitten dan. Maar k zal volgende x wel 3 x nadenken voor ik hem meeneem.

En trouwens tyske: :loser:

Blair 23 June 2005 08:46

aaah! wat een triest figuur, als je hond hem nou in zn been had gebeten ja maar als ie lekker ligt te wachten.. jeuz.. wat lopen er toch klootzakken rond!

Voortaan zelf een schep of knuppel meenemen en kijken of die vent komt en hem dan zelf eens een goeie optater verkopen ermee kijken of hij dat leuk vind :{

(en ja ik ben tegen geweld maar dit zou een uitzondering zijn ;) )

Tyskie 23 June 2005 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essebes

En trouwens tyske: :loser:

Ja het spijt me zeer... als het echt gebeurd is is het natuurlijk schandalig.

Maar als het echt zo zou gebeuren zou ik niet op deze toon reageren.. en gezien jouw verleden geloof ik je niet zo makkelijk helaas..

Maar lekker boeiend. :Y)

x-lizz-x 23 June 2005 10:55

ik zou even langs de dierenarts gaan als ik jou was..
En wat die vent betreft, wat een mongool.

chica 23 June 2005 14:59

Waarom zou je je hond niet ff vast kunnen binden:?

Of is dat alleen in een dorpje normaal:+

Tyskie 23 June 2005 15:18

Als je hoort hoe die diertjes af en toe lopen te blaffen totdat het baasje terug is.. dan vind ik dat zielig ja. :|

The6thgate 23 June 2005 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Waarom zou je je hond niet ff vast kunnen binden:?

tegenwoordig weet je het maar nooit.

in belgie is het trouwens een rage om honden te jatten en losgeld te vragen hoorde ik op de tv gister. of was t ergens anders

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.