![]() |
Dingen Inhalen!!!
ik had officeel Maandag me laatste school dag...maar werd ik maandag avond gebeld dat ik het 1 en ander nog moet inhalen:'( ...ik wist heel nooit dat ik zoveel nog moest inhalen|:( ...en dan Dinsdag avond word ik gewoon weer gebeld dat ik nog iets moest inhalen...dus ik moest woensdag weer na school en dan eindelijk vakantie...vinden jullie ook niet dat die leraren het beter hadden moeten regelen?..zoals mij vertellen dat ik nog vet veel moest inhalen|:( ...had ik echt geluk dat em vriendin alles voor me geregeld had...door haar ben ik nu over :d
Hoe ging dat bij jullie op school? |
Je moet er gewoon zelf achteraan gaan, anders gaat het fout..:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je zelf niet weet dat je nog wat moet inhalen, is het je eigen schuld. Om dan je leraren de schuld te geven? Nee, want zij geven je immers steeds meer vrijheid zodat je zelfstandiger wordt. Als je dat niet aankan, tja, dan raak je nergens in het leven om maar iemand te citeren :z
|
tjah je weet toch zelf wel wat je gemist hebt etc :{
|
Citaat:
|
Citaat:
- PTA - mede leerlingen die het vertellen - door een leraar/lerares zal het ook wel verteld worden - het zelf navragen als je een les hebt gemist etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou bij ons hebben ze dat vrij makkelijk geregeld, wij hadden vrijdag (25 juni) onze laatste toets en hierbij kregen diegene die nog wat moesten inhalen(wat bijna iedereen was :p ) een brief mee dat ze maandag om 9uur op school moesten zijn, eenmaal daar kregen we te horen wat we allemaal moesten inhalen in de komende tijd maar zelfs daar waren heel veel fouten gemaakt.
Dus echt goed zal het nooit verlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.