Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Dingen Inhalen!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54630)

Paranoize 22 June 2005 19:39

Dingen Inhalen!!!

ik had officeel Maandag me laatste school dag...maar werd ik maandag avond gebeld dat ik het 1 en ander nog moet inhalen:'( ...ik wist heel nooit dat ik zoveel nog moest inhalen|:( ...en dan Dinsdag avond word ik gewoon weer gebeld dat ik nog iets moest inhalen...dus ik moest woensdag weer na school en dan eindelijk vakantie...vinden jullie ook niet dat die leraren het beter hadden moeten regelen?..zoals mij vertellen dat ik nog vet veel moest inhalen|:( ...had ik echt geluk dat em vriendin alles voor me geregeld had...door haar ben ik nu over :d

Hoe ging dat bij jullie op school?

chica 22 June 2005 20:07

Je moet er gewoon zelf achteraan gaan, anders gaat het fout..:z

Paranoize 22 June 2005 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Je moet er gewoon zelf achteraan gaan, anders gaat het fout..:z
ja ik vroeg ook weleens van moet ik nog wat inhalen...maar dan zeggen ze vaak, moet ik eve die cijferlijst erbij halen en die heb ik nu niet:no: ...dus dat hielp niet echt:'(

Paranoize 22 June 2005 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Geen zorgen maken je raakt toch nergens in je leven :thumbsup:
hey bartje en dit is geen belediging of wel???..nou ja schijt aan ik ga ook weer schelden: JE MOET JE MUIL HOUWE!!!

Flater 22 June 2005 22:20

Citaat:

Sommige opmerkingen zijn zo`n enorme opluchting :d

Impressions 23 June 2005 08:02

Als je zelf niet weet dat je nog wat moet inhalen, is het je eigen schuld. Om dan je leraren de schuld te geven? Nee, want zij geven je immers steeds meer vrijheid zodat je zelfstandiger wordt. Als je dat niet aankan, tja, dan raak je nergens in het leven om maar iemand te citeren :z

Atjeuh 24 June 2005 17:40

tjah je weet toch zelf wel wat je gemist hebt etc :{

Paranoize 24 June 2005 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
tjah je weet toch zelf wel wat je gemist hebt etc :{
nope wist ik dus niet;) ...had erg veel aan me kop, en sommige dingen gaan voor school;)

Atjeuh 26 June 2005 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
nope wist ik dus niet;) ...had erg veel aan me kop, en sommige dingen gaan voor school;)
uhh volgens mij behoor je dat gewoon te weten en moet je het gewoon kunnen weten

- PTA
- mede leerlingen die het vertellen
- door een leraar/lerares zal het ook wel verteld worden
- het zelf navragen als je een les hebt gemist

etc.

Paranoize 26 June 2005 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
uhh volgens mij behoor je dat gewoon te weten en moet je het gewoon kunnen weten

- PTA
- mede leerlingen die het vertellen
- door een leraar/lerares zal het ook wel verteld worden
- het zelf navragen als je een les hebt gemist

etc.

achja was het maar zo makkelijk...leraren vertellen het sowieso niet maar 1 x en verder niet meer:( ...PTA ben ik kwijt:p ...en ik heb altijd zoiets van als ik iets moet inhalen zeggen ze het wel...wat ze dus nooit deden, pas op de laatste dag8| ...en medeleerlingen hoor ik er nooit over...ze zullen het misschien wel gezegd hebben hoor, maar had te veel andere dingen aan me kop;)

Atjeuh 27 June 2005 21:15

Citaat:

achja was het maar zo makkelijk...leraren vertellen het sowieso niet maar 1 x en verder niet meer:( ...PTA ben ik kwijt:p ...en ik heb altijd zoiets van als ik iets moet inhalen zeggen ze het wel...wat ze dus nooit deden, pas op de laatste dag8| ...en medeleerlingen hoor ik er nooit over...ze zullen het misschien wel gezegd hebben hoor, maar had te veel andere dingen aan me kop;)
zie je wat klaag je, het ligt toch aan jezelf hoor :')

Paranoize 27 June 2005 21:15

Citaat:

Gelukkig zit het schoolsysteem nog zo ineen dat mensen zoals jij eruitgezeefd worden :thumbsup: . Het kaf van het koren scheiden heet dat.
hey leuk we gaan weer schelden...jij moet uitkijken jochie;) :)

bootje 27 June 2005 21:19

Citaat:

hey leuk we gaan weer schelden...jij moet uitkijken jochie;) :)
ik zie nergens een scheldwoord

MrInsane 28 June 2005 08:59

Nou bij ons hebben ze dat vrij makkelijk geregeld, wij hadden vrijdag (25 juni) onze laatste toets en hierbij kregen diegene die nog wat moesten inhalen(wat bijna iedereen was :p ) een brief mee dat ze maandag om 9uur op school moesten zijn, eenmaal daar kregen we te horen wat we allemaal moesten inhalen in de komende tijd maar zelfs daar waren heel veel fouten gemaakt.
Dus echt goed zal het nooit verlopen.

koekje 28 June 2005 11:48

Citaat:

En waarom zou dat niet ?:x :')

hegje 29 June 2005 13:44

Citaat:

hey bartje en dit is geen belediging of wel???..nou ja schijt aan ik ga ook weer schelden: JE MOET JE MUIL HOUWE!!!
das is zo'n oud liedje:+

Chinesepinguin 30 June 2005 19:51

Citaat:

Gelukkig zit het schoolsysteem nog zo ineen dat mensen zoals jij eruitgezeefd worden :thumbsup: . Het kaf van het koren scheiden heet dat.
_0_ _0_ :thumbsup: :thumbsup: :d :d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.