Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Party Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Uitgaanskleding (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54640)

appelshampoo 13 May 2005 10:53

Je kleding tijdens het uitgaan?

Wat draag jij meestal als je uitgaat? Tut je je helemaal op, of ga je in je gewone dagelijkse kloffie naar de discotheek?

AMF 13 May 2005 12:22

Hmm ja tutten toch wel als ik naar een discotheek ga :) Maar ik heb bijna altijd een spijkerbroek aan want dan hoef ik geen tas mee (kan m'n geld in m'n zakken) en een hemdje ofzo want anders is et veeeel te warm. En dan vooral ook echt meisjesachtig met z'n 10en bij een iemand thuis make-uppen of je leven ervan af hangt.

bartje518 13 May 2005 12:24

Een lange broek en een donker t-shirt of een dunne trui. Maar meestal is dat al te warm!

The6thgate 13 May 2005 12:50

spijkerbroek en een leuk tshirt longsleeve of blouse.
mn dagelijkse kloffie eigenlijk, aangezien die toch niet slordig is:z

dext0r 13 May 2005 17:19

ik draag hetzelfde als ik normaal ook draag,
behalve dan dat ik niet me nieuwste of nette kleren aan doe...dat vind ik zonde, zal maar zo'n malloot met een peuk tegen je aanlopen ofzo

x-lizz-x 13 May 2005 17:23

Heerlijk tutten.. Een uur voor je kast staan wat je nou toch wel niet aan moet trekken. Heerlijk! :9

prinskoekje 13 May 2005 18:02

Bij mij is het meestal hetzelfde van wat ik in de week aan heb. Mssh, af een toe eens een merk T-shirt

Zoveel kleren heb ik namelijk ook niet.:{

AMF 13 May 2005 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
Heerlijk tutten.. Een uur voor je kast staan wat je nou toch wel niet aan moet trekken. Heerlijk! :9
jaaa :yes: :love:

L_angeldc 14 May 2005 12:25

uitgaan in de kroeg; spijkerbroek met hip shirtje of een rok met een hip shirtje
dito eigenlijk voor concerten enzo.

eniT 15 May 2005 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
uitgaan in de kroeg; spijkerbroek met hip shirtje of een rok met een hip shirtje
dito eigenlijk voor concerten enzo.

voor mij ook.
Niet zoo speciaal hoor. En ik ga me ook niet echt zitten op te tutten.
Als 'k met vriendinnen ben is ervoor toch echt een kippenkot! een en al gekakel "zal ik dit aandoen of dat" "hoe doe ik m'n haar het beste?" enzovoort. Allemaal nogal overdreven, maar wel heel gezellig! :yes:

Banaan 15 May 2005 16:40

Altijd trainingspakken bij urbanparty's. En de rest eigenlijk dagelijks leven kleding :p

chica 15 May 2005 18:05

Een lange broek met een shirt/hempje of iets anders leuks erop..:)

K@rima! 15 May 2005 19:30

't zelfde als AMF en Lizz! Urenlang optutten, echt heeerlijk idd!:p
En ik doe meestal een spijkerbroek aan met een leuk shirtje daarboven. Ik draag geen rokjes ofzo, vind ik niet handig. :)

Atjeuh 17 May 2005 19:17

spijkerbroek met shirtje.. doe er meestal niet moeilijk over.. ik ga niet in mijn nieuwste kleren uit :+

Sanne 17 May 2005 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
:yes:

slobjong 18 May 2005 09:17

nou ja eigenlijk de kleding die ik doordeweeks ook aanheb. spijkerbroek, shirt/longsleeve. omdat ik het altijd warm heb niet te warm om mijn bovenlichaam

JennyMindTricks 18 May 2005 12:21

Soms tijdje bezig zijn met vriendinnen , heerlijk .. !!
Maar meestal toch gewoon even snel , hoppa ! :)

zweedsmeisje 18 May 2005 14:21

rokje en hoge hakken... :)
en dat heb ik normaal niet zovaak aan.

L_angeldc 18 May 2005 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
leren sm costuum uiteraard
foto? :9

ViveLaFète 19 May 2005 17:50

gewoon wat ik die dag aanheb , ik ga niet speciaal iets anders aantrekken omdat ik uitga:z Ik ben geen tut-persoon.:+

DaRick 20 May 2005 19:23

Meestal een spijkerbroek met een leuk T-shirt of een nette bloes.

thali 21 May 2005 09:16

Kleren waarin ik me gemakkelijk in voel en waarin ik zo weinig mogelijk opval. Meestal gewoon de kleren die ik overdag aanhad.

MrInsane 22 May 2005 17:14

Ik zelf tut me niet helemaal op, maar zoals ik wel altijd doe ff een mooi shirt aantrekken en me mooiste broek waardoor ik er weer goed bij loop naar mijn mening.
Maar verder ook nooit commentaar op gehad dus zal wel goed zitten. 8-)

appelshampoo 22 May 2005 18:59

Meestal draag ik gewoon chill zittende kleding :)

Paranoize 22 June 2005 22:25

Uitgaans Kleren

ik was nieuwsgierig of jullie bepaalde uitgaans kleren hebben?

ikke ga altijd in een aussie(Australian) na een feest en met me NIKE Classics...en als ik in me Witte Aussie ga...doe ik ook altijd me Witte Neophyte petje op me koppie( prachtige schoentjes):yes:

en jullie???

appelshampoo 23 June 2005 09:41

Als ik gewoon naar de kroeg ga, gewoon een chille broek en een leuk shirtje, en bij een concert doe ik een bandshirtje aan met dezelfde chille broek.

Cataclysm 23 June 2005 09:47

Ik heb geen speciale uitgaanskleren. Ik loop er toch altijd gaaf bij.

thali 23 June 2005 10:48

Volgens mij is hier onlangs nog maar een topic over geweest, maar ik verhuis het iig naar het Party Forum.
Dit hoort daar thuis.

Ontopic: ik doe meestal gewone kleren aan. Niets speciaals, waarom zou ik ook?

bartje518 23 June 2005 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Volgens mij is hier onlangs nog maar een topic over geweest, maar ik verhuis het iig naar het Party Forum.
Dit hoort daar thuis.

Ontopic: ik doe meestal gewone kleren aan. Niets speciaals, waarom zou ik ook?

En het topic was er nog niet ;):*

Ik draag meesta gewoon een lange broek en eronder de ene keer nette zwarte schoenen en de andere keer sportschoenen, ligt eraan. Daarboven een t-shirt of een longsleave-trui.

Edit: hij was er dus wel al. Scherp opgemerkt, Thali :Y) Samengevoegd dus :yes:

luie-donder 26 June 2005 11:48

meestal een spijkerbroek met een sweatshirt erop of blouse.

Gsus_Hardcore 27 June 2005 19:12

Kleertjess..

Ik ben vaak wel uurtje bezigg jaahh..O-)
Enk hep vaak gewoon een spijkerbroek aan maar wel met een beetje appart sjirtje dat niet egt elke dag aan zou trekken naar sgool ofz0..

Paranoize 27 June 2005 19:46

Re: Kleertjess..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gsus_Hardcore
Ik ben vaak wel uurtje bezigg jaahh..O-)
Enk hep vaak gewoon een spijkerbroek aan maar wel met een beetje appart sjirtje dat niet egt elke dag aan zou trekken naar sgool ofz0..

wat staat er op die shirtje dan...laat me raden, aan je naam te zien...uhh Lonsdale/of Pittbull...of echte Hardcore shirtjes:yes:

Cinnie 7 July 2005 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
jaaa :yes: :love:
idd!! dat is soms nog et leukste.. :D al dat werkk.. haha en dan kijk je tijdens et uitgaan in de spiegel en dan denk je!:huh:

Xero 8 July 2005 21:35

Wat ik normaal ook aandoe. Rokje, hempje, panty met printje of met netkouspenty en hoge gympen of puntschoenen.
En natuurlijk make-up. :)

3rd boetah 8 July 2005 21:38

Het ligt aan het moment.
Als ik lekker thuis op de bank lig in normale kleren, en ik wordt gebeld om een uur of 11, en ik heb wel zin. Dan pak ik meestal direct mn fiets :z... Maar op andere avonden kijk ik wel bewust naar wat ik aantrek. Dat is ook meestal binnen een minuutje gefixed ;)

nevaeh1987 10 July 2005 22:43

Ik hou meestal aan wat ik die dag aan had.. en in de winter trek ik ipv een trui een shirt aan.

Tutten is niet echt iets voor mij.. mascara is genoeg

dext0r 11 July 2005 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ik hou meestal aan wat ik die dag aan had.. en in de winter trek ik ipv een trui een shirt aan.

Tutten is niet echt iets voor mij.. mascara is genoeg

vrouw naar mijn hart :love:

MrInsane 11 July 2005 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
vrouw naar mijn hart :love:
Hier ga ik ook in mee, want als ik meestal met een groep meiden uitga en dan zeg "kom we gaan" is het altijd owww even make-up bijwerken 8|
Dus dan kan ik meestal wel eerst weer een biertje pakken en gaan zitten, want die zijn meestal wel ckers een half uur weer bezig :p

Wenniej 14 July 2005 14:39

spijkerbroek of rokje.. met shirtje.. verder makkelijke schoenen :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.