![]() |
& wat gaan we doen op deze mooie dag ?
Ik heb vrijij, eindelijk :p
Lekker naar Scheveningen toe, Boulevard, strand, eten, winkels, filmpje, wordt een mooie dag :thumbsup: Vertelll wat doen jullie ?? |
Proefwerk maatschappijleer en natuurkunde maken en vanmiddag geld gaan regelen voor mijn nieuwe gitaartje :love:
|
helemaal niks (voorlopig)
|
eerst maar even wakker worden en douchen :huh:
|
Zo ff de vrouw van het station halen en dan zien we wel.. ;)
|
Fitness, luieren in de tuin en werken.:{
|
werken :{
|
ik ga denk ik naar nijmegen fietsen 8-)
|
straks naar de kapper, dan de hele middag in de zon liggen ofzo, en vanavond diplomauitreiking en daarna uit :9
|
eten, nederlandse en franse literatuur leren, mijn tijd aan de computer verspillen.
|
idd, tijd aan computers verspillen, want alles lijkt spontaan af te sterven met dit warme weer.
verder euh, boodschapjes doen, beetje opruimen. hertentamen leren (liefst op balkon :9 ) en vanavond filmpje kijken, misschien even de stad in? oh en misschien nog wel een rondje fietsen om zwolle.. gister ook gedaan, beetje bijgebruind en flink wat van de omgeving verkent :P |
- frans leren
- zonnen - stad in - handballen dat was het |
Twee proefwerken gemaakt op school.
Lekker in de tuin geleerd/geslapen. :$ Dalijk de stad ff in, cadeautje kopen. Lamballen.. |
Citaat:
|
Ik ga me toch een potje relaxen !!
Eindelijk van die verrotte spanning af :D |
Citaat:
|
stage, nog 2 weken:yes:
|
Laatste stagedag gehad:)
|
ik ga lekker rondje fietsen weer 8)
|
Vakantie vieren, aangezien ik vandaag mijn laatste schooldag heb gehad!! :D:d
|
ben vamorgen vroeg begonnen..
aan me project gewerkt en daarna een toets gemaakt.. ging kut by the way :( toen ik thuis kwam in de loop me tas op de tafel gegooit, mijn schoenen uitgegooit, sokken uitgedaan ( lastig onder het lopen maargoed ) mijn T-shirt uitgedaan en voorover in het zwembad gevallen.. tsshhhhhhh.. HEERLIJK! :z :thumbsup: Daarna ff een biertje gedronken.. en daarna leren.. en nu gaak fitnixen met Insane :d |
Citaat:
|
- uitgeslapen
- didi's huis schoongemaakt (feestie gehad ..) - tuin opgeruimt.. alles - zonnen :) |
nog ff 3 kwartier in de zon gezeten toen k thuis kwam, beetje ge-internet en met de honden gespeeld en nu ga k eens beginnen met leren
|
tot half 4 op school zitten > toetsen maken (Latijn erg slecht gemaakt ook:z )
werken tot 10 uur. achter de pc hangen. friends dvd's kijken :7 Maar morgen lieve mensjes, wordt een hele fijne dag. :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
werken :{
|
dalijk in de pauze weer buiten zitten, misschien fitnessen na stage en vanavond terrasje pakken
morgen van 8-13 werken, dan uurtje later verjaardag de rest vd middag, savonds examenfeest en uit en zondag weer werken en leren. |
kapper, ff winkelen. vanavond verjaardag.
|
zwemmmmmmmen
|
vanochtend examen gehad, dus maar drie uur geslapen vannacht. nu ga ik beetje rusten en wat studeren voor maandag.
|
Citaat:
|
nix doen
|
Misschien naar de kapper. Anders morgen :+ En verder leren...
|
Beetje relaxed :D
|
zo dadelijk nieuwe schoenen kopen,
Wat later , naar de jeugdkoor, en vervolgens naar een fuif in londerzeel. |
Nuw.. wat buite zitten, computer en strax fuif =D=D:d
|
lekker gezwommen...en morgen na ziekenhuis heb me voet openliggen:( ...had dat kapotte bierflesje niet gezien:'(
|
heb me ontzettend verveeld en een egel gevangen. maar die was saai.
|
oke vandaag word het niet zwemmen...uhhh, ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen:? ...2 dingen zijn zeker ik moet nog eve langs me oma:) ...en ik moet nog na het ziekenhuis...voor de rest zal ik me wel gaan vervelen ofzo:(
|
In ieder geval niet buiten in de zon zitten, aangezien die er niet meer is! Misschien zwemmen in de regen :D
|
Joggen,Zwemmen, training van american football,paintball , dan naar feestje....
|
straks werken tot 23.00 , tijdens werk maar weer tentamen leren :+
|
lekker niets doen...
en straks ketimeidenafspraak, lekker tetteren en zeveren en lachen dus :d |
bezig met me leesdossier :kots:
|
Misschien hondje halen :love:
|
Citaat:
Ben net naar school geweest, stagemap en logopedie verslag ingeleverd. KLAAR! Vanmiddag ff wat dingen doen voor de drumband, vanavond ook.. verder weinig vandaag:) |
Net naar strand geweest met vriendinnen. Was weer errug heet maar wel lekker :9 Echt te lekker weer!8-)
|
op deze mooie dag heb ik om 9 uur een herkansing gemaakt en de rest van de dag tot 16.30 in een donker hok 2 practia ingehaald8|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.