Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Besneden of niet? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54654)

Balance 23 June 2005 13:37

Besneden of niet?

Wat hebben de meiden/vrouwen hier liever, een jongen/man met een besneden penis of niet besneden.

Dat je het liever wel hebt kan zijn omdat je :
- het schoner vindt
- het geiler vindt
- jouw geloof dat verplicht

En andersom alleen is er volgens mij geen geloof dat verplicht om niet besneden te zijn...

Mijn vriendin vindt een besneden penis geiler.

Dimi_1 23 June 2005 13:47

Bv. mijn vriendin vind on-besneden geiler;) , en ook zoals ik gelzen en gehoord heb, vinden meeste meisjes onbesneden geiler...
ma als je besneden bent, er zijn wel genoeg meisjes die dat geiler vinden...en ook als je dat maar leuk vind, (je moet dat niet doen als je dat niet wilt)
en voor "geloving" MOET dat, ze kunnen er niks aan doen.

Balance 23 June 2005 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
Bv. mijn vriendin vind on-besneden geiler;) , en ook zoals ik gelzen en gehoord heb, vinden meeste meisjes onbesneden geiler...
ma als je besneden bent, er zijn wel genoeg meisjes die dat geiler vinden...en ook als je dat maar leuk vind, (je moet dat niet doen als je dat niet wilt)
en voor "geloving" MOET dat, ze kunnen er niks aan doen.

En nu in vloeiend nederlands? Geloving??? voor je geloof heet dat, en nee je moet het ook niet doen als je het niet wilt. Ik ben besneden toen ik nog klein was, anders had ik het waarschijnlijk nooit gewilt, maar ben er niet ongelukkig door, ben er zelfs trots op.

Dimi_1 23 June 2005 16:51

sow?, is dit soms les "nderlands" ofzo????....ik spreek zo als ik lekkr wil;) (behalve in lokal "nederlands" zelf..:p)

Balance 23 June 2005 18:15

Nee het was meer een opmerking om eens lekker irritant (en off topic) te zijn.

Maar ok nu weer terug naar het onderwerp, reacties??!

AmbyPur 23 June 2005 21:09

ik heb geen ervaring met besneden piemels dus ik kan er niet over oordelen :9

AmbyPur 23 June 2005 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
ff tussendoor, hoeveelst keer heb je die reactie nou al gepost?
Ik ben m geloof ik al vaker tegen gekomen 8)

die andere reactie was dat ik geen ervaring had met verschillende piemels, denk ik :+

The Phit 23 June 2005 23:17

ja veel geiler mann :wave:

lies-in-love 24 June 2005 17:28

kheb geeeeen idee, maar wel besneden is wss wel schoner ja..

Essebes 24 June 2005 22:21

Ik vind besneden iig schoner en ook fijner, maar het is wel even wennen als je iets anders "gewend" was.

Paranoize 24 June 2005 22:29

mij lijkt besneden niet fijn...en ik las ook ergens dat als je sex heb met een besneden penis...is de eikel minder gevoelig en heb je dus minder genot...ik heb geen besneden penis en wil ik ook nooit hebben...en me vriendin vind besneden penis niet geil:wave:

Dimi_1 25 June 2005 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
mij lijkt besneden niet fijn...en ik las ook ergens dat als je sex heb met een besneden penis...is de eikel minder gevoelig en heb je dus minder genot...ik heb geen besneden penis en wil ik ook nooit hebben...en me vriendin vind besneden penis niet geil:wave:
same here;) :thumbsup:

Doperwt 25 June 2005 11:27

niet besneden. Veel beter vind mijn seksmaatje

dext0r 25 June 2005 11:37

ik vind een besneden piemel maar raar, en onnatuurlijk (maar vanuit hygiene kwesties, of afwijkingen aan den penis wanneer besnijdenis nu eenmaal genoodzaakt is, kan ik het wel begrijpen.)

en dat het minder genot op zou leveren voor de man, er zijn inderdaad situaties waar de eikel zelfs ongevoelig kan worden. voor de vrouw is dit natuurlijk een pluspunt, want t probleem dat je kerel te vroeg komt is daarmee opgelost :+

Kolkie 25 June 2005 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik vind een besneden piemel maar raar, en onnatuurlijk (maar vanuit hygiene kwesties, of afwijkingen aan den penis wanneer besnijdenis nu eenmaal genoodzaakt is, kan ik het wel begrijpen.)

:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.