![]() |
Ouders...
Die van mij zijn sinds gisteren 23 jaar getrouwd. (Ja, ik weet het ze zijn maar laat aan kinderen begonnen, maar dat betekent des te meer dat ik gewenst was. Denk ik.)
Hoelang zijn jouw ouders getrouwd en wanneer dachten ze eraan om voor het nageslacht te zorgen? |
daar vraag je me zowat :D euhm... ik zal het straks ff vragen :+
|
Vandaag presies 29 jaar http://smile.smilies.nl/502.gif
|
27 jaar geloof ik
mn ouders werden in hetzelfde jaar allebei 50 en waren ook in dat jaar 25 jaar getrouwd. mooie timing:p |
Citaat:
|
22 jaar
|
25
|
18 jaar ofzo ik weet niet
|
26 jaar
|
26
|
17 jaar ofzo
|
20 jaar
|
die van mij zijn eind 74 getrouwd en 8 maanden later kregen ze m'n broer :p
|
Twee moetertjes dus? :+
Die van mij zijn een jaar of 27 getrouwd ofzo. Misschien een jaar meer. |
gescheiden na weet niet hoeveel jaren.
|
volgens mij 31 jaar al :{
|
25jaar
|
30 jaar dacht ik al:)
|
Ik gok op 20-25 jaar. Ik weet niet eens hoe oud ze zijn :i
|
25 jaar getrouwd!
|
20,5 jaar geleden, toen mama zwanger was van mij, zijn ze getrouwd ;)
|
Die van mij zijn ong. 29 jaar getrouwd en mn oudste broer is dus 26 :p
Mr nu gaan ze scheiden, ze hebben heel veel ruzie enzow gehad & nu heeft mn moeder een nieuwe vriend, waar k geweldig goed mee overweg kan :d De 3de week van juli wordt het laatste contract getekent (=scheiding met onderlinge toestand) en dan gaat mn moeder bij haar vriend wone en ik ook gedeeltelijk :p |
23 jaar getrouwd.
|
Mijn pap en mam waren een jaar of 26 toen ze mij kregen en zijn in dat jaar getrouwd. Als mijn pap er nu nog zou zijn zouden ze 21 en een half jaar getrouwd zijn (een paar maanden meer dan mijn leeftijd).
|
Citaat:
|
mijn ouders zijn dacht ik 24 jaar getrouwd, en mn broer die is nu 23.
dus mn ouders waren best wel snel na het trouwen, zit geloof ik iets van 10 maanden tussen ofzo.. |
20 jaar :)
|
16 jaar getrouwt :) , en kregen me op hun 20ste:d:thumbsup:
|
volgens mij al 23 of 24 jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
Mr ik d8 vorig jaar al dat het ging gebeuren & toen waren ze ut nog totaal ni van plan enal.. :p Btw.. ik kom niet zow heel geweldig goed overweg met mijn vader... Mijn zus vind et ook ni egt heel erg, mr mijn 3broers in het begin wel, nu zijn ze dr ook al overheen (=dus iedereen gelukkig :p) |
van de scheiding mijner ouders heb ik nauwelijks iets vernomen. pa ging terug naar duitsland omdat hij hier niet genoeg opdrachten kreeg of zo (voor zijn werk dus) en toen zag ik hem steeds minder. wat daarna gebeurde laat ik maar in het ongewisse. iig mis ik nu toch wel iets omdat de vriend van mijn moeder voor mij niets betekent.
|
hummm, nou moet ik even denken.
volgens mij is het bijna 24 jaar geleden dat mijn ouders trouwden. (september) |
mijn ouders zijn gescheiden na uhm 14 jaar getrouwd geweest te zijn
|
mijn ouders zijn 23 jaar getrouwd..
|
dit jaar zijn ze 19 jaar getrouwd
|
de mijne zijn 17 jaar getrouwd (denkik)
een jaar later ben ik geboren. ben wel gewenst hoor :yes: |
Mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd (feestje :)) en mijn zus wordt ook dit jaar nog 22 en ik 20.. Mijn vader is 58 jaar oud en mijn moeder 49.. Ze waren dus respectievelijk 33 en 24 toen ze aan kinderen begonnen..
|
bijna bij iedereen hier zit het tussen de 20 en de 25 lijkt het wel
|
Citaat:
Mijn ouders zijn 10 augustus alweer 27 jaartjes getrouwd, kregen mij op hun 37e en 30e, mijn vader is 55 en mijn moeder 48. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niemand op dit forum houd rekening met elkaar dus moet je ook niet zo dom tegen mij gaan lullen:loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe toch normaal.. Ik bedoelde alleen dat je soms moet uitkijken met wat je zegt. En als het een fout was om dat kind te krijgen, is het helemaal fout om het te zeggen. Jij hebt een mening over wat ik tegen jou zeg, dan mag ik toch ook een mening hebben over wat jij tegen anderen/mij zegt. Amen. |
Mijne zijn 25 jaar getrouwd, in oktober 26 :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn standpunt is dat je soms beter iets niet kan zeggen, maar alleen denken omdat je mensen ermee kunt raken. Dat gebeurde nu toevallig niet nee, maar sommige dingen kun je beter niet of iets tactischer zeggen. En hoe weet jij dat het de waarheid is? Zijn er geen mensen die vroeg aan kinderen willen beginnen? Ik kap ermee, dit wordt gechat en ik word gek van je met je 'fuck off'. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.