![]() |
Bier en plassen
Is dat nou echt iets van vrouwen of hebben mannen er ook last van?
Als ik aan het bier ben dan moet ik op een gegeven moment contstant naar de wc toe. En ook gewoon nodig :o |
Ja.
|
dat is gewoon bij het bierdrinken.
|
Volgens mij heeft iedereen dat.
Ik in ieder geval ook. Zelfs al na 1 biertje ofzo. |
Maak je maar geen zorgen...
iedereen heeft dat ;) |
komt door de alcohol.
|
nou ik weet niet, ik heb dat erger als ik 5 baco op heb dan 5 bier volgens mij :? bij bier is het veel erger lijkt wel :Y)
|
Citaat:
Want das nie echt duidelijk :? |
Als ik eenmaal een keer geweest ben dan ga ik bijna elk uur :'(
|
Je moet het ook zo lang mogelijk uitstellen voordat je naar het toilet gaat..
|
Van bier moet je gewoon vaak naar de wc, waardoor je weer dorst krijgt, meer bier gaat drinken en dan nog vaker naar de wc moet.
|
dat komt omdat het bier uit 80% water bestaat :'( :D
|
ik moet ook bijna na iedere biertje naar de wc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het wisselt nogal eens maar soms moet ik echt om het uur. dan krijg je dr ook wel de schijt van:')
|
hoort bij het bierdrinken denk ik zelf.
|
Citaat:
|
Ik heb me vandaag laten vertellen dat een glas bier zoveel zuivere alcohol bevat *toont een viertal cm van een glas*.
|
4 a 5 % doorgaans toch.
en alcohol bestaat dan ook weer voor een groot deel uit 'water' (moleculen jaaa)... |
hoelanger je het uitsteld, hoe minder je p een avond moet!
|
alcohol trekt het vocht uit je lichaam.
een kater is dan ook vochttekort. dat is waarom je voor het slapengaan veel water moet drinken, indien je veel alcohol op hebt en geen kater wil... |
Ligt aan bepaalde alcoholische dranken. Van heldere dranken zoals wodka en rum ga je minder snel naar de wc maar van de ietwat troebele alcoholische dranken moet je meer naar de wc. Doordat er in troebele dranken meer methanol zit als ik het goed heb. De methanol zorgt er voor dat al het vocht direct naar je blaas gaat en schakelt dus de functie van de nieren feitelijk uit. Daardoor wordt het vocht niet in je lichaam opgenomen maar gaat het direct naar de blaas en moet je dus naar de wc. Vandaar dat je behoorlijk kunt uitdrogen van sommige dranken. :)
|
heb ik ook
iedereen denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.