![]() |
Wat willen jongens nu écht??
Hey, khad weer zo'n vraagje in mn hoofd, "wat willen jongens nu écht?" op het gebied van meisjes/relaties/liefde... ;)
Dus voor alle jongens: - Wat vind je dat een meisje écht moet hebben? zowel innerlijk als uiterlijk. - Wat vind je echt belangrijk in een relatie. ... Groetjes xXx:) |
Ja dat verschilt toch voor iedereen apart?
|
Ja, dat weet ik. Maar als iedereen z'n gedacht of mening plaatst, kun je toch ongeveer een conclusie trekken..
|
niet te verwoorden.
|
Als ik eerlijk ben, denk ik niet dat je hier veel mee op gaat schieten. Je kan t natuurlijk altijd proberen..
|
SEX !!! :D
En Bier natuurlijk :p |
Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
Citaat:
Jou meisje moet elke dag met een sixpack aan komen zetten om de deur in te komen? :D |
Re: Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
|
Re: Re: Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
Maar hoeveel kratjes had je klaar staan dan?? :p :D |
Re: Re: Re: Re: Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat willen jongens nu écht??
Citaat:
|
kratten bier kunnen ook bij mij ingeleverd worden, uiteraard ook tegen een vergoeding. heb hier nog een boel flessen dropshot staan voor je die ik niet lust;)
|
Citaat:
|
ja op mn verjaardag dachten er een paar dat ik het lekker vond ofzo dus gaven ze me maar een paar flessen:?
|
Citaat:
Das inderdaad minder wil niemand uit je vriendenkring ze ruilen met je dan?? |
we dwalen lekker van de vraagstelling af :p
|
Citaat:
|
inge dankje voor de kratjes, was gezellig he.:wave:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het ook heel gezellig :o Volgende week weer? |
Citaat:
|
zekers, dan kun je zelfs blijven slapen :D:devil:. maken we er een gezellig weekendje van
|
Citaat:
|
OK mensen, back to topic :p
Wat vinden jongens nog meer belangrijk dan kratjes bier krijgen van meiden :+ |
Citaat:
Gooi het in de groep :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic ajb, anders moek um sluiten :(
|
ik wil gewoon een lieve meid waar ik goed mee kan praten. en die ik 100% kan vertrouwen.
|
Citaat:
en ontopic: daar ben ik het ook wel mee eens! |
Citaat:
|
een meisje dat dr lief uitziet en mooi uitziet vind ik iig veel beter dan zon snol met dikke tiete en dikke reet XD
en qua innerlijk moet ze gewoon bij mij passen enz kweet eigelijk niet wat ik nou precies mooi vind aan een meisje :P |
Citaat:
|
de laatste post was op 23 juli gemaakt, dus het is langer dan twee maanden inactief geweest. Daarom wordt het nu gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.