![]() |
Kans op een exclusieve meeting met joeyb forza en kwakkie
morgen! wie bied zich aan om een toeristische bezichtiging van zijn/haar woonplaats te geven? *)
|
k heb zaterdag al hun gemeet ;)
|
ikke!! als je naar dit gat hier wil komen!!:]
|
er dient uiteraard wel een korte beschrijving te volgen van de te ondernemen activiteiten :yes:
|
Het enige wat ik je zou kunnen laten zien in Groningen is de 3 Gezusters, en daar kan ik wat over vertellen maar voor de rest moet je het zelf uitzoeken :p
|
Oh, drie gratisch werkkrachten O-).
Ik leid jullie met alle plezier rond op ons speelplein. Morgen beginnen we aan het decor. Wat er zeker komt: een totempaal, een waterval en een podium. En dan ook nog de wolkengang die dit jaar een jungle wordt. |
jij en joey hebben diploma uitrijking sukkel :z
|
je haalt dan wel 3 lui van t uiterste in huis 8)
maarja, ze hebben eigenlijk nog een keertje Alkmaar te goed :z |
kommaar
|
Citaat:
|
kunnen we ze niet op de korenmarkt of in de manhattan ofzo meaten?:'(
|
Je mag hier ook wel langskomen, geef ik je een rondleiding op mn werk, mag je direct mee komen werken. Je werkt breekdiensten, half 9 tot 3 uur half 4, en van 6 tot een uur of 1 half 2, uiteraard ben je geheel vrij om onder dwang vrijwillig mee te helpen in de keuken :+
|
sorry mensen maar we zullen het naar een andere dag moeten verschuiven ivm boeken inleveren en n kennismakingsdag op 'onze' nieuwe school en tot slot nog een diploma uitreiking:Z
|
Citaat:
|
ich bin ein brabander owja owja!
|
Citaat:
Ich bin ein Berliner :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehehe :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.