![]() |
Altijd zin als je gaat seksen?
Heb jij wel altijd zin als je gaat seksen, of maak je zin? Of doe je het soms alleen om je partner te plezieren?
|
Re: Altijd zin als je gaat seksen?
Citaat:
|
ik heb altijd wel zin, tenzij ik echt bekaf ben ..
en na een paar keer achter mekaar is de zin natuurlijk ook wat minder ;) |
zin is er altijd wel, tenzij na een paar uur sporten :p
|
zin wel, maar soms moet ik naar werk en dan wil ze toch nog even en dan moet het ff snel:p
|
Citaat:
|
weiger vaak .. net zoals mijn vriendin .. als zij wil maar geen zin heeft knuffelen we gewoon wat en omgekeerd ook .. maar als we allebij zin hebben :wave: :d :thumbsup: :loser: _0_
|
als ik heel moe ben dan moet ik soms wel zin maken, maar dat is voor mijn vriend hetzelfde. Vind het niet erg en het is ook wel leuk dat je door de zin van de anders zelf ook zin krijgt.
|
ik heb echt altijd zin, alleen niet altijd de puf om me er tot aan te zetten..
|
en dat excuus van hoofdpijn? :p:7
|
ik zeg nooit dat ik geen zin heb, of hoofdpijn (want dat is ook niet zo)
maar m'n vriend wel, en das echt heeeel irritant..... |
Citaat:
|
ik heb altijd zin :+
|
Citaat:
oooh, maar 's avonds is ie wel een echte man hoor!! ook al heb ik 40 graden koorts..... |
ik kan altijd zin maken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschilt, soms denk je ga gewoon film kijken ofzo en opeens zorgt hij er dan wel voor dat je zin krijgt ..
|
ik weet wel dat me vriend meer zin in heeft dan ik.. ... maar ik ben altijd wel geil te krijgen:$ dus dan heb ik alsnog zin:9
|
Net zoals altijd heb ik nu bij me huidige vriendin ook gelijk zin als ik eraan begin :p
|
Het kan aan mij liggen, maar als ik kapot ben dan heb ik echt geen zin, hoor 8)
|
Nee, heb niet altijd zin... soms maak ik zin en soms ook niet hehe...
|
Ik heb niet altijd zin maar ben wel altijd over te halen:+
|
wilde ik ook zeggen.
als je die persoon echt graag ziet kan die persoon je altijd zin doen krijgen. als er genoeg passie en liefde is toch ( bij mij dan wel ) |
Ik heb niet altijd zin, maar soms doe ik wel gewoon mee voor hem. Samen vrijen voor allebei is natuurlijk het allerleukste!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.