![]() |
banaan
je speech was wel cool 8{
|
Ja ik keek erzelf wel van op :z :')
Wat een schande en wat een kut speech :D |
je smsje was ook wel lief :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is ook wat :/ |
Ik heb geen speech gehoord :?
|
Citaat:
:z |
Nou ik smsde degene van wie ik het nr had om zeker te weten dat ze veilig aankomen. AMF interesseerde me niet en appel woont keiverweg dus ik denk ik doe even aardig. Volgende keer benader ik jou ook hoor dext0r :aai: :'(
@ Arie: Die is doop ja. In Amsterrrdam ben ik lauw Rrrrrotterdam lekker waus ik Breda de rrrap paus. |
Citaat:
die evian was wel lekker trouwens :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel jammer dat het op Amsterdam Centraal zo kort duurde :p Was namelijk best gezellig 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik quote nog ff iets uit het telefoongesprek: "ik ben je zo nog" Nou ik wacht al sinds 23:00 gisteravond he? :+ |
Citaat:
hahaha sorrie :+ maar ik kwam dus een vriendin tegen in de trein en ik mocht met haar vriendje meerijden vanaf het station maar dat moest ik ff vragen nog, en die kwam net aanrijden toen jij mij belde :d ik was met 3 mensen tegelijk aan het praten toen haha :Y) |
Citaat:
En ja je zou nog bellen, en de volgende keer dat je belt, wil ik dat je me leer sociaal omgaan met mensen. Want dat deed je gister best wel goed :+ |
Ja, bel mij ook even dan om te zeggen dat ik stom klink aan de telefoon, of hoe noemde je het?
|
was ook wel grappig toen we andy kwijt waren :9
|
ja :+
Dennie: waar is andy eigelijk? de rest: uuuh ja waar is ie... :? Staat ie nog op harderwijk? stapten we uit, staat andy er ook :+ |
Sorry :+ Ik moest even slapen gewoon :p
|
Citaat:
En die speech was echt da bomb :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.