![]() |
Niet verwerkte studiepunten
Nou heb ik dus mijn propedeuse gehaald, en voor 10 juli moeten alle studiepunten verwerkt zijn. Dat zijn er in totaal 60.
Nou kijk ik dus op mijn cwsis ( overzicht vd studiepunten op internet ): staan er maar 32 ! Dat betekent dus, dat als er niks aan gedaan word, ik een negatief bindend studieadvies krijg, en ik niet naar het tweede jaar kan :[ Gelukkig ben ik niet de enigste in de klas die dat heeft, maar toch wel zwaar irritant dat de docenten niks van zich laten horen, en de onderwijsbalie briefjes kwijt laat raken. |
Bij ons was dat ook.. zwaar irritant. Maar daar werd het snel opgelost:o
|
het komt vast goed meisje :aai:
|
Bij mij op school zijn ze volgens mij de allertraagsten in het verwerken van cijfers. Maar als je ze heb, sturen ze je echt niet weg hoor. De cijfers van jou staan gewoon nog niet op het net. Maar zijn waarschijnlijk wel ingeleverd bij de administratie.. Niet zo druk maken... :aai:
|
ik dacht dat jij zo in zat over je school? maar je haalt je propedeuse gewoon fuckin in 1 jr :huh:
en als je echt zoveel punten hebt dan zou ik me echt niet druk maken over dingen als BNS, de administratie vd school verhelpt dat heus we gauw ...., volgens mij is bijvoorbeeld de uiterste datum dat cijfers e.d nog aangepast kunnen worden nog niet eens voorbij ... ? maar dat zal ook wel per opleiding verschillen.. :> |
Citaat:
De andere briefjes moeten nog steeds ingeleverd worden, ik kreeg van twee docenten daar een mailtje over. Lekker laat zijn ze daarmee. Oh ja en martijn: probleem is, dat je met deze opleiding 3 vakken verplicht moet halen in het eerste jaar, anders wordt je eraf getrapt. Dus als ik mijn overgangstentamen van zang niet zou halen, moest ik weg. Gemeen eigenlijk huh :p, vooral om het feit dat je dat niet mag herkansen. But enniewee, het moet nu goedkomen hoop ik. |
die klote punten ook. succes mensen !
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.