Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   de inhoud van je kleerkast (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54856)

thali 6 July 2005 21:57

de inhoud van je kleerkast

Een vriendin van me vertelde me laatst dat ze haar t-shirts in stapeltjes legt per kleur met effen bovenaan en bedrukt onderaan. Bij mij liggen alle t-shirts gewoon op een stapel en heb ik een halve kleerkast over ofzo.

Hoe ligt jouw kleerkast erbij. Mooi geordend of kriskras door elkaar en alles erin gepropt? Of verkies je alles op te hangen aan kleerhangers?

Tyskie 6 July 2005 22:07

Hele grote kast...
In de rechterhelft hangen truien en blousjes en jassen (ook van de rest van het gezin) enzo. En verder ligt er nog veel en veel meer rommel.
In de de linkerkast liggen onderin mijn broeken en een paar truitjes. Op de middelste plank liggen korte broeken, voetbalbroekjes enzo. De plank daarboven liggen al mijn shirts... een enorme stapel met witte shirts (reclameshirts etc etc), wat slaap shirts en oude shirts (voor lambaldagen). Daarnaast ligt nog een stapel met wat betere shirts. Links in de kast hangen vervolgens nog eens al mijn voetbalshirts (stuk of 20 van die fakedingen :+). Boven op die twee grote kasten zitten nog twee kleine kastjes. In de rechter zitten slaapzakken en nog meer rommel wat niet van mij is. In de linkerhelft staan op de onderste plank twee bakken met onderboksen en sokken. Daarboven staan nog wat dozen enzo. Doe ik ook niets mee. :+

Nouja, lekker boeiend dit allemaal eigenlijk. 8) Een heel systeem, maar t slaat in feite nergens op. T meeste ligt dus, bepaalde dingen hangen.

The6thgate 6 July 2005 22:52

op de bovenste plank links en in het midden liggen truien e.d. rechts t-shirts.
op de plank daaronder links broeken en rechts tshirts, de plank daaronder rechts boxers en voor de rest liggen er alleen maar oude kleren in die ik nooit meer draag. heb geen speciale rangschikking

bloempjuh 6 July 2005 23:06

Mijn kast is gewoon een chaos :)

Alles heeft wel een eigen plek, maar 't ligt niet bepaald netjes opgevouwen op stapeltjes. :$

LexS 7 July 2005 01:01

Bij mij heeft alles een aparte plank ook en als ik vind dat het te rommelig wordt dan haal ik er wel wat uit en vouw ik het er netjes in terug.

Heb aparte planken voor sportkleren, tshirts,longsleeves,truien,werkkleding en mijn broeken doe ik altijd aan hangers. Heb ik vrij grote kast maar hij zit alweer bijna vol. Binnenkort maar eens het leger des heils blij maken met dingen die ik toch zelden tot niet draag.:+

x-lizz-x 7 July 2005 09:01

ik heb een kast op mijn kamer.. Endaar liggen de broeken, shirtjes,truien apart bij elkaar.. En dan heb ik de zolder nog voor de rest voor mn kleren maar daar hangt alles gewoon door elkaar..

Jamiel 7 July 2005 09:25

Ik heb 1 lang kastje, waar twee planken instaan en een stang waar je kleerhangers aan kunt doen.
Op de bovenste plank liggen broeken die ik wel en niet draag, op de tweede plank zijn de shirts gesorteerd op "winterklaar", "zomerklaar", en "draagbaar" :p
En aan die stang hangen nog een paar sweaters, maar niet veel ofzo.
Daaronder staan twee dozen waar ik mijn sokken en ondergoed laat en een aantal paar schoenen die ik niet meer draag.

luie-donder 7 July 2005 10:05

grote kast waar links blouses ed hangen, rechts planken met bovenin ale zomerkleren, redelijk netjes geordend, daaronder winterkleren en daaronder in 2 laadjes ondergoed.

appelshampoo 7 July 2005 11:25

Ik gooi altijd alles er gewoon in, dus alles door elkaar en nooit op stapeltjes, als ik iets nodig heb dan moet ik altijd alles leeggooien en dan weer erin proppen O-) En mijn ondergoed zit in een laatje.

dext0r 7 July 2005 11:33

ik deel mijn kast met amber.. maar t is wel een grote kast :P

en gewoon 1 plank met broeken, 1 met truien, 1 met shirts
hangwaar, dat hangt, en ondergoed en sokken zitten in laatjes van een ander kastje.

biffyclyro 7 July 2005 12:42

ik heb wel een redelijk grote kast voor mijn kleren maar ik heb zoveel dat het niet past en daarbij heb ik ook geen zin om dingen op te ruimen dus mijn logeerbed en bank liggen vol met kleren..
alles door elkaar. bovenin m'n kast hebbik een plank met teveel truitjes, onderin op de 'grond' al m'n broeken en rokjes enzo en dan nog wat hangers met truien en vestjes en nog meer rokjes/broeken

Atjeuh 7 July 2005 17:16

ik heb dus twee kasten... in de kast die ik dagelijks gebruik hangen alle broeken bij elkaar, alle rokken bij elkaar.. en dan de shirtjes bij elkaar die op kleur hangen :+
boven in mijn kast liggen mijn sportkleren opgevouwen en onderin heb ik 2 planken die vol liggen met zo'n 30 paar schoenen..

en dan heb ik nog een kast.. daarin hangt nu dus mijn winterkleding en in de winterhangt daar dus mijn zomerkleding.. want die kast staat op een andere kamer

3rd boetah 7 July 2005 17:21

linkerhelft hangshit

rechterhelft planken en lades.

shirts.
korte broeken + shirts.
broeken.
truien.
lade sokken
lade boxerts
lade met andere zooi dan kleding :z

L_angeldc 7 July 2005 23:33

planken met:
stapel shirtjes
stapel handdoeken
zooi
een stok waaraan broeken en jasjes en rokken hangen
dat is het wel?
oja en ik heb een ondergoedla en een sokkenla en een zooila

Wenniej 8 July 2005 14:42

heb 2 laatjes met shirtjes... en alles ligt door elkaar heen... niet opgevouwen enzow.. ik douw het er gewoon in...:+ net als de rest van me klere!! 1 dikke puinzooi... de helft ligt trouwens ook nog op de grond van me kamer!!!8-)

Evel3 10 July 2005 21:13

Mijn t-shirts liggen op een stapel, mijn truien, en broeken(op 3 stapels duus) en een paar dingen hangen nog aan de kapstok(lelijke oudere dingen en een rok en broek enzo) Maar die stapels, ik prop daar soms wel eens alles op, omdat het anders er ni goe opgeraakt, maar het valt nog wel mee denk.

eniT 11 July 2005 11:03

linkerhelft is zo om te hangen, daar hangen mijn lange broeken, rokken en kleedjes
de rechterhelft zijn vanboven planken, daar liggen mijn tshirts, korte broeken, truien
en daaronder heb je dan schuiven, daar liggen mijn beha's, onderbroeken, sokken en pyjamas
best wel mooi geordend dus

Essebes 11 July 2005 11:11

De linkerkant van mn kast is een hang gedeelte, daar hangen
- rokjes
- jasjes
-vestjes
-jurkjes

Aan de rechterkant zijn planken en laden,
ik heb zwarte en witte t-shirtjes korte mouw bij elkaar
gekleurde shirtjes korte mouw bij elkaar
shirtjes met lange mouwen bij elkaar
2 planken met broeken
Hempjes en rokjes op 1 plank

in de laden 1 la met ondergoed, en 2 met pyama's en nachtkleding.

Verder heb ik nog een kast waar nu de winterkleren in liggen en mijn paardrij/sport spullen.

Wenniej 18 July 2005 14:37

hep net me kamer opgeruimd.. me kleren liggen niet meer op de grond:+ me pyjama ligt in me bed.. de rest ligt door elkaar in de kast!

Sjanoow 18 July 2005 15:29

By my ligt de helft op het 'logeer'bed :$& die andere helft in de kast, op hoopjes & sommige aan de kapstok :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:39.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.