![]() |
Oeh. Oeh. Oeh. Oeh. Ah.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij Domino's Pizza :z
Weet iemand wat voor dingen ze gaan vragen enzo want ik heb nooit werk gehad. Werk is voor inferieuren zonder geld. |
gewoon antwoorden wat ze willen horen.
|
Doe een haarnetje op.
|
bereid je vooral voor op de vraag waarom wil je hier komen werken
|
lekker enthousiast zijn enzo..
|
Zoveel mogelijk verdienen met zo min mogelijk inspanning, is dat goed genoeg als antwoord?
|
ik hoor de mensen van gistere nog zo zeggen, domino's is te duur en niet te vreten 8)
|
zeggen dat het je droombaan is ja :) Gewoon niet zeggen dat je ze liever mijdt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Domino's beter dan New York Pizza
|
dat is ook echt vies met de mais shit der op..
|
Citaat:
|
Euhm..
waarom ze jou zouden moeten kiezen Waarom je graag daaar wil werken idd.. Wat je denkt dat het werk inhoud Wat je denkt dat je kwaliteiten zijn die je nodig hebt bij het werk :? uuh kut ik weet nix meer :P |
waarom ze jou zouden moeten kiezen
Omdat ze geen andere keus hebben :') Waarom je graag daaar wil werken idd.. Geld, gratis pizza, rookpauzes als er niks bestelt wordt en fooien Wat je denkt dat het werk inhoud Zie vorige vraag Wat je denkt dat je kwaliteiten zijn die je nodig hebt bij het werk :? Perfecte controle over sc00ters uuh kut ik weet nix meer :P Ben ik aangenomen? |
omg dan nemen ze nog liever een aap aan :z
|
Alsof een aap ooit een sc00tahcertificaat zou kunnen halen.. Niemand kan dat als aap zijnde
|
Citaat:
Ten eerste: Heeft denniemand zn schootercertificaat? Ten tweede: wist niet dat hij een aap was :z |
Citaat:
|
I know.. tis ook al laat aan het worden enzo. dan worden geintjes niet echt veel orgineler :z
|
Citaat:
en 2 ja ik ben zwart |
neger? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En toen was ik aangenomen 8-)
|
weddenschapje hoe lang ie het uit houdt?
gefeli:Y) |
Bah, een Domino's pizza, daar druipt het vet echt vanaf :kots:
Ik heb niets tegen een lekkere pizza eens in de zoveel tijd, maar als het vet eraf druipt hoeft het van mij niet meer. Succes met je baantje in ieder geval. Ik heb er nog geen. |
Citaat:
|
naja gefeliciteerd met je baantje!!
|
Gefeliciteerd en probeer in de zomer hard te werken, want soms kicken ze je er na de zomer gewoon de laan uit. :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.