![]() |
wat hangt er allemaal aan je sleutelbos?
bij mij:
- sleutel van de achterdeur thuis - sleutel van mijn oma's voordeur - sleutel van mijn werk - sleutel van het huis van een vriendin - garderobenummertje - rode sleutelhanger - sleutel van mijn kluisje op school :O |
sleutel brievenbus
sleutel voordeur sleutel berging/hoofdingang sleutelhanger deltawonen woningcorporatie :p |
Sleutel schoolkluis
Sleutel Voordeur Sleutel Deur deur Dat was het :+ |
kluisjessleutel
2 fietssleutels (voor de sier, want ik heb momenteel geen fiets :?) huissleutel sleutel van de schuur sleutelhanger |
huissleutel
kluissleutel sleutel van de schuur sleutel van mijn kamer sleutel van huis van oppasadres :p sleutel van schuur van oppasadres sleutelhanger dat ooit een lampje was zo'n scoubidou ding goofy sleutelhanger :7 |
- autosleutel
- fietssleutel - voordeursleutel :) |
- sleutel van de scooter ( die al half jaar dood is :p)
- sleutel slot van de scooter - sleutel voordeur - sleutel achterdeur - sleutel fiets - flesopener - stallingspenning |
Huis sleutel
Fietssleutel Sleutel van andere fiets kluissleutel school kluissleutel werk dat was het :? |
huis sleutel
scootersleutel sleutel poort werk sleutel werk sleutelhanger... |
voor mijn werk heb ik een pasje, wat tevens als sleutel en klokkaart werkt.
|
sleutelhanger heb ik trouwens van sinix gekregen :love:
|
fiets sleutel
huissleutel voordeur huissleutel achterdeur sleutelhanger van een kikker zonder beentjes en armpjes |
huissleutel
sleutel van de poort fietssleutel |
sleutelhanger van maastricht met zo'n boodschappenmuntje erin
huissleutel garagesleutel sleutel van kettingslot oude fiets sleutel van kettingslot van brommer |
sleutel van een slot.
fietssleutel van fiets almelo fietssleutel van fiets enschede fietssleutel van oude fiets enschede maar die is gejat sleutel huis vader sleutel huis moeder sleutel schuur moeder bierflesje opener en nog een sleuteltje van ander slot maar ben ik kwijt |
sleutel voordeur
sleutel voordeur bovenslot sleutel schuur sleutel kluisje sleutel fiets sleutel hangslot sleutel van mn andere fiets sleutelhanger van las vegas |
Ik heb twee sleutelbossen. :p
Eentje met mijn fietssleutel aan en eentje met de sleutel van de voordeur/garage/achterdeur. Anders riskeer ik mezelf buiten te steken. |
-fietssleutel
-huissleutel -flesopener |
Huissleutel
Oude fietssleutel Sleutel van fiets Opener Sleutel van de poort En nog een andere sleutelbos met de autosleutel en nog eentje van het huis.. |
huissleutel
autosleutel sleutelhanger met schaapje sleutenhanger met paars, roze en rode dingetjes |
Citaat:
edit: en een haakje |
- sleutel voordeur kot Gent
- sleutel kot Gent - sleutels 2 fietsensloten fiets Gent - sleutel fietsslot thuis - sleutel voordeur thuis |
Alleen mijn fietssleutel.. huissleutel hangt daar niet aan omdat ik simpelweg niet altijd mijn fietssleutel bij heb als ik ergens heen ga.
|
-sleutel voordeur/schuur
-sleutel extra sloten voordeur -sleutel garage van werk -oude fietssleutel -sleutel die ik niet ken maar ineens ooit in mn auto lag -sleutel van denksportcentrum -sleutel van kasten van de schaakvereniging -en nog een sleutel voor andere kasten in het denksportcentrum + nog een of ander raar hangertje |
huis
huis kamer fiets fiets schuurtje ah-bonuskaart bieropener nici-sleutelhanger-muis-geval heineken-keykoord-ophang-geval-die-ik-kwijt-ben-dinges |
- fietssleutel
- Kluissleutel ( ingenomen ) - Kangeroe - keeperhandschoen - lege ringetjes... van alle sleutelhangers die ik al ben kwijtgeraakt ( keykoard van robbie williams.. Koe... Bloem..:'( ) |
fietssleutel
huissleutel kluissleutel winkelwagenmuntje-dat-ik-nooit-gebruik |
ik vergeet trouwens een karabijnhaak (zo'n ding wat bergklimmers ook gebruiken..,of hoe heet dat ook alweer :+ ) en een flesopener
|
een sleutel...
van een bos kun je dus niet echt spreken |
- Sleutel schuurdeur
- Sleutel achterdeur - Sleutel voordeur - Sleutel opa & oma - Sleutel kluisje werk - Sleutelhanger om bier mee te openen - Sleutelhanger om bier mee te openen - Fietssleutel - Gele sleutelhanger - Bonuskaart - Groene sleutelhanger POE HEE :p :z |
Citaat:
|
die ben ik zojuist kwijt geraakt.. dus niks :(
|
Citaat:
|
bacardiopener en fietssleutelt
|
- sleutel achterdeur
- sleutel poort - 5 scoubidoutouwdingen :$ - Mickey Mouse (souvenir van ... jajaah...) |
fietssleutel
huissleutel sleutel van mn kluisje op school sleutel van mn werk sleutel van een gymzaal hier in Lunteren, maar die gaat er binnenkort vanaf..:( en nog een sleutelhangertje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.