Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   gothic wat vind jij ¿ (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54879)

elize 7 July 2005 18:46

gothic wat vind jij ¿

gothic
wat vinden jullie daar nou van ¿

en willen mijn site ff lezen

http://websitemaker.kennisnet.nl/gothic99/index.htm

mensen die anders zijn eng of stoer ¿

groetjes

Citaat:

get inspired

Ancalagon 7 July 2005 19:19

yea de eerste keer dat ik em gebruik

:')

wellicht dat je ons kunt duidelijk maken wat jij voelt bij het begrip 'gothic'???????

Karliene 7 July 2005 19:41

Het zijn ook mensen, maakt mij niet uit.

Ik zie liever een gothic dan zo'n sjonnie of anita.

SpiNe 7 July 2005 21:02

10 euro wedden dat jij niet eens weet wat gothic's waren?

Impressions 7 July 2005 21:09

Ik citeer de site 'Er zijn natuurlijk goths die dit wel doen, maar die heb je ook gewoon onder gewone mensen.'

Conclusie: Gothics zijn geen gewone mensen.

dext0r 7 July 2005 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Conclusie: Gothics zijn geen gewone mensen.
nee idd, gezien de beperkte hoeveelheid zonlicht die deze soort met zich mee krijgen zullen ze uiteindelijk toch ook wel moeten evolueren tot een ander soort, een nog bleker ras dan de 'blanke mens' nu al is ..

8{ :+

appelshampoo 8 July 2005 10:03

deze gaat naar lifestyle

nevaeh1987 8 July 2005 10:56

wedden dat jij over 2 jaar ook weer 'normaal' bent

Atjeuh 8 July 2005 11:02

die foto is helemaal niet 'gothic' :+

biffyclyro 8 July 2005 17:17

:') :')

Xero 8 July 2005 21:28

Ik ben gothic. :7

elize 8 July 2005 21:40

wat vind jij er dan van ¿
heb ik gelijk ¿

groetjes elize

Xero 8 July 2005 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elize
wat vind jij er dan van ¿
heb ik gelijk ¿

groetjes elize

Sorry, maar ik ben het niet altijd met je verhaal op die site eens.
Waar heb je eigenlijk de informatie vandaan?

Bask 8 July 2005 22:30

bedenk toch je eigen subcultuur en sluit je daar dan bij aan. :x

SpiNe 9 July 2005 13:01

wel jammer dat al die mooie gothic meiden altijd lesbi zijn

L_angeldc 9 July 2005 18:52

Citaat:

muziek
Niet alleen dingen die te maken hebben met het uiterlijk,maar ook muzieksoorten worden toegeschreven aan de gothic stijl. Gothics luisteren eigelijk gewoon naar alle soorten muziek die ze willen, en veel niet-goths luisteren natuurlijk ook gewoon naar gothic muziek. Hier heb je 2 specifieke soorten van. Dit zijn gothic rock, en gothic metal. Een andere soort muziek dat mensen vaak verwarren met gothic is de fantasy muziek. Een voorbeeld hiervan is Within Temptation. Eigenlijk maakt iedere gothic band een andere soort muziek, je kan ze wel indelen onder gothic rock en gothic metal, maar de muziek van elke groep klinkt weer heel anders, wat dat erg moeilijk maakt.en dit komt natuurlijk weer doordat ze allemaal orgineel zijn. De nieuwe bandjes doen wel dingen na van bestaande groepen maar uiteindelijk ontwikkelen ze allemaal een eigen stijl. Er bestaan zo veel verschillende groepen en het lijken soms wel allemaal aparte muziekstromingen te zijn maar toch behoren ze wel tot de gothic stroming.
en dan staat er ook een plaatje van slipknot bij :')

Xero 9 July 2005 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Er staan sowieso geen plaatjes van gothicbands bij. :{

thali 10 July 2005 09:54

Kunnen jullie bij de vraag van de TS blijven? Anders komt hier een slotje op.

MrInsane 10 July 2005 10:40

Nou ik moet toch zeggen, ik ken wel wat mensen die Gotic zijn maar ik stoor me daar totaal niet aan.
Kan zijn omdat ik te onverschillig ben of wat dan ook, maar ik heb gewoon zoiets "als zij zo willen leven, laat ze dan lekker!!".
Want jah anders kunnen we wel commentaar gaan hebben op iedereen want die is Kakker, die is Gothic, die is Zwart, en noem maar op.
Dus ik snap je probleem niet

prinskoekje 10 July 2005 11:35

'k vind die website moeilijk om te lezen.

Ofwel is het door de kleurcombinaties en de oplichtende sterretjes ofwel ligt het gewoon aan mijn concentratievermogen.

SpiNe 10 July 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Lol zwart zijn kunje toch niet vergelijken met gothics...waar slaat dat nu weer op.
hij gebruikte het toch als een voorbeeld..:z

L_angeldc 10 July 2005 15:37

ik weet helemaal niets van gothic, maar als ik mensen in fluwelen zwarte jurken buiten zie lopen met 30 graden dan denk ik wel waddengekken zeg :D

Xero 10 July 2005 16:22

Citaat:

ik weet helemaal niets van gothic, maar als ik mensen in fluwelen zwarte jurken buiten zie lopen met 30 graden dan denk ik wel waddengekken zeg :D
Alsof gothic alleen maar zwarte fluwelen jurken is. :no: Ik draag die zooi al jaren niet meer.

appelshampoo 10 July 2005 18:41

Citaat:

hahah, een kennis van mij draagt ook altijd gothic-kleren, en ik heb haar heel hard uitgelachen laatst met die hittegolf :+

Banaan 10 July 2005 20:14

Citaat:

Bij dat plaatje van Within Temptation las ik Shitin Temptation :')

LotVot 11 July 2005 18:01

Kei lelijk :|

Cataclysm 11 July 2005 18:53

Gothic metal heeft ook nauwelijks iets met de echte gothic muziek van doen.

gwyneh 11 July 2005 19:12

nu vraag ik me dus heel erg af: wat is er mis met gothic's?
is het hoe ze eruit zien, ik het hoe ze denken.
wat is het?
dat wil ik heel graag weten, aangezien ik (nee,ik hou niet van in hokjes denken maar dat moet deze keer wel) ook ''gothic'' ben.

dext0r 11 July 2005 19:49

als je nu eerst eens probeert die vraag aan je zelf te stellen, en ook probeert te antwoorden. waar kom je dan op uit? en ga jezelf dan eens de vraag stellen of het begrijpelijk is dat andere mensen zo kunnen denken.., pas dan moet je eens gaan kijken wat het antwoord van anderen is.

hegje 11 July 2005 20:01

ik vind dat die meisjes zich verdomd lelijk kleden maar bij de meeste (die ik zie) is dat als ze mijn soort kleding aan doen (maar vrouwelijke broek enzo) dan zijn ze verdomd lekker :9

Cataclysm 11 July 2005 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
als je nu eerst eens probeert die vraag aan je zelf te stellen, en ook probeert te antwoorden. waar kom je dan op uit? en ga jezelf dan eens de vraag stellen of het begrijpelijk is dat andere mensen zo kunnen denken.., pas dan moet je eens gaan kijken wat het antwoord van anderen is.
Maar dat is niet te doen, natuurlijk.
Want wie zijn 'anderen'.

Tyskie 11 July 2005 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
ik vind dat die meisjes zich verdomd lelijk kleden maar bij de meeste (die ik zie) is dat als ze mijn soort kleding aan doen (maar vrouwelijke broek enzo) dan zijn ze verdomd lekker :9
Ja, jammer is dat... In potentie zijn het gewone hete bitches, gaan ze zichzelf lelijk lopen maken.. Dan vraag ik me af waarom moedertje Natuur hen dan die natuurlijke kwaliteiten heeft meegegeven. Maak er dan gelijk een lelijke trol van ofzo.

AmbyPur 11 July 2005 22:41

nix mis met gothics. nouja.. :+ laat ik het zo zeggen, ze moeten het zelf weten :9

met een vraagteken op zijn kop wel :')

Xero 11 July 2005 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ja, jammer is dat... In potentie zijn het gewone hete bitches, gaan ze zichzelf lelijk lopen maken.. Dan vraag ik me af waarom moedertje Natuur hen dan die natuurlijke kwaliteiten heeft meegegeven. Maak er dan gelijk een lelijke trol van ofzo.
Met dit weer zijn ze in hun kleding inderdaad behoorlijk heet, maar om ze nou ook knap te noemen. De meeste goffics zijn gewoon lelijk trollen, alleen valt het niet zo op door al die make-up.
Je hebt ook sexy goffics, maar die dragen (meestal) geile kleertjes zoals korte rokjes, netkouspanty's, panterprintjes, leuke hempjes, puntschoentjes.:9

biffyclyro 12 July 2005 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
hij gebruikte het toch als een voorbeeld..:z
dan nog

Molliej 13 July 2005 07:05

gothics zijn gewoon normale mensen, ze hebben alleen n andere levensstijl en kledingsmaak... so what? ze zijn gewoon cool, ze zijn alternatief... I (L) alternatieve mensen... ben dr zelf ook een... gothics worden vaak niet begrepen... omdat ze zo zwart zijn bla bla bla... maar je heb ook gothics die in een gewone spijkerbroek lopen hoor... tis een levensstijl, een richtlijn... niet alleen kleding of muziek... ik bedoel, zelfs de koningin kan marilyn manson of system of a down luisteren, dat maakt dr nog geen gothic of wel dan???

dank u_0_

L_angeldc 13 July 2005 09:27

ja en we zijn allemaal zo lekker onszelf :love:

@ Xero : nu, er zal ongetwijfeld meer zijn dan alleen de fluwelen jurken maar de meesten dragen dat soort kleding dus op zich niet zo gek dat men dat gaat associeren met gothic of wel? En of jij dat wel of niet draagt maakt verder niet uit, het gaat hier over het algemene beeld van gothics.

Ancalagon 13 July 2005 17:20

bestaan er eigenlijk wel gothics

Xero 13 July 2005 18:59

Citaat:

ja en we zijn allemaal zo lekker onszelf :love:

@ Xero : nu, er zal ongetwijfeld meer zijn dan alleen de fluwelen jurken maar de meesten dragen dat soort kleding dus op zich niet zo gek dat men dat gaat associeren met gothic of wel? En of jij dat wel of niet draagt maakt verder niet uit, het gaat hier over het algemene beeld van gothics.

Maar dat is juist het probleem. Het algemene beeld klopt gewoon niet. En dat is niet alleen bij gothic, maar bij hiphop zie je dat ook heel erg. Opzich is het niet heel erg als mensen niet precies weten wat zo'n subcultuur inhoudt (het is dus een subcultuur en geen levensstijl), maar na een tijdje wordt je toch gek van al die vooroordelen. :no:

gwyneh 14 July 2005 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xero
Maar dat is juist het probleem. Het algemene beeld klopt gewoon niet. En dat is niet alleen bij gothic, maar bij hiphop zie je dat ook heel erg. Opzich is het niet heel erg als mensen niet precies weten wat zo'n subcultuur inhoudt (het is dus een subcultuur en geen levensstijl), maar na een tijdje wordt je toch gek van al die vooroordelen. :no:

mee eens!!!!

appelshampoo 14 July 2005 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
bestaan er eigenlijk wel gothics
daarvoor hebben we de alwetende: klik

gwyneh 14 July 2005 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
omfg :o

Molliej 14 July 2005 16:27

jah maar weet je, de meeste "gohtics" denken alleen maar dat ze heel gothic zijn, terwijl ze nieteens weten wat het inhoud... :') dat vind ik echt diep triest... als mensen zeggen van: jah ik ben gothic... en dan luisteren ze bijv. evanescence... lkkr gothic ben je dan... majah... das mijn mening... of van die paddestoelgothics... die schieten gewoon uit de grond van de ene op de andere dag zegmaar... huppelgoths... die in jurken lopen en dan echt proberen op te vallen zo van: kijk mij es gothic zijn...

ken ik slecht tegen persoonlijk :')

prinskoekje 14 July 2005 17:11

ik denk dat onze gotic al een tijdje weg is.

Ancalagon 14 July 2005 18:35

mmm die plaatjes op gothics.com hebben me wel overtuigd
ik word ook gothic

gwyneh 15 July 2005 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
mmm die plaatjes op gothics.com hebben me wel overtuigd
ik word ook gothic

je word ook gothic?
en hoe wil je dat zo opeens doen dan?
zo van de ene op de andere dag: ploep, ik ben gothic?

freakymy 15 July 2005 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Molliej
jah maar weet je, de meeste "gohtics" denken alleen maar dat ze heel gothic zijn, terwijl ze nieteens weten wat het inhoud... :') dat vind ik echt diep triest... als mensen zeggen van: jah ik ben gothic... en dan luisteren ze bijv. evanescence... lkkr gothic ben je dan... majah... das mijn mening... of van die paddestoelgothics... die schieten gewoon uit de grond van de ene op de andere dag zegmaar... huppelgoths... die in jurken lopen en dan echt proberen op te vallen zo van: kijk mij es gothic zijn...

ken ik slecht tegen persoonlijk :')

Je hebt gelijk die wannabe kindjes zijn triest

persoonlijk wil ik geen gothic zijn k vind et onzin die lifestyle enzo brrr...

Ancalagon 15 July 2005 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwyneh
je word ook gothic?
en hoe wil je dat zo opeens doen dan?
zo van de ene op de andere dag: ploep, ik ben gothic?

niet?

Impressions 15 July 2005 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
http://www.empirealpacaassociation.c...en-Gothics.jpg

Dit beest is meer gothic dan de TS

volumeknopje 15 July 2005 15:59

Citaat:

Goths zijn mensen die leven vanuit hun gevoel. Ze nemen beide positieve en negatieve dingen daardoor sterker waar. Een van de belangrijke dingen voor een goth is het crieeren van dingen, bijv. muziek,kunst, poezie en verhalen.
Nou ben ik in een zware identiteitscrisis beland :p
Ik crieer (fijn woord voor lingo zo :+ :p ) ook dingen en leef ook vanuit mijn gevoel.
Maar mij noemen ze vaker Gethict dan Gothic 8-)

Goed, ff je vraag...
Citaat:

gothic wat vind jij ¿
Ik vind het een raar vraagteken.
En ik denk wel dat dat gothic gedoe een soort trend is. maar dan geen modetrend maar meer een trend in iemands hoofd.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.