![]() |
gothic wat vind jij ¿
gothic
wat vinden jullie daar nou van ¿ en willen mijn site ff lezen http://websitemaker.kennisnet.nl/gothic99/index.htm mensen die anders zijn eng of stoer ¿ groetjes Citaat:
|
yea de eerste keer dat ik em gebruik
:') wellicht dat je ons kunt duidelijk maken wat jij voelt bij het begrip 'gothic'??????? |
Het zijn ook mensen, maakt mij niet uit.
Ik zie liever een gothic dan zo'n sjonnie of anita. |
10 euro wedden dat jij niet eens weet wat gothic's waren?
|
Ik citeer de site 'Er zijn natuurlijk goths die dit wel doen, maar die heb je ook gewoon onder gewone mensen.'
Conclusie: Gothics zijn geen gewone mensen. |
Citaat:
8{ :+ |
deze gaat naar lifestyle
|
wedden dat jij over 2 jaar ook weer 'normaal' bent
|
die foto is helemaal niet 'gothic' :+
|
:') :')
|
Ik ben gothic. :7
|
wat vind jij er dan van ¿
heb ik gelijk ¿ groetjes elize |
Citaat:
Waar heb je eigenlijk de informatie vandaan? |
bedenk toch je eigen subcultuur en sluit je daar dan bij aan. :x
|
wel jammer dat al die mooie gothic meiden altijd lesbi zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen jullie bij de vraag van de TS blijven? Anders komt hier een slotje op.
|
Nou ik moet toch zeggen, ik ken wel wat mensen die Gotic zijn maar ik stoor me daar totaal niet aan.
Kan zijn omdat ik te onverschillig ben of wat dan ook, maar ik heb gewoon zoiets "als zij zo willen leven, laat ze dan lekker!!". Want jah anders kunnen we wel commentaar gaan hebben op iedereen want die is Kakker, die is Gothic, die is Zwart, en noem maar op. Dus ik snap je probleem niet |
'k vind die website moeilijk om te lezen.
Ofwel is het door de kleurcombinaties en de oplichtende sterretjes ofwel ligt het gewoon aan mijn concentratievermogen. |
Citaat:
|
ik weet helemaal niets van gothic, maar als ik mensen in fluwelen zwarte jurken buiten zie lopen met 30 graden dan denk ik wel waddengekken zeg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kei lelijk :|
|
Gothic metal heeft ook nauwelijks iets met de echte gothic muziek van doen.
|
nu vraag ik me dus heel erg af: wat is er mis met gothic's?
is het hoe ze eruit zien, ik het hoe ze denken. wat is het? dat wil ik heel graag weten, aangezien ik (nee,ik hou niet van in hokjes denken maar dat moet deze keer wel) ook ''gothic'' ben. |
als je nu eerst eens probeert die vraag aan je zelf te stellen, en ook probeert te antwoorden. waar kom je dan op uit? en ga jezelf dan eens de vraag stellen of het begrijpelijk is dat andere mensen zo kunnen denken.., pas dan moet je eens gaan kijken wat het antwoord van anderen is.
|
ik vind dat die meisjes zich verdomd lelijk kleden maar bij de meeste (die ik zie) is dat als ze mijn soort kleding aan doen (maar vrouwelijke broek enzo) dan zijn ze verdomd lekker :9
|
Citaat:
Want wie zijn 'anderen'. |
Citaat:
|
nix mis met gothics. nouja.. :+ laat ik het zo zeggen, ze moeten het zelf weten :9
met een vraagteken op zijn kop wel :') |
Citaat:
Je hebt ook sexy goffics, maar die dragen (meestal) geile kleertjes zoals korte rokjes, netkouspanty's, panterprintjes, leuke hempjes, puntschoentjes.:9 |
Citaat:
|
gothics zijn gewoon normale mensen, ze hebben alleen n andere levensstijl en kledingsmaak... so what? ze zijn gewoon cool, ze zijn alternatief... I (L) alternatieve mensen... ben dr zelf ook een... gothics worden vaak niet begrepen... omdat ze zo zwart zijn bla bla bla... maar je heb ook gothics die in een gewone spijkerbroek lopen hoor... tis een levensstijl, een richtlijn... niet alleen kleding of muziek... ik bedoel, zelfs de koningin kan marilyn manson of system of a down luisteren, dat maakt dr nog geen gothic of wel dan???
dank u_0_ |
ja en we zijn allemaal zo lekker onszelf :love:
@ Xero : nu, er zal ongetwijfeld meer zijn dan alleen de fluwelen jurken maar de meesten dragen dat soort kleding dus op zich niet zo gek dat men dat gaat associeren met gothic of wel? En of jij dat wel of niet draagt maakt verder niet uit, het gaat hier over het algemene beeld van gothics. |
bestaan er eigenlijk wel gothics
|
Citaat:
|
Citaat:
mee eens!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah maar weet je, de meeste "gohtics" denken alleen maar dat ze heel gothic zijn, terwijl ze nieteens weten wat het inhoud... :') dat vind ik echt diep triest... als mensen zeggen van: jah ik ben gothic... en dan luisteren ze bijv. evanescence... lkkr gothic ben je dan... majah... das mijn mening... of van die paddestoelgothics... die schieten gewoon uit de grond van de ene op de andere dag zegmaar... huppelgoths... die in jurken lopen en dan echt proberen op te vallen zo van: kijk mij es gothic zijn...
ken ik slecht tegen persoonlijk :') |
ik denk dat onze gotic al een tijdje weg is.
|
mmm die plaatjes op gothics.com hebben me wel overtuigd
ik word ook gothic |
Citaat:
en hoe wil je dat zo opeens doen dan? zo van de ene op de andere dag: ploep, ik ben gothic? |
Citaat:
persoonlijk wil ik geen gothic zijn k vind et onzin die lifestyle enzo brrr... |
Citaat:
|
Citaat:
Dit beest is meer gothic dan de TS |
Citaat:
Ik crieer (fijn woord voor lingo zo :+ :p ) ook dingen en leef ook vanuit mijn gevoel. Maar mij noemen ze vaker Gethict dan Gothic 8-) Goed, ff je vraag... Citaat:
En ik denk wel dat dat gothic gedoe een soort trend is. maar dan geen modetrend maar meer een trend in iemands hoofd. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.