![]() |
Ik begin bang te worden.
Ik haat het zo erg dat Amsterdam nu gezien wordt als volgend doelwit van terrorisme. :| Eerst maakte ik me niet zo druk om dit soort shit maar het komt nu echt heel dichtbij. Misschien een paar honderd meter verderop verhuizen ofzo. :o
Kutmedia. |
Gent is groot genoeg :yes:.
Ach, als het moet gebeuren, gebeurt het toch. En het is misschien beter om mee om te komen dan al je 'dierbaren' te zien sterven. En misschien is wat ik nu net gezegd heb, wel heel naïef. |
woon je dicht bij een metrostation? of schiphol?
|
Citaat:
(Nee niet onder een doos of prullepak of 1 van die boerengrapjes :z) |
Oja, alsof die heikneuters ook echt een aanslag op een pontje gaan plegen? :rolleyes: ;)
|
Citaat:
|
moet je maar in Vaassen wonen, niks aan de hand :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog wel een kamer over:9
|
Citaat:
|
Zit je in Heerlen toch (relatief) veilig :yes:
|
in chersonissos ook hoop ik :9
|
Ik snap het probleem niet, iedereen is bang dat er strx een aanslag hier in Nederland komt terwijl ik nog steeds vet relaxt rondloop.
Ik woon dan wel niet in Amsterdam, maar nog ben ik niet bang dat strx bij ons hier een vliegtuig in de Martinitoren hangt of weet ik veel. Dus ik vind het veel ophef over nix eigelijk, maarja das mijn mening :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie nederlanders moeten toch niet bang zijn.
Wat zouden die terroristen nu in Nederland komen doen. Er is daar toch niets boeiend. Bij ons heb je teminste nog een mannetje pis :) [ na deze reactie is het heel het topic om zeep zeker :{ ] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens als er een aanslag wordt gepleegd, ga je er toch niets kunnen aandoen. Waarom dan bang zijn? |
Ik word er ook moe van dat bangmakende gedoe op tv.
Als het komt, komt het wel... Ga er niet om wakker liggen, je kan morgen ook wel onder een bus/tram lopen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Christelijk belg! |
Citaat:
:{ |
Ja fuck, lekker relaxt rondlopen, allemaal leuk en aardig. Als er een aanslag komt, is het toch _maar_ Amsterdam. Ik ben net zo bang dat t in Den Haag gebeurd. Ik snap niet waarom ik me geen druk zou moeten maken.
Media maakt natuurlijk mensen bang, maar ik weet niet hoe reeel de kansen zijn... |
ik bescherm je wel :$
|
Citaat:
|
awwh poepiedroepie :love:
|
Citaat:
|
eerst trouwen kreng!
|
Mag niet! Moet van mn geloof eerst seks hebben voordat ik trouw. :$
|
kom we neuken tijdens ons huwelijk :+
|
Sinds wanneer praat jij zo vies? :'(
|
sinds ik jou in me leven heb :$
|
Citaat:
Trouwens, ik liep vandaag wel weer door centraal, en er was echt fucking veel politie. :| Werd toen best wel depressief toen ik dat zag, want er hing echt een sfeer waar je bang van wordt. |
O-)
|
Citaat:
is dat jouw manier van zeggen dat ik de volgende keer bij centraal je handje moet vasthouden ofzo? :| |
Citaat:
|
uhuh
en daar liep blue??? waren ze crackchickies aan t checken ofzo? of controleren op explosief poeder? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ze durfen nooit alleen he:+ zelfs fiets-overtredingen worden door 4 man per boete uitgeschreven:yes: :notgood: |
ons grasveld is groot genoeg hoor.. en we hebben ook nog een stal!! kom maar:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond hem wel grappig eigelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.