![]() |
films waar je bij moest huilen
vertel eens even... :p bij welke pinkte je een traantje weg of liepen er krokodillentranen over je wangen?
ik gister nog, bij ice age. (wanneer Wanneer Sin en Manny afscheid nemen van de baby) eigenlijk ben ik best wel een huilebak tijdens films. :') |
Nog nooit gejankt. :+
Wel een bepaald gevoel na een film als Requiem for a Dream of één van die twistmovies. :p |
ik heb bij free willy gehuild :'(
maar ja toen was ik 10 ofzo oja en what a girl wants en love actually en dat soort boutfilms :[ |
Ik heb eigenlijk nog nooit gehuild bij films.
Wat niet wil zeggen dat sommige films mij niet koud laten. |
Vroeger bij disneyfilms:+
The Green mile:( En van die boutfilms, zoals biffy al zei:p |
Pearl Harbour dat einde :yes:
Echt waar. |
Citaat:
|
Citaat:
stiekem moest ik ook wel huilen bij die film, toen Danny (josh) dood ging *snif* :7 |
Citaat:
en wat ben trekvlek toen zei :'( Bij Belle en het Beest toen het beest veranderde in een mens .. :p |
the elephant man. vet zielig.
|
Free Willy
Platvoet en zijn vriendjes Black Beauty ja sorry maar daar moest ik echt wel ff van huilen... (jaren geleden ;) ) |
toen ik 4 was...(HEEL lang geleden) heb ik gehuild bij ET :(
en nog 1x bij Project X toen de grote chimpansee overleed was zo zielig :( |
Citaat:
|
Citaat:
ik zat daar met tranen in m'n ogen (toen ET daar zo bijna dood ging he) en een jongetje van vier roept zo door heel de cinema "hee kijk, ET gaat dood" *snif* :+ |
als het even kan huil ik bij elke film waarin iemand dood gaat of juist bij een ontzettend happy end of zo.
maar dat doe ik alleen als ik alleen ben. |
Citaat:
|
De enige film waar ik bij moest huilen was die ene waar Julia Roberts kanker had en toen overleed.
|
The Green Mile, zo triestig :'(
En bij Titanic ook (al wel lang geleden), dat vind ik echt zo'n goede film :) |
Citaat:
|
Bambi :'( :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder geen films waarbij ik moest huilen denk ik.. |
Citaat:
Maar wel een zielig einde. Soms neemt je hart het over van je hersens knul. |
Citaat:
|
Bij The Green Mile idd... en nog een film waar zo'n liefdesverhaal inzat, maar ben de naam vergeten... naja boeit ook niet, je gaat toch associaties maken met je eigen ervaringen :p
Oeh en tijdens miami animal cops ( ofzo ) op Animal Planet, moet ik soms ook huilen ( ik weet het, het is geen film ). Puppy's bijvoorbeeld die helemaal in de steek worden gelaten door hun baasje, kruipend op de politie afgaan en een laatste blafje geven uit angst :( stelletje klootzakken zijn de mensen ook :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was vroeger mn favoriete film :') |
Ja bij mij ook, hij is al helemaal platgespeelt, die videoband, het geluid is helemaal naar de zak.
|
Citaat:
Draaide ET bij jullie twee jaar geleden nog in de bioscoop? :d Twee jaar geleden lag ET al ongeveer 20 jaar onder de grond hoa |
ze hebben m destijds opnieuw in de bios uitgebracht... ;)
en toen flopte ie een beetje |
Citaat:
ben hem trouwens met school gaan kijken... |
Als ik 'City of Angels' kijk, heb ik het toch wel ff moeilijk hoor.
Op het laatst als Seth bij z'n vriendin zit te huilen en daarna... |
What dreams may come:'(
|
Citaat:
|
alien versus predator
de verneuking..... het was te erg:'( toen ik de predator en dat wicht samen hand in hand zag rennen hield ik het niet meer! :'( |
Citaat:
Carrie II vond ik echt zielig en zo'n mangafilm van tig jaar geleden.. :$ |
Bambi, Black Beauty, Green Mile, Titanic, Spirit (O-)), nog wel enkele films waar ik nu niet meteen kan opkomen :p
En jaah sommige waren vroeger :+ |
ik heb nooit tranen over mijn wangen laten lopen na een film. maar ik werd wel lichtelijk emotioneel bij i am sam, the green mile en het einde van man on fire :Y) verder weet ik zo ff niks...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.