![]() |
Rockband
lijkt dat jou niet gaaf ??
Mij wel :9 (het liefst met goede vrienden de wereld veroveren) |
Geen rockband.. maar wel spelen in een bandje.
|
Jahzeker. Met mn gitaar dan.
|
jaa. .met keyboards, turntables, bliepjes en andere electrowazige apparatuur <3
|
Citaat:
|
iemand hier die een goede drummer, gitarist of bassist is ?
|
ik speel liever R&B, is veel hipper :+
|
Hip hop is de goeiste.
|
Citaat:
Ik ben echt een geweldig gitarist. |
Citaat:
dat vind ik toch zown rotmuziek (sorry) |
Citaat:
de beste . Nee Hip Hop suck en is fake !!:x |
Citaat:
Maar hoezo hip hop suck en fake? Geef is argumenten want volgens mij blaat je maar wat net zoals vele. |
Citaat:
zij vergelijkt hiphop met datgene wat in de top40 staat, maar we weten wel beter dat er meer is dan 50ct en the game.. |
Citaat:
|
Nee hoor, ik weet dat hip hop meer is dan wat je op tv ziet.
Maar ik vind et zo simpel. je gaat deuntjes verzinnen en coupletten. Rock vraagt meer dan alleen maar dat. Tja het blijft een kwestie van smaak. |
rock gaat ook verder dan alleen maar (bas)gitaren en drums.
zo kent ieder genre wel zijn meug. maar als jij zo'n rock liefhebber bent, en hiphop niets vind. ken je de term 'cross-over' ? hierin wordt beiden gecombineerd. Misschien moet je eens bands die cross-over spelen gaan luisteren, dan ga je denk ik toch zaken meer waarderen...? ik zeg altijd maar zo, je moet je horizon wel verbreeden, uiteindelijk leer je toch de grenzen kennen. |
Citaat:
yep, dat vind ik wel leuk, maar echte rock blijft men favoriet ;) *deze lachende smiles zijn irritant* |
lijkt me wel vet om in een bandje te spelen. Vooral als het met kei goeie vrienden is en we ons super amuseren tijdens de repetities. Doorbreken hoeft voor mij totaal niet! (liever niet zelfs)
oja, en het hoeft niet persé rock te zijn. Citaat:
|
wie is er nou weer undercover
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:') |
Re: Rockband
Citaat:
vooral als je drummer besluit er mee op te houden en de bassist niet goed genoeg kan bassen 8| |:( :'( |
Citaat:
kun je van je hobby je werk maken... Je zegt zelf met kei goeie vrienden, dus veronderstel ik dat alle problemen te bespreken zijn ;) |
lang leve rockbands :yes:
net een gevormd, wel beetje alternatief met keyboard (net gekocht ZO duur :{ ) en de rest van een normaal rockgroepje :) :thumbsup: |
een keybord hoort niet echt bij een standaard rockgroep toch ??
-> |
nee vandaar we maken het beetje alternatief, zo die richting op, de rest wel als standaard rockband (bv drummer, lead/basgit ...)
|
leuk (beetje jaloers)
|
In mijn hip hop crew zit 1 gitarist, 1 drummer en 1 bassist. Ook erg leuk en rockend.
|
hebben jullie ook een naam ?
|
de naam, wel... dat ligt eraan wie er in de groep komt
beetje raar maar als ik bij hun huidig groepje kom, dan blijft het hun naam 'my beloved existence' en als de bass en keyboard dus een vriend van mij en ik, andere mensen bij ons laten spelen (we hebben er al op t oog) dan wordt het een andere naam :) mr we denken eerder aant 2de |
Iemand hier die sirieuze plannen heeft om een bandje op te richten ?
|
Ik heb er al genoeg en als ik er meer zou willen zou ik dat niet met jou doen omdat je waarschijnlijk te ver weg woont enzo :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na een tijdje leer je elkaar vast wel kennen :z
|
Citaat:
|
nee zeg dat lijkt me nou eCHt niks :z
|
Iemand ie in een band zit ? Zo ja wat is jou favo band ?
Door wie be je et meest geinspirierd ? |
Citaat:
|
Citaat:
leuk he ? "onduidelijk" doen |
Citaat:
|
Citaat:
maar het stereotiepe drummer is niet zo makkelijk he :p Citaat:
komt dicht in de buurt jah :p |
Citaat:
|
ik vind rock echt voor wauzen en mensen die instrumenten bespelen zijn homofiel...
|
Citaat:
|
Citaat:
en echt emotionele muziek :'( |
Citaat:
|
Hip hop is ook emotioneel. :[
Big Pimpin van Jay-Z bijvoorbeeld. |
zeker ... om te :'( die nummers...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.