![]() |
bij gebrek aan een afscheidstopic
toch maar even het bericht vanuit amerika. ik ben momenteel op een rondreis door het westen van amerika, ik ben nu in syracuse. de afgelopen dagen ben ik in NY en boston geweest en morgne naar de niagara falls.
dus hier zal ook alles wel goed gaan. ik spreek jullie vast nog wel een keer deze vakantie! |
cool, veel plezier nog
|
is dit een stille hint dat je een afscheidstopic had gewild? ;)
maar inderdaad zeer cool dat je daar bent joh, maak veel foto's enzo :thumbsup: Hoe lang blijf je er en kunnen we nog hier verwachten tijdens je vakantie? Veel plezier nog in ieder geval! |
Doe Bush de groeten van mij :p.
En natuurlijk: veel plezier nog! |
zo'n reis willen 2 vrienden en ik ook eens gaan maken binnen x aantal jaar. van seattle naar san diego reizen ofzo met alle parken drbij:7
veel plezier enzo |
amuseer je! (lijkt me niet zo moelijk...)
:wave: :* |
stoer!
ff kijken of ik vanaf Hongarije ook nog ff wat kan posten :d Vanaf vrijdag benk daar ;) |
Citaat:
|
das wel relax kerel
veel plezier, en dat moet nie al te veel moeite zijn denk ik..:) |
Citaat:
nou goed, ik ben nu op mijn laatste bestemming: miami beach. relaxed hier, zon zee en palmbomen wat wil je nog meer. @thalia: ik heb bush wel langs zien zoeven in een zwarte limo toen we in washington waren paar dagen terug. hij kwam toen net thuis van vakantie ofzo 8) alleen ik heb em niet de groeten gedaan :p |
Citaat:
regen, een vieze sloot en een oude eik 8| :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
westside :7
|
bveel plezier..
|
heeft emily miami niet geteisterd?
|
nee, gelukkig niet. die draaide weg naar mexico. dennis was daar wel, maar toen zaten wij nog in het noorden.
ik ben alweer terug :( foto's volgen snel :) |
Wel strak hoor gast veel plzier daar in de US ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
iig, ik ben benieuwd naar alle te gek gave fotos stevie :yes: |
Zozo, stoer! Veel plezier nog kerl! :yes:
|
jij ook al? :(
|
ja veel plezier nog! :thumbsup:
8{ |
Citaat:
:9 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.