![]() |
vreemd eten
proberen jullie vaak nieuwe dingen uit die je nog nooit gegeten hebt? (als je bv op restaurant gaat)
of hou jij het liever bij het doorsnee belgische menu? en wat hebben jullie dan allemaal al uitgeprobeerd? |
doorsnee belgisch menu dat is voor mij vlaamsche frites ofzo? :+
soms probeer ik wel een iets nieuws uit, maar meestal neem ik iets wat ik ken omdat ik weet dat dat in ieder geval gigantisch lekker is :9~ ik ben er wel mee opgevoegd om niet alleen maar hollandsche pot te eten. maar ook eens wat anders. appelmoesstampot en broccolitaart bijvoorbeeld zijn verrukkelijk, en ik ben gek op vis ook. maar bij het uit eten gaat mijn voorkeur toch vaak uit naar een heerlijke biefstuk :9 ik heb ook wel eens wat van die vegetarische dingen uitgeprobeerd omdat die vaak lekker schijnen te zijn, maar daar was ik toch niet zo gek op. |
Nou ik heb niet zoiets van:ik ga nu nieuw soort eten uitproberen.
Maar als ik eten aangeboden krijg die ik nog niet ken, proef ik het wel (ik ken best veel mensen uit verschillende landen) |
Citaat:
Witloof o.a. en wrs ook wel de gewone "boerenkost" (kolen enzo). |
Op zich ben ik wel in voor onbekend eten, zolang het vlees maar niet anders is dan kip, koe of varken :p * gaat discussie aanhoren over fricandellen *
|
Ik probeer eigenlijk bijna altijd iets nieuws of anders uit ofzo als ik uit eten ga, biefstuk kan ik ook wel thuis in de koekenpan gooien :p Ik ben een enorme fan van gamba's, en verder eet ik sowieso vaak visgerechten als ik uit eten ga.
|
Ik ben vegetariër dus voor mij is er niet zoveel keuze.
|
Citaat:
Op Werchter heb ik vbv vegetarische Nasi gegeten :) Ik probeer ook graag nieuwe dingen uit, maar vaak heb ik er niet echt de kans toe. (zoveel ga ik niet op restaurant, of andere eetgelegenheden) |
Overigens eten wij thuis vaak exotisch, dus ik vind niet snel iets vreemd.
|
Citaat:
En anders vis ik er gewoon het vlees uit :$. |
soms eet je gewoon vage dingen... ik zeg wel niet welke... maar najah... tog maar wel... in roemenie heb ik schapen-longen, koeien-tong en varkens-nieren gegeten:+ als nie niet weet dat je dat eet, ist best lkkr... majah... in frankrijk: slakken, varkens-hersenen en koeien-ogen in de soep... zag dr niet al te smakelijk uit... mar je moet alles tog een keer proberen? ik zweer het je.. ik heb t echt gegeten.. maar ik doe het nooit meer... nu ik weet hoe het smaakt en hoe het eruit ziet...*)
|
Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe dingen te proberen.:)
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens koeientong gegeten, dat maakt m'n oma altijd, en eigenlijk is het helemaal niet vies. Alleen het idee is vies. En niertjes en levertjes enzo, maar vroeger was dat heel normaal om te eten :p
|
Ik ben een echt typ van: wat een boer niet kent dat vreet die niet :p
ik probeer wel eens nieuwe dingen maar dan moet me wel verteld worden wat er precies in zit. Ik ben niet zo als m'n ouders met kangaroe eten en krokodil of haggis... brrr :| heb wel eens hersenen op trouwens :+ |
Citaat:
|
Toen ik nog geen vegetariër was heb ik ooit haai gegeten :o
en het was erg lekker :$ |
ik vind t wel leuk om af en toe iets nieuws te proberen :) Maar vaak is het dan wel fijn als iemand anders waarmee je gaat eten wel iets 'normaals' neemt, zodat je kan ruilen wanneer je het niet lekker vindt :+
Er zijn wel een aantal dingen die ik echt nooit zal proberen omdat ze er gewoon te ranzig uitzien, zoals inktvis (behalve dan van die ringetjes), oesters, slakken (mwah die misschien nog wel...) en stierenballen. |
ga vanaaf burritos maken.. geen idee wat het is maja..
:+ |
Ik wou dat ik het wa meer deed, maar eigenlijk eet ik bijna altijd alleen maar wat ik zeker lust. In Thailand bv. at ik heel veel internationale gerechten en niet de typische gerechten van ginder. Maar ik ben juist terug van op reis(Corfu-Griekenland) en ik heb toch wel mijn best gedaan om wa dingen te proeven(gelukkig waren er daar ni zo veel rare dingen:p )
maar ik doe mijn best;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.