![]() |
Charlie and the chocolatfactory
al iemand gezien?
en hoe is ie bevonden? |
supergaaf
(ook al is J Depp niet men favo acteur ofzo):p |
Citaat:
de boek vond ik allesins wel geweldig goed, dus ik hoop de film ook. (wat meestal een slappe versie is) (ook al is J Depp wel men favo acteur ;) ) |
ik heb de oude versie van de film gezien. bijzonder maar we leuk hoor :) als je niet helemaal blut bent kun je hem best in de bios gaan zien :p
|
Ja kijk of die kei goed is blijft een mening denk ik eniT.
Maar ik ben iemand die wel snel tevreden is met een film. Deze vond ik zeker de moeite waard voor een Depp fan. Maar ja je kan em nog altijd op dvd aanschaffen later.:) |
ik heb het gevoel dat dit zo'n Johnny Depp breezahfilm gaat worden
|
Citaat:
|
ik heb wel goede hoop dat het een gave film is, aangezien Burton meestal wel van de kwaliteit is
|
cry baby
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan Johnny Depp Gene Wilder overtreffen???
we zullen zien :+ |
Citaat:
En Johnny Depp kan dat volgens mij wel, dennis :+ |
hij kan t
maar Gene heeft wel een meesterlijke prestatie in t origineel neergezet... ik ben benieuwd hoor :+ |
Geloof je nu ook dat Steve Buscemi de joker is?
|
Citaat:
dat is een ander verhaal :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hem niet gezien.
ik ken alleen de oude versie en omdat ik die erg goed vond vind ik het zonde dat ze een nieuwe, gehypte versie gemaakt hebben :no: |
Hoempa doempa, doempa die doe... i got anothert puzzle 4 you :7
|
het boek is natuurlijk het leukste.. :yes:
|
JAh, ik weet nog hoe leukik et vond toen ik em las op 11 jarige leeftijd ;)
|
Roald Dahl is geniaal, net als de gemiddelde Burton film met Johnny Depp erin dus deze film wil ik wel zien. De oude film met Gene Wilder heb ik echter niet gezien, dat schijnt nogal een schande te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt heel erg gelachen, en sjonnie is weer toppie (net zoals david kelly uiteraard)
|
Citaat:
alleen jammer dat ik al wist wat er ging gebeuren :( |
nou ik vond Johnny soms aardig vervelend
film was wel magistraal 8-) |
Fantastische boekverfilming! Heerlijk kleurig, typische Burtron-beelden en Depp is echt zo neurotisch als de pest. In een woord geweldig! Ik heb me niet voor niets een jaar lang verheugd :)
|
Echt heel goed. Maar zoals altijd is het boek nét iets beter :-)
|
ohh ja ik heb de film ook gezien nu! ik vind m leukk :love:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.