Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   In slaap komen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54955)

Saarah 13 July 2005 18:27

In slaap komen

Naar aanleiding van dit topic... Hebben jullie middeltjes ofzo om in slaap te komen?
De "normale" middeltjes zoals bv. warme melk drinken :p ken ik wel, maar wat doen jullie als jullie écht niet in slaap kunnen komen?

eniT 13 July 2005 18:30

gewoon blijven liggen en proberen aan iets anders te denken dan aan 'aargh, ik kan niet slapen'
meestal probeer ik liedjes te zingen, of tel ik van 1000 af of ik tel of zing in de P-taal
meestal slaap ik dan wel

kurobu 13 July 2005 18:33

same here .. als ik niet kan slapen , dan zing ik :) gaat rap hoor

Saarah 13 July 2005 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
gewoon blijven liggen en proberen aan iets anders te denken dan aan 'aargh, ik kan niet slapen'
meestal probeer ik liedjes te zingen, of tel ik van 1000 af of ik tel of zing in de P-taal
meestal slaap ik dan wel

:d Ik zie m'n moeder 's nachts m'n kamer al binnenkomen "waarom ben jij aan het zingen :?" :d

Maar zal het eens proberen als ik niet in slaap kan komen ;) thnx

eniT 13 July 2005 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saarah
:d Ik zie m'n moeder 's nachts m'n kamer al binnenkomen "waarom ben jij aan het zingen :?" :d

Maar zal het eens proberen als ik niet in slaap kan komen ;) thnx

ik zing eigneljk wel niet luidop hoor. Gewoon in m'n kop, of heel heel zachtjes (valt dat ff tegen he :p )

Piraatje 13 July 2005 18:40

Ik word s'avonds altijd pas wakker. Dus ik kom heel slecht in slaap. Meestal lig ik een uur te smsen/lezen/op me kamer kloten enz.

Als ik snachts rond 2uur nogsteeds klaarwakker ben ga ik welles n blokje om lopen.. (Bij hoge uitzondering)

The6thgate 13 July 2005 19:13

alles uit mn hoofd proberen te zetten en naar mn ademhaling luisteren

lig vaak nog wel aan vanalles te denken en dan kan ik dus echt niet slapen

bommelding 13 July 2005 20:55

Andere houding aannemen, bv je hoofd leggen waar normaal je voeten liggen ofzo. Of gewoon een andere plaats opzoeken.

thali 13 July 2005 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Andere houding aannemen, bv je hoofd leggen waar normaal je voeten liggen ofzo. Of gewoon een andere plaats opzoeken.
En dan 's ochtends je wekker willen uitduwen en met je hoofd tegen de muur botsen :+.
(Geloof me, het doet pijn, vooral als je het niet verwacht 8).)

bommelding 13 July 2005 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
En dan 's ochtends je wekker willen uitduwen en met je hoofd tegen de muur botsen :+.
(Geloof me, het doet pijn, vooral als je het niet verwacht 8).)

Je bent dan toch in slaap geraakt he
:9
Hangt natuurlijk af van kamer tot kamer, ik heb hier bij mij daar geen problemen mee.

thali 13 July 2005 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Je bent dan toch in slaap geraakt he
:9
Hangt natuurlijk af van kamer tot kamer, ik heb hier bij mij daar geen problemen mee.

Zelfs 's ochtends zag ik nog sterretjes ;). En zo fantastisch heb ik dan toch niet geslapen...

Wenniej 18 July 2005 14:34

door huis dwalen!!

* BOE!!*

Evel3 20 July 2005 12:16

Ik hou altijd een minuut mijn adem in, dan weer een minuut gewoon ademe, dan weer een minuut ni(normaal ben ik daar ni zo goe in, maar door da zo dikwijls te doen, kan ik het wel) en meestal val ik dan vanzelf in slaap. Als ik dan nog ni slaap, dan ga ik rechtop in mijn bed zitte, en blijf wakker. Na een half uurtje val ik dan vanzelf in slaap.
En ja, als da nog ni werkt, heb ik pech, want dan geef ik het op(maar normaal gezien gebeurt da ni zo veel)

Lampie 20 July 2005 13:56

Je zal maar vergeten weer in te ademen, kan je tenminste wel goed slapen .. voor eeuwig zeg maar :?

Als je niet kan slapen gewoon niet denken ik wil slapen dat werkt averechts. Ga gewoon lekker liggen en etc etc. ik zou het niet weten..

Sander 20 July 2005 14:10

Sex, dat helpt meestal wel :)

dext0r 20 July 2005 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Sex, dat helpt meestal wel :)
idd :d

anemic 20 July 2005 15:26

ik lig en ik slaap
eitje

Sjanoow 20 July 2005 18:23

Ik zit meestal nog overal aan te denken..
Dan ga ik nog wat door huis dwalen, nog wat eten/drinken, terug in mn bedje..
Lig ik dr meestal nog wa te kijken, dan ga k nog wat met mn gsm prutsen, nog een boekje doorbladeren... en als k dan nog niet moe ben ga k nog liedjes luisteren met mn Mp3, daarna val k meestal redelyk snel in slaap :p

thali 20 July 2005 18:32

Ik heb iets nieuws gevonden: spelletjes uitdenken. Op den duur zit je het zo ver te zoeken dat je er moe van wordt :z.
De spelletjes blijken 's anderendaags wel -wonder boven wonder- goed te zijn.

Evel3 23 July 2005 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampie
Je zal maar vergeten weer in te ademen, kan je tenminste wel goed slapen .. voor eeuwig zeg maar :?

Als je niet kan slapen gewoon niet denken ik wil slapen dat werkt averechts. Ga gewoon lekker liggen en etc etc. ik zou het niet weten..

Das toch goe gevonde, van da averechts:p ;)
En ja, van da ademe, nog nooit over nagedacht eigelijk. Goed opgemerkt. Gelukkig is het mij nog nooit overkomen dat ik vergeet in te ademene(anders zou ik hier nu niet zitten), meestal val ik in slaap en vergeet ik om mijn adem in te houden.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.