![]() |
In slaap komen
Naar aanleiding van dit topic... Hebben jullie middeltjes ofzo om in slaap te komen?
De "normale" middeltjes zoals bv. warme melk drinken :p ken ik wel, maar wat doen jullie als jullie écht niet in slaap kunnen komen? |
gewoon blijven liggen en proberen aan iets anders te denken dan aan 'aargh, ik kan niet slapen'
meestal probeer ik liedjes te zingen, of tel ik van 1000 af of ik tel of zing in de P-taal meestal slaap ik dan wel |
same here .. als ik niet kan slapen , dan zing ik :) gaat rap hoor
|
Citaat:
Maar zal het eens proberen als ik niet in slaap kan komen ;) thnx |
Citaat:
|
Ik word s'avonds altijd pas wakker. Dus ik kom heel slecht in slaap. Meestal lig ik een uur te smsen/lezen/op me kamer kloten enz.
Als ik snachts rond 2uur nogsteeds klaarwakker ben ga ik welles n blokje om lopen.. (Bij hoge uitzondering) |
alles uit mn hoofd proberen te zetten en naar mn ademhaling luisteren
lig vaak nog wel aan vanalles te denken en dan kan ik dus echt niet slapen |
Andere houding aannemen, bv je hoofd leggen waar normaal je voeten liggen ofzo. Of gewoon een andere plaats opzoeken.
|
Citaat:
(Geloof me, het doet pijn, vooral als je het niet verwacht 8).) |
Citaat:
:9 Hangt natuurlijk af van kamer tot kamer, ik heb hier bij mij daar geen problemen mee. |
Citaat:
|
door huis dwalen!!
* BOE!!* |
Ik hou altijd een minuut mijn adem in, dan weer een minuut gewoon ademe, dan weer een minuut ni(normaal ben ik daar ni zo goe in, maar door da zo dikwijls te doen, kan ik het wel) en meestal val ik dan vanzelf in slaap. Als ik dan nog ni slaap, dan ga ik rechtop in mijn bed zitte, en blijf wakker. Na een half uurtje val ik dan vanzelf in slaap.
En ja, als da nog ni werkt, heb ik pech, want dan geef ik het op(maar normaal gezien gebeurt da ni zo veel) |
Je zal maar vergeten weer in te ademen, kan je tenminste wel goed slapen .. voor eeuwig zeg maar :?
Als je niet kan slapen gewoon niet denken ik wil slapen dat werkt averechts. Ga gewoon lekker liggen en etc etc. ik zou het niet weten.. |
Sex, dat helpt meestal wel :)
|
Citaat:
|
ik lig en ik slaap
eitje |
Ik zit meestal nog overal aan te denken..
Dan ga ik nog wat door huis dwalen, nog wat eten/drinken, terug in mn bedje.. Lig ik dr meestal nog wa te kijken, dan ga k nog wat met mn gsm prutsen, nog een boekje doorbladeren... en als k dan nog niet moe ben ga k nog liedjes luisteren met mn Mp3, daarna val k meestal redelyk snel in slaap :p |
Ik heb iets nieuws gevonden: spelletjes uitdenken. Op den duur zit je het zo ver te zoeken dat je er moe van wordt :z.
De spelletjes blijken 's anderendaags wel -wonder boven wonder- goed te zijn. |
Citaat:
En ja, van da ademe, nog nooit over nagedacht eigelijk. Goed opgemerkt. Gelukkig is het mij nog nooit overkomen dat ik vergeet in te ademene(anders zou ik hier nu niet zitten), meestal val ik in slaap en vergeet ik om mijn adem in te houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.